Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jääkö miehet "peräkammarin pojiksi" koska rumatkin miehet haluaa kauniin naisen?

Vierailija
29.06.2019 |

Olen huomannut mieheni kaveripiiristä, että nämä itse lihavat, vähän juntit ja alkoon menevätkin miehet kommentoivat vain kauniita naisia ja puhuvat miten kaunis ja kuuma joku oikeasti superkuuma nainen on. Näillä miehillä ei kuitenkaan koskaan ole tyttöystäviä eivätkä he baareissa tai tapahtumissa edes lähesty niitä taviksia tai ei niin viehättäviä naisia, joihin heillä saattaisi olla saumoja. Jättävätko he yrittämättä tasoisiaan naisia, koska haluaisivat sen kauniin vai miksi eivät yritä iskeä niitä tasoisiaan?

Kommentit (322)

Vierailija
261/322 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kylläkin asustelen ihan tupakeittiöllisessä yksiössä, vaikka ylipainoinen, kaljuuntuva sinkkumies olenkin. Se peräkammarissa olo vaatisi isomman asunnon.

Vierailija
262/322 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen juoppo kuvittelee olevansa huipputason mies. Kuolen nauruun heidän kuvitlemille. Samat miehet ärsyyntyy arabimiehestäni ja niin myös monet naisetkin. Totta kai heidän katkeruuden ymmärtää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/322 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi yleistää, että juuri miehet ovat keskivartalolihavia ja alkoholisoituneita laiskoja otuksia. Valitettavasti se on tilastojenkin mukaan kumpikin sukupuoli, josta löytyy paljon ylipainoisia. Ero on vain joitain prosentteja yli 30 vuotiailla. Ylipainoisia on miehistä 71.9%, naisista 63.2%. Lihaviksi laskettavia on miehistä 26.1% ja naisista 27.5%. Pohjoismaista suomi on kärkipäässä. Eurooppa mukaan lukien vain hieman yli keskiarvon. Lähde THL. Alkoholisteja nyt uskon miehistä löytyvän huomattavasti enemmän.

Yksinäisiä miehiä uskon olevan enemmän. Peräkammarinpoikia syntyy, kun naisia hyvin kohtelevat hieman rauhallisemmat ja ujommat tapaukset jäävät ilman nuoruudessa. Ja katkeruutta tästä hieman ripaus päälle, niin pariutuminen voi olla todella hankalaa. 

Vierailija
264/322 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, voisiko jotenkin johtua siitä, että tässä maassa duuni tehdään pääosin persiillään istuen ja pääkoppaa käyttäen. Jos minua olisi mies ylläpitänyt nuoresta asti, olisin voinut keskittyä pitämään itseni kauniina hänelle. Tai no, oikeastaan olen onnellisempi palkkaduunissani. 

Ei se johtu istumatyöstä. Ihan samalla tavalla koko päivän jaloilla olevalla raksapenalla se läski jää kaljamahaksi. Eikä kuntoilukaan vaikuta siihen minne rasva kertyy. Se on ihan geeneistä kiinni.

Vierailija
265/322 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä oli asiaa. Mulla samoja kokemuksia. Miehen kaveripiiristä ja varsinkaan ei näistä lapsuuden peräkammarin poika frendeista yksikään ole pantava. Joko ovat liian alkoholisoituneita ja pallomahaisia tai liian tuppisuita. Ja silti haikailevat kaikkein kauneimpia naisia.

Todennäköisesti sinäkään et ole heidän mielestään pantava. Kuulostat vittumaiselta ämmältä. 

Vierailija
266/322 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalainen juoppo kuvittelee olevansa huipputason mies. Kuolen nauruun heidän kuvitlemille. Samat miehet ärsyyntyy arabimiehestäni ja niin myös monet naisetkin. Totta kai heidän katkeruuden ymmärtää.

Eilenkin kaupassa näkemäni suomalainen "rotunainen" arabi-boytoynsa kanssa katseli mua siihen malliin, että todennäköisesti kuvitteli mun olevan kateellinen :D. Juu en ole kateellinen yhdellekään suomalaismuijalle, joka joutuu elättämään jotain erittäin todennäköisesti sovinistista sossupummi-muslimia. 

Vierailija
267/322 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä oli asiaa. Mulla samoja kokemuksia. Miehen kaveripiiristä ja varsinkaan ei näistä lapsuuden peräkammarin poika frendeista yksikään ole pantava. Joko ovat liian alkoholisoituneita ja pallomahaisia tai liian tuppisuita. Ja silti haikailevat kaikkein kauneimpia naisia.

Todennäköisesti sinäkään et ole heidän mielestään pantava. Kuulostat vittumaiselta ämmältä. 

Kiitos samoin. Et sinäkään kuulosta järin houkuttelevalta tapaukselta.

Vierailija
268/322 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli materiaalina ainakin kymmenkunta viestiä, joissa otit asiaksesi haukkua miehesi kavereita mitä mielikuvituksellisemmin sanakääntein ja sinä teet johtopäätöksesi parin lauseen viestistä. Oookei.

Vierailija
269/322 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli materiaalina ainakin kymmenkunta viestiä, joissa otit asiaksesi haukkua miehesi kavereita mitä mielikuvituksellisemmin sanakääntein ja sinä teet johtopäätöksesi parin lauseen viestistä. Oookei.

Näinpä. Kovin vaikuttaa ikävältä ihmiseltä, vaikka lieneekin pantavan näköinen. Ehkä tuota ylpeyttäsi hieman tasoittelee kuitenkin tieto, ettei ne vastenmieliset miehet sinua välttämättä edes panisi vaikka kuinka laittautuisit ja levittelisit haaroja kutsuvasti. Tuo luonne kun helposti karsii niitä älykkäämpiä ja henkevän puoleisia miehiä. He eivät ole yleensä niin pinnallisia tai alkukantaisiakaan, että elämä pyörisi pilutouhujen, tinderin, saliharrasteiden sekä ihon kimmoisuutta lisäävien voiteiden ympärillä.

Sinäkin kun pelaat korttisi ulkonäkö edellä eikä luonne todellakaan ole vahvuus, niin tulevat vuodet voivat saada miehesikin uusiin aatoksiin. Varsinkin kun pyörii sellaisten epäilyttävien turjakkeiden kanssa.

Vierailija
270/322 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän huolta painostani, pukeudun naisellisesti, meikkaan joka päivä ja laitan hiuksiani. Todellakin odotan, että kumppanikin tekisi muutakin kuin joisi kaljaa ja tuijottaisi telkkaria..

Meikkaat ja pukeudut siis miehiä varten. OK, hyvä, että tämä tuli selväksi, kun naiset yleensä väittävät päinvastaista.

Vierailija
271/322 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On näitä naisissakin, monet pullukat eivät voisi ottaa vuorostaan pulleeta miestä.

Ihmetyttää kun kuulee.

Vierailija
272/322 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse pidän huolta painostani, pukeudun naisellisesti, meikkaan joka päivä ja laitan hiuksiani. Todellakin odotan, että kumppanikin tekisi muutakin kuin joisi kaljaa ja tuijottaisi telkkaria..

Meikkaat ja pukeudut siis miehiä varten. OK, hyvä, että tämä tuli selväksi, kun naiset yleensä väittävät päinvastaista.

Ehkä sulle joku päivä valkenee että naiset on ihmisiä ja yksilöitä ja heistä löytyy ihmisiä joka lähtöön. Silloin pariutuminenkin on ihan huimasti lähempänä. Oikeasti. Netistä löytyy teidän anseleiden parantumiskokemuksia, kuuntelin youtubesta sellaisen, ja vähän väliä toistui että rupesin näkemään naiset ihmisinä.

Vierailija
273/322 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kerran rumatkin miehet haluaa kauniita naisia, niin logiikkasi mukaan myös tavisnaiset jäävät yksin.

No siis lähtökohtaisesti ihmettelen sitä miksi nää miehet kommentoi ja puhuu vaan niistä oikeasti tosi kauniista naisista, mutta vuodesta toiseen ovat sinkkuna, eivät lataa tinderia tai tee mitään aloitteita tavallisia naisia kohtaan. Ap

Ehkä he ovat mieluummin yksin kuin suhteessa sellaisen naisen kanssa, josta eivät oikeasti ole kiinnostuneita. Miksi miehille pitäisi kelvata kuka tahansa?

Vierailija
274/322 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kerran rumatkin miehet haluaa kauniita naisia, niin logiikkasi mukaan myös tavisnaiset jäävät yksin.

