Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mis valittaa kun en ulkoile lasten kanssa, vie puistoihin ym vaan istun lukemassa tai teen ristikoita. Mies ei tajua, että lapset ovat jo sen ikäisiä etteivät halua mihinkään leikkipuistoon äidin kanssa !

Vierailija
29.06.2019 |

9v ja 7v. Menevät omine kavereineen, piirtävät tai lukevat. Minäkin voin ottaa omaa aikaa, mutta miehen mielestä olen huono äiti.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysypä mieheltä, että miksi on niin huono isä, että ei itse vie ja jatkat ristikon täyttämistä.

Vierailija
2/15 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysypä mieheltä, että miksi on niin huono isä, että ei itse vie ja jatkat ristikon täyttämistä.

Siis mies on töissä, minä työtön. Kun mies tule kotiin eka kommentti on  "oletteko olleet koko päivän sisällä?"

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä edelleen ulkoilen kesälomalla lasteni kanssa vaikka ovat 17 ja 15

Vierailija
4/15 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on kateellinen. Sinun ei tarvitse muuttaa käyttäytymistäsi muuten kuin, että hae töitä.

Vierailija
5/15 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis mies on töissä, minä työtön. Kun mies tule kotiin eka kommentti on  "oletteko olleet koko päivän sisällä?"

Ap

Ja vastaukseksi ei kelpaa, että lapset on ollu kavereiden kanssa ulkona? Kun pitäis teidän olla kolmestaan?

Tekis se ulkoilu sullekin hyvää joo, mutta en nyt taas ymmärrä mikä on miehen ongelma?

Vierailija
6/15 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ja vastaukseksi ei kelpaa, että lapset on ollu kavereiden kanssa ulkona? Kun pitäis teidän olla kolmestaan?
Tekis se ulkoilu sullekin hyvää joo, mutta en nyt taas ymmärrä mikä on miehen ongelma?

En minäkään..  Ap

Vierailija
7/15 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä edelleen ulkoilen kesälomalla lasteni kanssa vaikka ovat 17 ja 15

Mutta ette varmaan pienessä leikkipuistossa, jossa  liukumäki , pieni kiipeilyteline ja 2 keinua? SEmmoinen on nimittäin lähin leikkipuistomme.  Ap

Vierailija
8/15 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko lapset koko päivän sisällä? Kyllä minäkin kannustaisin lapsia joksikin aikaa ulos kaverien kanssa/keskenään kauniilla ilmalla mutta ei tosiaan sinun tarvitse tuon ikäisiä viedä puistoon. Tarjoutuisin kyllä viemään uimarannalle tms. jos eivät itsenäisesti sinne pääse.

Vierailija
9/15 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon ikäisille on ihan ok juoksennella kavereiden kanssa ulkona pitkin kesää. Mutta jos teillä on varaa, niin olishan se kiva silloin tällöin tehdä yhdessäkin jotain? Käydä uimassa, naapurikaupungissa, ostamassa vaatteita syksyä varten, mitä nyt ikinä keksitkään. Mäkin vähän ihmettelisin, jos perhe ei tekis koko kesänä yhtään mitään. 

Oletko kysynyt mieheltä, että mitä sen mielestä sun pitäis tehdä? Ja siis eihän ne sun lapset kökötä koko päivää sisällä, vaan menevät kavereiden kanssa ulkona?

Vierailija
10/15 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä miestäsi ja olen samaa mieltä hänen kanssaan. Ulkoilu/tekeminen avartaa, antaa elämyksiä ja vaikuttaa positiivisesti jaksamiseen. Miksi ette voi ulkoilla pari tuntia ja lopun päivästä voitte istua kotona? Menkää vaikka metsäretkelle tai rannalle, voit siellä tehdä ristikoita?

Vierailija
11/15 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuon ikäiset tykkää käydä uimassa, vesipuistossa, nähtävyyksistä, superparkeissa ym.

Vierailija
12/15 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös isille kuulu tuo kouluikäisten kanssa olo ja äideille lapsuuden varhaisvaiheet. Isänhän se kuuluu opastaa lapsi irti äidistään ja valmistaa maailmaan.

Vierailija
13/15 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lapsilla polkupyöriä? Palloja? Hyppynaruja? Me käymme 8-vuotiaan tytön kanssa usein lenkillä, heittelemme koripalloa, potkimme jalkapalloa, hypimme hyppynaruilla ym. Ota vaikka ristikkolehdet mukaan ulos.

Vierailija
14/15 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

En minäkään..  Ap

Oliko ne lapset ulkona vai roikkuivatko koko päivän aikuisten chatissä?

Vierailija
15/15 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ovatko lapset koko päivän sisällä? Kyllä minäkin kannustaisin lapsia joksikin aikaa ulos kaverien kanssa/keskenään kauniilla ilmalla mutta ei tosiaan sinun tarvitse tuon ikäisiä viedä puistoon. Tarjoutuisin kyllä viemään uimarannalle tms. jos eivät itsenäisesti sinne pääse.

Mun lapset ovat noin vuoden nuoremmat kuin ap:n lapset, ja kyllä vien heidät melkein päivittäin puistoon, ja aion viedä vielä ensi kesänäkin. Kyllä se aikuisen seura edelleen maittaa. Välillä seuraan liittyy lasten kavereita, ollaan pihapelejä tms.

Tuon ikäiset eivät muuten nykypäivänä todellakaan käy itsenäisesti uimarannalla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä