Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni palstan naisista on vain kevytsuhteessa miehen kanssa?

Vierailija
30.06.2019 |

Eikä kaipaakaan mitään vakavampaa tällä hetkellä.

Kerrotko myös ikäsi.

Kommentit (107)

Vierailija
101/107 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen N45, salaa kevytsuhteessa M52 kanssa. Salaa siis mieheltä, koska hän puhuu yhdessäasumisesta ja sitoutumisesta, mutta minä en oikein jaksaisi yhdessäasumista enkä oikeasti edes ymmärrä, mitä on sitoutuminen. En voi luvata mitään tulevaisuudesta, sillä tunteet ja ajatukset voivat muuttua. Kevytsuhde on vain omassa päässäni, sillä nukumme ainakin viisi yötä viikossa yhdessä, ja mies haluaisi olla yhdessä koko ajan.

Olen kyllä kiintynyt mieheen, mutta varsinainen syy miksi olen hänen kanssaan, on seksi ja hyvät keskustelut ennen ja jälkeen sen. Kaiken muun voisin rehellisesti sanottuna jättää pois, mutta joustan ja tehdään muutakin yhdessä.

Tätä sivuten kysyisin, että oletteko sopineet kevytsuhteenne säännöistä? Vai onko sellaisista puhuttu lainkaan? Ovatko molemmat osapuolet tietoisia, että kyseessä on kevytsuhde eikä kumpikaan kuvittele olevansa seurustelusuhteessa tähtäimenä parisuhde?

Mitä eroa on seurustelusuhteella ja parisuhteella? Minä olen pitänyt noita samana asiana.

Nimetkinhän ne jo kertovat, että seurustelusuhde on kiintymisvaihe toiseen ihmiseen ja parisuhde on sitten se staattinen tila, jossa eletään jo perheenä. Ajatukset parisuhteessa ovat jo selkeitä, että ollaan puolisoita ja suunnitellaan lapsen hankintaa, yhteisen asunnon hankkimista tai vaikka mennään naimisiin.

Vierailija
102/107 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kai jonkinmoisessa kevytsuhteessa. Mistä onkaan ap termin keksinyt. Olen 40v, mies on 60v. Asutaan erillään eikä tarkoitus ole muuttaa yhteen ja se on molempien toive. Itsellä lapset asuvat vielä kotona. Kuitenkin rakastunut olen ja olen myös haaveillut itsekseni avioliitosta, vaikka asuisimme erillään. Miehelle en ole moista puhunut. Mies ei kuitenkaan minua perheenjäsenenä pidä. Sanoo rakastavansa, mutta pitää kuitenkin minua etäällä joissain asioissa, ja itse vähän epäilen tuota rakkautta.

Itse olen hieman suhteessa nyt perääntynyt ja ainakin nuo avioliitto-ajatukset on loppuneet. Viihdytään yhdessä. Soitellaan tai viestitellään päivittäin. Tavataan kerran tai kahdesti viikossa. Mennään päivä kerrallaan. Mitään yhteistä tulevaisuutta ei suunnitella eikä rakenneta muuten kuin pikku reissujen suhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/107 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan! Ollaan susipari, hyi meitä. Synnissä eletään. Lapsikin ja kaikkee. Sellainen bastardo.

Vierailija
104/107 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kai jonkinmoisessa kevytsuhteessa. Mistä onkaan ap termin keksinyt. Olen 40v, mies on 60v. Asutaan erillään eikä tarkoitus ole muuttaa yhteen ja se on molempien toive. Itsellä lapset asuvat vielä kotona. Kuitenkin rakastunut olen ja olen myös haaveillut itsekseni avioliitosta, vaikka asuisimme erillään. Miehelle en ole moista puhunut. Mies ei kuitenkaan minua perheenjäsenenä pidä. Sanoo rakastavansa, mutta pitää kuitenkin minua etäällä joissain asioissa, ja itse vähän epäilen tuota rakkautta.

Itse olen hieman suhteessa nyt perääntynyt ja ainakin nuo avioliitto-ajatukset on loppuneet. Viihdytään yhdessä. Soitellaan tai viestitellään päivittäin. Tavataan kerran tai kahdesti viikossa. Mennään päivä kerrallaan. Mitään yhteistä tulevaisuutta ei suunnitella eikä rakenneta muuten kuin pikku reissujen suhteen.

Tuo ei ole mikään kevytsuhde, kun sulla on rakkauden tunteita ja yhteisiä haaveita.

Vierailija
105/107 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 30, fwb-suhde varatun 30 miehen kanssa.

Vierailija
106/107 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo ei ole mikään kevytsuhde, kun sulla on rakkauden tunteita ja yhteisiä haaveita.

Kirjoitinkin, että olen kai jonkin moisessa kevytsuhteessa. Naimisiinmenoajatuksesta olen perääntynyt. Pariskuntana en meitä pidä. Muille puhun tapailusuhteesta, kun miehen tunteista en tarkoin tiedä. Puhuttu on paljon, mutta sitten ne teot on toista ettei voi tosissaan ottaa.

Vierailija
107/107 |
02.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up