Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni palstan naisista on vain kevytsuhteessa miehen kanssa?

Vierailija
30.06.2019 |

Eikä kaipaakaan mitään vakavampaa tällä hetkellä.

Kerrotko myös ikäsi.

Kommentit (107)

Vierailija
81/107 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on kevytsuhde? Onko se sama kuin friends with benefits?

Suhde, joka ei ole seurustelusuhde. Jotain vähemmän vakavaa. Vastaajat saavat määritellä / kertoa itse.

Siis esimerkiksi ystävyyssuhde? Onko kevytsuhteessa seksiä? En ole ikinä kuullutkaan tällaisesta.

Voi olla, voi olla olemattakin.

Määrittele itse.

Suhteita on varmasti erilaisia.

Ap

Miten voin määritellä, kun en ole ennen kuullutkaan tällaisesta? Googlekaan ei löydä tietoa tällaisesta suhdetyypistä. Kaipaisin konkreettisia esimerkkejä.

Tapaillaan silloin kun sopii, ei viestitellä joka päivä, ei välttämättä sanota ”rakastan sinua” ei suunnitella tulevaisuutta yhdessä.. voi mennä viikkoja näkemättä tai voidaan olla hyvinkin tiiviisti viikonloppu yhdessä. Ei olla mustasukkaisia eikä puututa liikaa toisen elämään. Enemmän kuin pelkkää seksiä, mutta kevyttä tapailua lähinnä.

Vierailija
82/107 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hämmentynyt siitä miten ketjuun on tullut keskivälin sekoilun jälkeen liuta asiallisia kommentteja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/107 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä.Ikää 55, suhteessa 35, ja naimisissa.Kevyesti mennään hautaan asti

Kumpi naimisissa vai onko molemmat?

Vierailija
84/107 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on kolmen lapsen isän kanssa. Lapset vuoroviikoin hänellä eli nähdään silloin, kun lapset eivät ole kotona. Mukava mies, mutta en halua sotkeentua lapsiperhearkeen. Näin on hyvin. 

Minkä ikäisiä olette?

Vierailija
85/107 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen N45, salaa kevytsuhteessa M52 kanssa. Salaa siis mieheltä, koska hän puhuu yhdessäasumisesta ja sitoutumisesta, mutta minä en oikein jaksaisi yhdessäasumista enkä oikeasti edes ymmärrä, mitä on sitoutuminen. En voi luvata mitään tulevaisuudesta, sillä tunteet ja ajatukset voivat muuttua. Kevytsuhde on vain omassa päässäni, sillä nukumme ainakin viisi yötä viikossa yhdessä, ja mies haluaisi olla yhdessä koko ajan.

Olen kyllä kiintynyt mieheen, mutta varsinainen syy miksi olen hänen kanssaan, on seksi ja hyvät keskustelut ennen ja jälkeen sen. Kaiken muun voisin rehellisesti sanottuna jättää pois, mutta joustan ja tehdään muutakin yhdessä.

Vierailija
86/107 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

37v nainen, lähes 3v sinkkuna ja kevytsuhteita on ollut. Lapsiluku on täynnä enkä halua aikuisia kattoni alle asumaan. Lempi-ihmiseni kanssa kevytsuhde on ollut ainoa vaihtoehto, hän tekee paljon töitä pitkää päivää, ei ole aika perusparisuhteelle kummallakaan. Harvempi tapailu pitää liekin paremmin yllä eikä sitä tukahduta arkiaskareet, työt ja lapset kun ne hoidetaan omalla ajalla.

Vapaa-ajat ei myöskään aina osu yksiin ja kummankaan ei tarvitse kantaa syyllisyyttä jos silloin tapaakin jotakuta muuta. Yhdenillanjuttuja en tietoisesti hae, välillä fwb-suhteita on ollut kaksikin samaan aikaan.

Vierailija
87/107 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletusarvoisesti jokaisella normaalilla naisella on vähintään joku fwb-suhde. Harva sinkkunainen on todellisuudessa sinkku.

Määrittele normaali. Itse en halua harrastaa seksiä miehen kanssa, josta en ole kiinnostunut romanttisella ja tunnepuollella. Jos en saa parisuhdetta, niin olen ilman seksiä. Tästä en tingi yhtään. Kaikki eivät harrasta irtosuhteita.

Itse taas kaipaan huomattavasti enemmän seksiä kuin parisuhdetta, ainakaan sellaista perinteistä mallia jossa asutaan yhdessä. Jonkinlainen tunneyhteys toki syntyy jos kanssakäyminen on hyvää, mutta ilman rakkautta voi aivan hyvin toteuttaa ainakin itselle hyvin tärkeää perustarvetta. En silti harrasta yhdenillanjuttuja tai kelpuuta kaikkia.

Vierailija
88/107 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin olevani kevytsuhteessa mieheni kanssa, kun tapasin hänet yli nelikymppisenä. Hän oli samaa ikäluokkaa, komea ja seksikäs, mutta ajattelin, ettei meillä ole muut yhteistä. Mies sitten rakastui oikeasti, minä tapsilin muitakin, mutta sitten vuoden päästä minäkin huomasin rakastuneeni. Nyt olemme naimisissa. Näinkin voi näköjään käydä.

Vierailija
89/107 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N25 ja varattu M37 käy panemassa mua.

Kerrotko tarkemmin?

Tulee mieleen, että M37: n päiväuni.

Itse kävin panemassa N27, mutta hän ihastui ja omantunnon tuskat alkoivat, niin lopetin. Nykyään enää katsotaan leffoja ja tehdään ruokaa, koska hän on ihan hauskaa seuraa. Huonoa äitimatskua kuitenkin, niin en halua suhteeseen.

M37

Vierailija
90/107 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

N50 kevytsuhteessa neljän eri 30-51-vuotiaan miehen kanssa, joista kolme on varattua.

Olen seksihullu ennemmin kuin mikään vaimo.

Vierailija
91/107 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen N45, salaa kevytsuhteessa M52 kanssa. Salaa siis mieheltä, koska hän puhuu yhdessäasumisesta ja sitoutumisesta, mutta minä en oikein jaksaisi yhdessäasumista enkä oikeasti edes ymmärrä, mitä on sitoutuminen. En voi luvata mitään tulevaisuudesta, sillä tunteet ja ajatukset voivat muuttua. Kevytsuhde on vain omassa päässäni, sillä nukumme ainakin viisi yötä viikossa yhdessä, ja mies haluaisi olla yhdessä koko ajan.

Olen kyllä kiintynyt mieheen, mutta varsinainen syy miksi olen hänen kanssaan, on seksi ja hyvät keskustelut ennen ja jälkeen sen. Kaiken muun voisin rehellisesti sanottuna jättää pois, mutta joustan ja tehdään muutakin yhdessä.

Tätä sivuten kysyisin, että oletteko sopineet kevytsuhteenne säännöistä? Vai onko sellaisista puhuttu lainkaan? Ovatko molemmat osapuolet tietoisia, että kyseessä on kevytsuhde eikä kumpikaan kuvittele olevansa seurustelusuhteessa tähtäimenä parisuhde?

Vierailija
92/107 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrotko tarkemmin?

Itse kävin panemassa N27, mutta hän ihastui ja omantunnon tuskat alkoivat, niin lopetin. Nykyään enää katsotaan leffoja ja tehdään ruokaa, koska hän on ihan hauskaa seuraa. Huonoa äitimatskua kuitenkin, niin en halua suhteeseen.

M37

Hyvä kuitenkin että olit rehellinen ja lopetit seksisuhteen. Etkä vedätä häntä kuten monet muut miehet tekisivät.👍🏼

Vierailija
93/107 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä sivuten kysyisin, että oletteko sopineet kevytsuhteenne säännöistä? Vai onko sellaisista puhuttu lainkaan? Ovatko molemmat osapuolet tietoisia, että kyseessä on kevytsuhde eikä kumpikaan kuvittele olevansa seurustelusuhteessa tähtäimenä parisuhde?