No siis lähtökohtaisesti ihmettelen sitä miksi nää miehet kommentoi ja puhuu vaan niistä oikeasti tosi kauniista naisista, mutta vuodesta toiseen ovat sinkkuna, eivät lataa tinderia tai tee mitään aloitteita tavallisia naisia kohtaan. Ap

Ehkä he ovat mieluummin yksin kuin suhteessa sellaisen naisen kanssa, josta eivät oikeasti ole kiinnostuneita. Miksi miehille pitäisi kelvata kuka tahansa?

Ei tosiaankaan tarvitse. Pieleen menee kun aletaan syyttää naisia omasta nirsoudesta ja käperrytään hokemaan netistä opittuja hölmöjä naisvihamielisiä iskulauseita papukaijan lailla.

Vierailija
275/322 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

165 cm pitkä. Käyn salilla kolmesti viikossa.

165/62 ei ole ainakaan hoikka. BMI on jopa 23.

Kokeile pudottaa vaikka 7kg painoa alkuun niin varmasti miehet kiinnostuvat paremmin.

Tässäpä tämä. 7 kg näkyy reiluna löysänä 165-senttisessä varressa. Itse olen aika läskin näköinen 172/70 mies. Joskus olin 8 kg kevyempi ja silloin olin normaalipainoisen näköinen.

Jos ei kukaan ole koskaan sinulle kertonut niin naisessa kuuluukin olla rasvaa noin 10% enemmän kuin miehessä. Naisen hormonitoiminta ei toimi ilman rasvaa. Esim fitnessurheilijat ovat vain sen yhden päivän kuivan rasvattomassa tilassa. Monet fitnessnaiset myös ottavat silikonit. Myös esim Victoria secret mallit paastoavat ennen näytöksiä jotta näyttäisivät "hyvälle". Jokainen voi sitten miettiä kuinka terve tämänhetkinen kauneusihanne on.

Joo, olen itse 167cm ja painan 54-55kg. Kävin juuri kehonkoostumusmittauksessa: rasvaprosentti 16-17. Loput siis lihasta, nestettä, sisäelimiä yms. Suositeltu paino minulle on 61 kiloa jos oletetaan, että prosentit pysyvät samana. Minulla ei ole edes kuukautisia... ja kyllä, olen syömishäiriöinen. Juuri tuollaiset kommentit aiheuttavat sitä. Rasvaa minulla on koko kehossa alle 10kg, mutta tunnen itseni läskiksi. Juuri tuollaisen takia. Todellisuudessa se joka minut mittasi sanoi, että minulla on huomattavasti vähemmän rasvaa kuin keskivertoihmisellä ja enemmän lihasta. Ja kehoitti nostamaan rasvaprosenttia. Eli joo, ylläoleva henkilö urheilee = hänellä löytyy lihasta. Hanki silmälasit niin näet, että ”paksut kädet” eivät välttämättä ole rasvaa vaan lihasta. Levossa ei ehkä kokematon sitä huomaa ja sinä selkeästi kuulut siihen joukkoon jos 70 kiloisena näytät lihavalta. Etenkin jos olet mies - miehillä on luontaisesti enemmän lihasta ja vähemmän rasvaa.

Vierailija
276/322 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi yleistää, että juuri miehet ovat keskivartalolihavia ja alkoholisoituneita laiskoja otuksia. Valitettavasti se on tilastojenkin mukaan kumpikin sukupuoli, josta löytyy paljon ylipainoisia. Ero on vain joitain prosentteja yli 30 vuotiailla. Ylipainoisia on miehistä 71.9%, naisista 63.2%. Lihaviksi laskettavia on miehistä 26.1% ja naisista 27.5%. Pohjoismaista suomi on kärkipäässä. Eurooppa mukaan lukien vain hieman yli keskiarvon. Lähde THL. Alkoholisteja nyt uskon miehistä löytyvän huomattavasti enemmän.

Yksinäisiä miehiä uskon olevan enemmän. Peräkammarinpoikia syntyy, kun naisia hyvin kohtelevat hieman rauhallisemmat ja ujommat tapaukset jäävät ilman nuoruudessa. Ja katkeruutta tästä hieman ripaus päälle, niin pariutuminen voi olla todella hankalaa. 

Joka ainoa tuntemani rauhallinen, ujo ja naisia hyvin kohteleva mies on saanut naisen. Se on vain edellyttänyt sitä että on saanut sanottua edes  muutaman sanan naiselle vaikka kaveriporukalla istuessa eikä ole pelottanut tyttöjä pois olemalla liian creepy tai tai tuijottamalla tuppisuuna pervo hymy naamalla.

Itse asiassa rauhallisilla ja ujoilla miehillä on paljon kysyntää. Naisten hyvin kohtelu vaan tarkoittaa sitä, että on edes joskus kontaktissa naisten kanssa.

Kerrot yksinäisiä miehiä olevan enemmän. Naisia ja miehiä on keskimäärin saman verran, ja miehistä enemmän kuin naisista on vielä alkkiksia, väkivaltaisia ja narkkareita. Eli yksinäisiä parisuhdetta ja kunnon miestä odottavia naisia on enemmän. Mutta kun pullea samanikäinen yksinhuoltaja ei kelpaa, pitää olla tiukkaa lihaa. Nyt ei puhuta siis seksistä.

Vierailija
277/322 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin asuva mies ei ole peräkammarin poika edes lainausmerkeissä.

Vierailija
278/322 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla tuo arvostelu on nykyajan ongelma kun mikään ei kelpaa paitsi älyttömän rikas tai ulkomaan elävä, ihan sama onko töissä tai mitään..Suomi miestä taas tutkitaan mikroskoopin kanssa ja etsitään vikoja asta ö mappiin.. Sitten naama soikeena ihmetellään kun ei näy miehiä haukuttavaksi.yak!

Vierailija
279/322 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minäkin arvioin/arvostelen kauniita julkkuja, vaikka tapailenkin taviksia.

Saa kai ihmisillä olla mielipide, ja hui kauhistus, mielihalujakin, muunkinlaisista kuin itsensä kaltaisista ihmisistä?

Vierailija
280/322 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Aasiasta löytyy kauniita naisia, Suomen siiderivalaisiin ei tarvitse kajota.

Aniharva heistä on kaunis. Useimmat ovat hoikkia ja pieniä, joten ovat sopivia pikkumiehille, mutta naisellisia eivät ole, vaan lantiottomia, rinnattomia, nöyriä jne.  Kyllä useimmat miehet arvostavat naisellisia muotoja.

Eivät kyllä ole nöyriä :D olen asunut Thaimaassa työni vuoksi ja joka ikinen työkaverien naisista ei ollut todellakaan nöyrä. Ei myöskään kukaan paikallinen sinkkunainen jotka olivat kavereitani. Siihen asti ollaan kilttejä ja nöyriä, että mies on ”loukussa”. En ole ikinä nähnyt niin ”pirttihirmuja” naisia. Pelkkää huutoa, valitusta ja nalkutusta miehille. Ennen säälin aina kun näin thai naisen läskin vanhan miehen kanssa, nykyään olen ennemminkin vahingoniloinen. Mies luuli käyttävänsä 20v nuorempaa, huonoista oloista tulevaa naista hyväkseen, mutta nainen käyttikin miestä hyväkseen. Ja ei, he eivät ala vetää kohtauksia keskellä katua (kuuluu kulttuuriin). Mutta suljettujen ovien takana se meno on, noh, aika erilaista kuin Suomessa. Miehen oletetaan elättävän naisen aivan kokonaan ja lisäksi elättämään hänen perheensä. Ystäväni teki ”elämänsä rakkauden” kanssa lapsen ja heti sen jälkeen tämä Thai nainen näyttikin millainen oikeasti on. Mies käy paikallisessa yliopistossa päivisin ja työskentelee illat. Sen jälkeen pitää kuunella kotona huutoa ja länkytystä siitä, miten nainen ei ikinä pääse starbucksiin tai saa tekokynsiä. Tarjouduin ensimmäisellä kerralla kun näin hänet viemään sinne, mutta sanoi sen olevan miehensä tehtävä ja mulkoili häntä pahasti. Tunti ensitapaamisen jälkeen mielipiteeni hänestä muuttui ja kaduin sitä, että olin edes tarjoutunut maksamaan sitä 3-4€ kahvia. Ja samaan aikaan heidän vierashuoneessaan on ainakin 20 paria farkkuja joissa vielä laput kiinni... kehoitin eroamaan, mutta ei voi niin kauan kun opinnot on kesken. Sen jälkeen yrittää saada yksinhuoltajuuden. Nainen kehtasi vielä valittaa kuinka vaikeaa hänellä on lapsen kanssa. Samaan aikaan mies herää 7 mennäkseen kouluun ja pääsee klo 22 töistä. Matkoissakin menee pitkä aika: koti-koulu-työ-koti. Pahimmillaan tunteja, vaikka käyttäisi BTS:ää. Tämä vain yksi esimerkki, niitä on kymmeniä lisää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän