Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiitos kaikille auttaneille!

26.05.2006 |

Haluan vielä kiittää kaikki jotka ovat auttaneet suuressa hädässä! Nyt alkaa olemaan jo valoa tunnelin päässä,tavaraa on tullut paljon, ja maanantaina ratkee väli aikainen asunto.

Vakuutus tarkastaja kävi maanantaina ja sano että talon saa purkaa, ja purku porukka tulee sunnuntaina. Talopaketteja ollaan jo kateltu.

Ja lapset voi hyvin, ja kissat voi hyvin.

Tiistai aamuna tuli yksi ikävä puhelu, mun tilaus varsa oli syntynyt kuolleena!

Ja ne jotka olivat puinut että myynkö ylimääräset tavarat kirppiksellä niin en myy,ne lahjoitetaan maailmassa tapahtuneiden katastrofin uhreille!

Mutta vielä kerran iso KIITOS!!!!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
27.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että palo sai alkunsa tupakantumppiastiasta, joka oli jätetty ulko-oven viereen. Eikös yleensä ole niin, että vakuutus EI korvaa tuollaisia tavallaan itse aiheutettuja tupakasta johtuvia paloja..?

Erika ja kumppanit ilmeisesti kuitenkin saavat vakuutusrahat, kun jo talopaketteja katselevat...

Vierailija
2/12 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää jatkoa Erikalla ja perheelle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoitelut varsan kuolleena syntymisestä :(

T. Terhi :)

Vierailija
4/12 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksamisia ja voimia arkeen, toivottavasti ette joudu kokemaan samanlaista tuhoa enää koskaan. Lapsille ja miehelle myös terveisiä :)

Vierailija
5/12 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sä voit tämän tulkita noin väärin?

Vierailija:

Jaksamisia ja voimia arkeen, toivottavasti ette joudu kokemaan samanlaista tuhoa enää koskaan. Lapsille ja miehelle myös terveisiä :)

Vierailija
6/12 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne myymään. Eikö joku sanonut, että kyllä vakuutus korvaa ja eihän ne pankkitilin minnekään palaneet.

Vierailija
7/12 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

RAHAA JA TAVAROITA ERIKALLE. TAVAROITA ON NIIN PALJON ETTÄ PITÄÄ NIITÄ ALKAA MYYMÄÄN. NYT TEISTÄ MAHTAA TUNTUA KIVALTA, EI TEIDÄN ROJUNNE KELVANNEETKAAN, VAAN ERIKA NAPPAA PARHAAT PÄÄLTÄ JA LOPUT JOUTAA MYYNTIIN.

Vierailija
8/12 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ERIKA, KAIKKEA HYVÄÄ SINULLE!

Vierailija
9/12 |
26.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisten koti on tuhoutunut ja te olette noin ivallisia! Kamalaa, ei voi ymmärtää!!! :(

Erika, kaikkea hyvää sinulle ja perheellesi! Asioilla on tapana järjestyä! Onnea uuden talon rakennusprojektiin! Ja hyvää kesää! :)

ps. tuo joka täällä kirjoittaa noita ivaviestejä on yksi ja SAMA henkilö. Yrittää vain antaa vaikutelman että heitä (kusipäitä) on useampia. :P Älä Erika välitä!

Vierailija
10/12 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

porukkaa täällä.:-(

Kuka on sanonut, että rahaa on lähetetty?:-o

Kuka on sanonut, että tavarat myydään?

Suoraansanottuna mä toivon, että kaikista kusipäisimmät joutuisivat itse jotenkin kärsimään, että tarvitsisivat apua, jospa sen jälkeen tosiaan tajuaisivat olleensa helvetin kusipäitä.

En ehkä mitään noin kamalaa, mutta jotain kuitenkin, joka pistäisi kusipäät miettimään.

Pistää niin vihaksi tollaset ihmiset, jotka ottaa jonkin silmätikukseen ja haukkuvat ja koittavat loukata kokoajan!

Alä erika välitä!!!

Vierailija
11/12 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että Erika on saanut apua! Osa tämän ketjun kirjoittajista sais mennä kasvamaan.

12/12 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole myymässä mitään, vaan lahjoitamassa eteen päin vaatteita, jotka eivät mahdu meidän lapsille tai meille!

Mut ääliöitä on moneen lähtöön!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme