Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä " korvike" isovanhemmat tai vanhat ihmiset lapsen ystäviksi?

Vierailija
31.05.2006 |

Meidän lapsilla ei ole kuin yksi isovanhempi ja hänellä riittää muuta puuhaa ja asuu kaukana. Mistä voisi kysellä vanhempia ihmisiä lapsillemme. Itselläkin surkea olo kun ei ole ketään " vanhaa ja viisasta" jonka seurassa voisi aikaa viettää ja antaa lasten leikkiä.

Olen joskus kuullut, että tällainen olisi mahdollista!?? Oliko MLL???

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy molemmista, jos vaikka tärppäisi. :)

Vierailija
2/6 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällaisesta.

Tahtoisin kuulla miten menee, onko vanhuksista ja lapsista tulleet läheisiä jne.

Minulla haaveissa ihan oikein mummo ja pappa tyyliset ihmiset, ettei nykyaikaisia meneviä leskiä tai pariskuntia joilla muutama villi minuutti aikaa ja sitten taas mennään.

Rauhoittavaa seuraa minullekin olisivat, pidän sen tyylisistä vanhuksista, kateellisena seuraan toisten perheiden isovanhempien määrää ja sitä rauhallisuutta miten jotkut vanhukset keittävät kaffetooransa ja ottavat lapsen syliin köröttelemään... :)

Onko muita jotka kaipaisivat perheensä elämään tällaista??

Vierailija
4/6 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kun ei sellaisia ole, ovat kuolleet taikka pahasti alkoholisoituneet.

3- vuotias esikoinen puhuu usein siitä, miten pitäisi meidänkin mennä mummolaan, mutta kun toinen mummo on kuollut jo vuosia sitten, ja toinen niin rappiolla, ettei olla tavattu yli vuoteen.

Surettaa pienten puolesta. Omasta lapsuudestani muistan molemmat mummolat hirveän tärkeiksi. Toinen mummo lähes kasvatti minut ja sisareni, kun vanhempamme pitivät ryyppyputkia. Mummola oli turvapaikka.

Vierailija
5/6 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viimeiset 4 vuotta etsinyt meidän perheelle " lähi-isovanhempia" , mutta tuloksetta. Syy ei ainakaan ole siinä etten ole yrittänyt. Olen jutellut seurakunnan diakonissan, neuvolatyöntekijöiden yms. kanssa ja jättänyt ilmoituksia lehteen jne... Olen ollut yhteydessä MLL ja muihin tahoihin... ei mitään. Tuo PeLa taitaa olla sellainen jota en ole kokeillut...

Meillä on kaksi pappaa, mutta hekin asuvat molemmat vajaan 500km:n päässä. Poikamme kaipaa myös isovanhempia ja toinen lapsi on tulossa.

Vierailija
6/6 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin tästä olis ollut joskus telkkarissa juttua, mutta en kiinnittänyt sen suurempaa huomiota, koska meillä on onneksi isovanhemmat omasta takaa... Muistaako joku muu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi