Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kohta on 911 25-vuotis-muistopäivä

Vierailija
09.09.2026 |

Itse muistan sen kauheana järkytyksenä kun silloinen mieheni oli noin viikkoa aikaisemmin ollut Nykissä työmatkalla. Oli käynyt myös Wtc:ssä ja muisteli jälkeenpäin kuulleensa jonkun turistiryhmän vetäjän kertoneen aulassa vuoden 1993 pommi-iskusta. En ole varma pitikö tuo paikkaansa vai oliko joku valemuisto.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä alkoikin tämä loputon sotien ja kriisien ajanjakso. Kauankohan kestänee? 

Vierailija
2/6 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan päivän palstalla.

Eeva Leino ilmoitti, että ensin kaatui toinen torni 

Seurattiin reaaliajassa tapahtumia silloin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Islam. Kun uskonnosta tehdään poliittinen liike, jolla on valmius sotilaallisiin väkivaltaisiin operaatioihin. 

Vierailija
4/6 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurattiin kansainvälisten medioiden reaaliaikaisia videoita palstalla silloin.  

Oli oikeasti aika järkyttävää. Muistan, että ensimmäiset videot näin kun olin töissä, sitten meni kotiin ja katsoin loput

Vierailija
5/6 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, 1993 terot yritti posautta pytingit alas kans. En jaksa googlettaa, mutta yks tekijä oli Ramzi Yousef, joka yritti myös räjäyttää Benazir Bhutton kuoliaaksi. Istuu nyt sellasessa max-turvaluokitellussa vankilassa. Oppikohan? 

Vierailija
6/6 |
09.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin mun vanhempien luona kylässä ja yhtäkkiä tuli tällaista uutista töllöstä. Isällä oli aina töllötin päällä kun halus kattoa uutiset. Miehellä tuli kiire kotiin kattomaan jatkuvaa uutisvirtaa tornien romahtamisesta. Ja sitähän tuli, tuntitolkulla.