Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pariskuntien eroavaisuudet

Ap
01.07.2019 |

Kerätään tähän eroavaisuuksia joita kumppanin kanssa on ja se koetaanko eroavaisuus positiivisena vai negatiivisena asiana. Yksi eroavaisuus per kommentti

Aloitan: Mieheni hikoilee oli mikä vuodenaika tahansa kun hänellä normaali kehonlämpötila 37 astetta. Hän on perusterve. Minulle vastaava lämpötila olisi kuumeen paikka. Kun hän on hikoilija minä olen palelija. Hän pukeutuu t-paitoihin kun minä kerrospukeudun. Tämä lämpötilacombo ollut meillä positiivinen pariskuntana kun ei kahta kuumailijaa tai kahta palelijaa niin mukavampi käpertyä vierekkäin nukkumaan

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätälö tämä on kirjoitti:

Minä olen meistä optimistisempi, happy go lucky-luonteinen, puoliso on hyvin pessimistinen. Tämä haittaa minua, koska tuntuu että joudun usein kannattelemaan toisenkin hyvää fiilistä ja uskoa elämään. Myös tulevaisuutta suunnittelen mielelläni sillä ajatuksella, että melkein kaikki on mahdollista. Puolisoni ajatus on että mitä järkeä suunnitella kun ei kuitenkaan ole rahaa, ei kuitenkaan ole aikaa, kaikki kuitenkin menee pieleen. Ollaan oltu vuosia yhdessä, tämä asia harmittaa minua suuresti. Olen oppinut pitämään pääni ja suhtautumaan asioihin kevyesti. Joskus on vaikeampi sivuuttaa toisen negatiivisuus. Matkasuunnitelmista häviää ilo, kun toinen toteaa kylmästi että milläkähän rahalla. Kuitenkin haluaa myös lähteä matkalle. Mietin olisiko jossain jotain parempaa. Ehkä joku, jota myös ajaa positiivinen voima ja usko tulevaisuuteen.

Meillä tämä sama, mutta 20 vuoden jälkeen pessimistisempi ei ole enää niin pessimisti. Luulen että on vuosien aikana nähnyt että monikin minun uskomani asia on ollut mahdollista ja toteutunut, joten ehkä se lisännyt luottamusta niihin hyviin asioihin ja mahdollisuuksiin. Mutta jos en minäkin olisi pitänyt vaan päätäni niin tässä kohtaa ei olisi omaa asuntoa, ei yhtään matkaa tai lapsiakaan..

Vierailija
22/25 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerätään tähän eroavaisuuksia joita kumppanin kanssa on ja se koetaanko eroavaisuus positiivisena vai negatiivisena asiana. Yksi eroavaisuus per kommentti

Aloitan: Mieheni hikoilee oli mikä vuodenaika tahansa kun hänellä normaali kehonlämpötila 37 astetta. Hän on perusterve. Minulle vastaava lämpötila olisi kuumeen paikka. Kun hän on hikoilija minä olen palelija. Hän pukeutuu t-paitoihin kun minä kerrospukeudun. Tämä lämpötilacombo ollut meillä positiivinen pariskuntana kun ei kahta kuumailijaa tai kahta palelijaa niin mukavampi käpertyä vierekkäin nukkumaan

Anteeksi, mutta miten tämä tekee yhdessä nukkumisesta mukavampaa? Meillä sama homma, ja nukutaan käsivarren mitan päässä toisistamme kun toisella on untuvapeitto johon taas toinen ei voi koskeakaan kun valuu muutenkin hikeä :D

Toinen lämmin ja toinen kylmäkalle niin siinä mielessä ihana nukkua toisen kanssa lusikassa ja unesta saa paremmin kiinni. Hikoiluasiaan auttanut tuuletin jolloin itseä ei tuuletinviilennys haittaa kun lämmin halittava vierellä ja toisella hikiriesa yöksi poissa, ei ole siten tarvinnut pistää kangasta esim. ihokontaktin väliin toisen hikoilun vuoksi 🙂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on ystävällinen ja avulias ja minä olen itsekäs ku.s.ipää. Mies on oppinut minulta tervettä itsekkyyttä, ettei anna muiden käyttää enää niin paljon hyväkseen, ja minä olen ehkä oppinut huomiomaan muut ihmiset paremmin enkä koe toisten auttamista enää niin epämiellyttäväksi asiaksi. On vähän konfliktiakin ollut, kun mies on mielestäni välillä liian hyväuskoinen hölmö, ja minä hänen mielestään liian epäluuloinen tiukkapipo.

Vierailija
24/25 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, mutta miten tämä tekee yhdessä nukkumisesta mukavampaa? Meillä sama homma, ja nukutaan käsivarren mitan päässä toisistamme kun toisella on untuvapeitto johon taas toinen ei voi koskeakaan kun valuu muutenkin hikeä :D

Toinen lämmin ja toinen kylmäkalle niin siinä mielessä ihana nukkua toisen kanssa lusikassa ja unesta saa paremmin kiinni. Hikoiluasiaan auttanut tuuletin jolloin itseä ei tuuletinviilennys haittaa kun lämmin halittava vierellä ja toisella hikiriesa yöksi poissa, ei ole siten tarvinnut pistää kangasta esim. ihokontaktin väliin toisen hikoilun vuoksi 🙂

Ok! Minullekin palelijalle tietenkin kelpaisi lämmin syli, mutta palelusta huolimatta kehoni ei kuitenkaan toimi kylmäkallen tavoin vaan olen 36 asteinen patteri, johon koskeminen tai saati sitten lähelle painautuminen saa mieheni hikoilemaan entistä enemmän :D 

Mutta kiva että teillä toimii! :)

Vierailija
25/25 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on kärsivällinen ja minä suhteessa kärsimättömämpi tapaus. Onneksi hänellä ns. lehmän hermot ja käytöksellään saanut minullakin kärsivällisyyttä kasvamaan mikä tärkeää etenkin kun perheen perustettu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi