Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vauvan kanssa lentokoneessa kahdestaan

Silja
01.07.2019 |

Kumpi on parempi paikka käytävä vai ikkuna kun on kahdestaan vauvan kanssa koneessa. Vauva siis sylipaikalla. Mietin että käytäväpaikalta on helpompi nousta esim vessaan tai jaloittelemaan, mut ikkunapaikalla olisi ehkä enemmän "tilaa" jos vauva esim nukkuu ja voisi nojata seinään. Eli kumpaa suosittelette?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kumminkin ikkunapaikka. Silloin ei tarvitse muiden takia nousta antamaan tilaa. 

Vierailija
2/34 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin te nyt siellä lentokoneessa ihan kahdestaan ootte. Toivottavasti ainakin kapteeni ja perämies on mukana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos voit saada siitä edestä paikan, jossa jalkatilaa ja mahdollisuus saada babybascet niin se on kaikista paras.

Vierailija
4/34 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niiden rääpäleiden kanssa on pakko matkustaa varsinkaan lentokoneella

Vierailija
5/34 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos istut käytäväpaikalla, niin todellakin nouset siitä, kun sivussa istuvat haluavat jaloitella. Ei kannata selittää, että vauva nukkuu nyt - ihan sama minulle, minä menen vessajonoon.

Vierailija
6/34 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baby bascet -rivi ja käytäväpaikka.

Kahdesti lentänyt vauvan kanssa noin, pitkät lennot.

Vierailija
7/34 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim sukuloimaan

Vierailija
8/34 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim sukuloimaan

Irakiin?

Vierailija
9/34 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos istut käytäväpaikalla, niin todellakin nouset siitä, kun sivussa istuvat haluavat jaloitella. Ei kannata selittää, että vauva nukkuu nyt - ihan sama minulle, minä menen vessajonoon.

Vastaat aika aggressiivisesti ap:lle, joka kysyi ihan asiallisen kysymyksen eikä antanut mitenkään ymmärtää, ettei nousisi vauvan kanssa antamaan tietä. 

Vierailija
10/34 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim sukuloimaan

Irakiin?

Tai vaikka Suomeen? Vaikkapa Belgiasta tai Sveitsistä?

Vierailija
11/34 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei. Olen lentänyt usein vauvan kanssa ja myös vauvan ja taaperon kanssa. Hyvin se menee. Mukavat vaatteet päälle ja urheilumieltä ja positiivisuutta mukaan.

Vierailija
12/34 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos odottaisit että se kakara varttuu vähintään 13 vuotiaaksi että viet sen lentokoneeseen, maailmassa ole mitään itsekkäämpää kun viedä vauva lentokoneeseen rääkymään muiden kiusaksi

Vierailija
13/34 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta paikka 1.riviltä. siinä on messevästi tilaa ja voi olla jopa vauvakaukalo. Oman peiton sisällä mahtuu hyvin nukkumaan lattialla.

Vierailija
14/34 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen matkustanut oksentavasi vauvan vieressä. Siinä sentään oli yksi tyhjä penkki välissä. En tiedä kuka meistä kärsi eniten. Vauva, vauvan äiti vai minä.

Vauva voi kärsiä matkapahoinvoinnista ja se oli surkeaa katsottavaa ja koettavaa.

Vierailija
15/34 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osta paikka 1.riviltä. siinä on messevästi tilaa ja voi olla jopa vauvakaukalo. Oman peiton sisällä mahtuu hyvin nukkumaan lattialla.

Eikös niissä ole usein 15v ikäraja? Ainakin Norwegianilla.

Vierailija
16/34 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkseni vauvakorin saa varattua vaan mannertenvälisille lennoille (finskillä), nyt on kyse vain kolmen tunnin lennosta Suomeen. Vai tarkoititko omaa kaukaloa?

Ap

Vierailija
17/34 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun sinä matkustat = moukka matkstaa.

Maalaistollo ajattelee vain itseään.

Vierailija
18/34 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen vauva? Ottaisin itse mieluummin ehkä ikkunapaikan. Ja kyllä minusta sen vauvakopan saa Euroopan sisäisellekin lennolle jos pääsee ekalle riville? Mutta siis ikkunapaikka, enemmän yksityisyyttä, siinä ottaa vaan sen riskin että pitääkin ravata vessassa. Mutta yrittäisin säätää unet niin, että vauva nukkuisi lennon ajan.

Vierailija
19/34 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bascet!!!

Vierailija
20/34 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bascet!!!

vai basket?