Ottaisitko tällaista miestä? MIKSI, MIKSI ET? Vastatkaa please!
PLUSSAT:
Kiltti
Varakas
Älykäs
Hyvä keskustelemaan
Suht hyvä sängyssä
Kuuliainen
Haluaa sitoutua
Akateeminen, arvostettu koulutus ja ammatti
Pitkä
Komeat kasvot
Kauniit silmät
Hyvä ¿varustus¿
Arvostaa naista ja on kohtelias minulle
Ei juo eikä polta eikä lyö
Haluaa tarjota luksusta, mm. viikonloppuja vuokratulla hienolla mökillä, ulkomaan reissuja
Haluaa lapsia
Ei ole mustasukkainen
Anteeksiantavainen
Hyvästä perheestä
MIINUKSET:
Lihava, vartalo kaameassa kunnossa
Tyylitajuton
Mässyttää, louskuttaa
Ei pidä huolta itsestä, vaikea ajaa esim. parta
Flirttailee muille naisille
¿Mammanpoika¿, pitää joka päivä yhteyttä äitiinsä
Ei ¿kestä¿ ongelmia ja ristiriitoja
On todella työorientoitunut, lempipuheenaiheita opiskelu ja työ
Arvostelee kadulla naisia tyyliin ¿tuo vois mennä aerobickiin¿
Yliherkkä, heikompi kuin nainen
Ei osaa juuri mitään käytännön asioita, tuskin edes lampun vaihtoa
¿Veltto¿ suhtautuminen elämään, tykkää vaan maata sohvalla
Ei ole lainkaan miehekäs, pelkää kaikkea ja murehtii/huolehtii kaikesta
Odottaa naiselta mm. meikkausta, hymyilyä, hyvää kroppaa, ruuanlaittotaitoa
Ei kestä kritiikkiä
Ei lainkaan maaläheinen, miettii vain monimutkaisia filosofisia ongelmia ym..
(olen kahden vaiheilla ja mietin, laittaako mies kiertoon vai ei.. Ystävänä häntä rakastan, mutten tiedä jaksanko katsella kumppanina..)
Kommentit (34)
Kemia ratkaisee, ei yksittäiset ominaisuudet ;-)
Munkin mies on mahakas ja kova arvostelemaan naisia, jopa kavereideni pukeutumista. Ja tosiaan, ei kyl olis varaa sanoa ;-) Mun kroppaa ei ole arvostellu, ei ole varaa siihen ,-)
syy: mammanpoika ja näyttää suhtautuvan naiseen alentuvasti. Ihan varmasti on sitä mieltä että naisen paikka on kotona
Vierailija:
Arvostaa naista ja on kohtelias minulleFlirttailee muille naisille
Arvostelee kadulla naisia tyyliin ¿tuo vois mennä aerobickiin¿
Odottaa naiselta mm. meikkausta, hymyilyä, hyvää kroppaa, ruuanlaittotaitoa
kuin työstään! yäk, ja että arvostelee naisia vaikka on itse läski eikä pysty ottamaan itse vastaan kritiikkiä! hohhoij.. jos saat nuo kitkettyä miehestä pois, niin just ja just..
Omalla miehelläni on aika monta noista miinuksista myös mutta myös paljon hyviäkin puolia. Ollaan naimisissa oltu kolme vuotta ja välillä miettii että kallisttuko vaaka välillä enemmän " miinuksien" puolelle. Kuitenkin rakastan ja hän minua joten yhdessä ollaan! Yhdessä kun asuu ja elämä pyörii aika paljon arjen ympärillä niin monesti toisen ärsyttävät piirteet alkaa ärsyttämään yhä ememmän mutta ehkä siinä sitten mitataan se paljonko toista todella rakastaa.
soihin menossa :/. Mieheni on tyytyväinen, mutta en tosiaan tiedä, mitä tapahtuisi, jos lopettaisin laittautumisen.. Kuulemma ennen minua yksi nainen oli saanut pakit suurimmaksi osaksi pakit sen takia, ettei meikkaa :P..
kropalla ei ole mitään merkitystä, mutta en mammanpoikaa tai muuten saamatonta miestä ottais (enää).
Pakottaisin" kuitenkin liikkumaan kanssani, jos laihtuisi ja alkaisin rukata vaatekaappiakin uuteen uskoon.
Vierailija:
Omalla miehelläni on aika monta noista miinuksista myös mutta myös paljon hyviäkin puolia. Ollaan naimisissa oltu kolme vuotta ja välillä miettii että kallisttuko vaaka välillä enemmän " miinuksien" puolelle. Kuitenkin rakastan ja hän minua joten yhdessä ollaan! Yhdessä kun asuu ja elämä pyörii aika paljon arjen ympärillä niin monesti toisen ärsyttävät piirteet alkaa ärsyttämään yhä ememmän mutta ehkä siinä sitten mitataan se paljonko toista todella rakastaa.
Ja yhä enemmän nämä huonot puolet ärsyttää ja olen miettinyt, jatkaako eteenpäin tämän miehen kanssa. Olen vielä nuori, mies taas minua 5 vuotta vanhempi. Kaikissa on tietysti huonot puolensa, mutta kuuluisiko niitä olla näin paljon jo tässä vaiheessa??
saman ristiriidan huomasin listoista kuin aiemmat kommentoijat
Ota huomioon että ehkä ei arvostele sinua NYT, mutta entäs sitten kun arki on arkea ja sinuun liittyvä uutuudenviehätys kadonnut.
Toisaalta kemiathan ratkaisee. Miksi edes vaivauduit laittamaan listaan " varakas" sun muuta, et kai tee sen mukaan ratkaisuja
Ja mies on muuten asunut samassa talossa (ei siis kuitenkaan samassa asunnossa) koko ikänsä vanhempien kanssa ja vasta nyt muutti " omilleen" minun kanssani. Vanhemmat ovat ostaneet aina kaiken, mies tottunut saamaan kaiken " valmiina" .
Tarvitsen todella käytännönläheisen miehen.
Sitä, sopiiko mies sinulle on vaikea sanoa.
Vierailija:
saman ristiriidan huomasin listoista kuin aiemmat kommentoijatOta huomioon että ehkä ei arvostele sinua NYT, mutta entäs sitten kun arki on arkea ja sinuun liittyvä uutuudenviehätys kadonnut.
Toisaalta kemiathan ratkaisee. Miksi edes vaivauduit laittamaan listaan " varakas" sun muuta, et kai tee sen mukaan ratkaisuja
Esim. varakkuus ei tietenkään ratkaise asiaa suuntaan tai toiseen.. Yritin vain mahdollisimman paljon listata myönteisiä ja kielteisiä asioita, kokonaisuudesta kun on kyse.
t. AP
Syyt:mammanpoika ja työorientoitunut.
Minua ei haittaisi lihavuus tai muut ulkoiset seikat, mutta kuulostaa siltä, että miehelläsi on todella heikko itsetunto! Huonolla itsetunnolla varustettu mies on usein juuri tuollainen muita arvosteleva ja huolestuu kauheasti mitä muut ajattelevat hänestä/vaimosta. Siis täysi raukka! Ja siihen vielä saamattomuus päälle... huh huh.
Mieheltä on lipsahtanut välillä juttuja, kuten " työkaverit ajattelee, että se on se äijä, jolla on helvetin kaunis nainen" ... :(:( Siis itsestään puhuttavan.. On kyllä kehunut, kuinka olen herkkä, mukava, empaattinen ym.. Mutta on näitä muitakin kommentteja ollut..
Oikeasti, jos noin lyhyen yhdessäasumisajan jälkeen noin pahasti ärsyttää, niin suhteella ei ole juuri tulevaisuutta. Vaikken uskokaan mihinkään " se ainoa oikea" -juttuihin (vaan lähinnä kemiaan yhdistettynä samanlaiseen arvoihin ja luonteeseen,) niin olen vakaasti sitä mieltä, että jos kyseessä olisi mies jonka kanssa haluat viettää edes 10 v. elämästäsi, niin tuossa vaiheessa vielä et edes kyseenalaistaisi asiaa.
Musta tuntuu, että jos olet IHAN rehellinen itsellesi, niin tiedät kyllä vastauksen. Älä haaskaa elämääsi ihmiseen, jolla on selkeästi aivan erilaiset arvot ja odotukset suhteelle kuin sulla.
kun itse on läski. Ei kiitos.