Kuinka moni palstan naisista on vain kevytsuhteessa miehen kanssa?
Eikä kaipaakaan mitään vakavampaa tällä hetkellä.
Kerrotko myös ikäsi.
Kommentit (107)
Olen kai jonkinmoisessa kevytsuhteessa. Mistä onkaan ap termin keksinyt. Olen 40v, mies on 60v. Asutaan erillään eikä tarkoitus ole muuttaa yhteen ja se on molempien toive. Itsellä lapset asuvat vielä kotona. Kuitenkin rakastunut olen ja olen myös haaveillut itsekseni avioliitosta, vaikka asuisimme erillään. Miehelle en ole moista puhunut. Mies ei kuitenkaan minua perheenjäsenenä pidä. Sanoo rakastavansa, mutta pitää kuitenkin minua etäällä joissain asioissa, ja itse vähän epäilen tuota rakkautta.
Itse olen hieman suhteessa nyt perääntynyt ja ainakin nuo avioliitto-ajatukset on loppuneet. Viihdytään yhdessä. Soitellaan tai viestitellään päivittäin. Tavataan kerran tai kahdesti viikossa. Mennään päivä kerrallaan. Mitään yhteistä tulevaisuutta ei suunnitella eikä rakenneta muuten kuin pikku reissujen suhteen.
Me ollaan! Ollaan susipari, hyi meitä. Synnissä eletään. Lapsikin ja kaikkee. Sellainen bastardo.
Vierailija kirjoitti:
Olen kai jonkinmoisessa kevytsuhteessa. Mistä onkaan ap termin keksinyt. Olen 40v, mies on 60v. Asutaan erillään eikä tarkoitus ole muuttaa yhteen ja se on molempien toive. Itsellä lapset asuvat vielä kotona. Kuitenkin rakastunut olen ja olen myös haaveillut itsekseni avioliitosta, vaikka asuisimme erillään. Miehelle en ole moista puhunut. Mies ei kuitenkaan minua perheenjäsenenä pidä. Sanoo rakastavansa, mutta pitää kuitenkin minua etäällä joissain asioissa, ja itse vähän epäilen tuota rakkautta.
Itse olen hieman suhteessa nyt perääntynyt ja ainakin nuo avioliitto-ajatukset on loppuneet. Viihdytään yhdessä. Soitellaan tai viestitellään päivittäin. Tavataan kerran tai kahdesti viikossa. Mennään päivä kerrallaan. Mitään yhteistä tulevaisuutta ei suunnitella eikä rakenneta muuten kuin pikku reissujen suhteen.
Tuo ei ole mikään kevytsuhde, kun sulla on rakkauden tunteita ja yhteisiä haaveita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo ei ole mikään kevytsuhde, kun sulla on rakkauden tunteita ja yhteisiä haaveita.
Kirjoitinkin, että olen kai jonkin moisessa kevytsuhteessa. Naimisiinmenoajatuksesta olen perääntynyt. Pariskuntana en meitä pidä. Muille puhun tapailusuhteesta, kun miehen tunteista en tarkoin tiedä. Puhuttu on paljon, mutta sitten ne teot on toista ettei voi tosissaan ottaa.
Nimetkinhän ne jo kertovat, että seurustelusuhde on kiintymisvaihe toiseen ihmiseen ja parisuhde on sitten se staattinen tila, jossa eletään jo perheenä. Ajatukset parisuhteessa ovat jo selkeitä, että ollaan puolisoita ja suunnitellaan lapsen hankintaa, yhteisen asunnon hankkimista tai vaikka mennään naimisiin.