N36+M41: sellaiset säännöt on sovittu, ettei kumpikaan harrasta seksiä muiden kanssa. Ja että suhde tarvittaessa raukeaa ilmoituksella ilman mitään draamaa. Tapaamisten / matkailun ulkopuolella kumpikin elää omaa elämäänsä lasten kanssa tai ystävien kanssa.

Vierailija
94/107 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrotko tarkemmin?

M37

Kyllä mies tarvitsee naisen johon tehdä tarpeensa. Muut naiseen liittyvät jutut ovat vain rasitteita. Vähän kuin illuusio kesämökin autuudesta.

- Ohis

Vierailija
95/107 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin, hänelle ei riittänyt kevytsuhde, halusi enemmän. Rakastuin, sai enemmän, tunteensa haalenivat. Ero, sydämeni särkyi.

Nyt haen hyvää FWB:tä.

Tällä hetkellä huono FWB: mies ihastunut, viestittelee ja soittelee koko ajan. Olen puhunut moneen kertaan etten halua muuta. Tunnen kuin käyttäisin häntä hyväkseni kun haen häneltä seksiä.

Luulen, että tarvin useamman panokaverin että saan tarpeeni tyydytettyä. N

Vierailija
96/107 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on kevytsuhde? Onko se sama kuin friends with benefits?

Suhde, joka ei ole seurustelusuhde. Jotain vähemmän vakavaa. Vastaajat saavat määritellä / kertoa itse.

Siis esimerkiksi ystävyyssuhde? Onko kevytsuhteessa seksiä? En ole ikinä kuullutkaan tällaisesta.

Voi olla, voi olla olemattakin.

Määrittele itse.

Suhteita on varmasti erilaisia.

Ap

Miten voin määritellä, kun en ole ennen kuullutkaan tällaisesta? Googlekaan ei löydä tietoa tällaisesta suhdetyypistä. Kaipaisin konkreettisia esimerkkejä.

Tapaillaan silloin kun sopii, ei viestitellä joka päivä, ei välttämättä sanota ”rakastan sinua” ei suunnitella tulevaisuutta yhdessä.. voi mennä viikkoja näkemättä tai voidaan olla hyvinkin tiiviisti viikonloppu yhdessä. Ei olla mustasukkaisia eikä puututa liikaa toisen elämään. Enemmän kuin pelkkää seksiä, mutta kevyttä tapailua lähinnä.

Kiitos!

Minun suhteessani on selvästi elementtejä tällaisesta suhteesta, esimerkiksi erikseen asuminen, mustasukkaisuuden puuttuminen, toisen itsenäisyyden kunnioittaminen ja hetkessä eläminen, mutta toisaalta kyllä näemme useita kertoja viikossa, selvästi rakastamme toisiamme, olemme monogaamisia ja otamme toistemme tarpeet huomioon.

Hienoa, että nykyisin on mahdollisuus rakentaa sellaisia suhteita, jotka sopivat molemmille hyvin. Ei tarvitse väkisin ahtautua yhteen muottiin.

Vierailija
97/107 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä eroa on seurustelusuhteella ja parisuhteella? Minä olen pitänyt noita samana asiana.

Vierailija
98/107 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita?

Vierailija
99/107 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä olette näitä kevytsuhdemiehiä löytäneet?

Varsinkin ne jotka noin nelissäkymmenissä.

Vierailija
100/107 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä olette näitä kevytsuhdemiehiä löytäneet?

Varsinkin ne jotka noin nelissäkymmenissä.

Tinderistä. Ainakin PK-seudulla löytyy todella hyviä eronneita, jo lapsensa hankkineita miehiä tälläiseen, kun vaan vähän käyttää aikaa ja vaivaa. N36