Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos asuttaisiin muumilaaksossa, minä en tulisi pikku Myyn kanssa toimeen

Vierailija
29.06.2019 |

Miksi se on niin suosittu? Nuuskamuikkunen olisi mukavampaa seuraa.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en oo pitäny Myytä ikinä ilkeänä. Enemmin on hieman röyhkeä ja sanavalmis. Auttaa kuitenkin ystäviään pulassa eikä jää nössöilemään muiden taakse piiloon tiukan paikan tullen.

Kyllähän se nälvii ja piikittelee Nipsua lähes lakkaamatta. Muille on ihan siedettävä, mutta tuollainen sorsiminen laskee kyllä pisteitä.

Sehän on niillä sitä "poikamaista kettuilua" puolintoisin. En ole koskaan ajatellut tuota piikittelyä kiusaamisena, päinvastoin. V*ttuilu on välittämistä. Kyllähän Nipsukin pääsee välillä sanomaan aika napakasti Myylle. Harvemmin, mutta sitten tuleekin isompi kuitti.

Vierailija
22/23 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en taas pidä Nipsusta pätkääkään. Ahne, omanedun tavoittelija ja lisäksi pelkuri. Niiskuneidillä ja Niiskulla puolestaan paljon narsistisia ominaisuuksia. Muumipappa myöskin melko omahyväinen. Muumimamma vaikuttaa puolestaan huumatulta ja nuuskamuikkunen on sitoutumiskammoinen taiteilija. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun työkaverit sanoi, että olen Pikku Myy. Itse olen omasta mielestäni ennemminkin sekoitus Pikku Myytä, Muumimammaa ja Niiskuneitiä. 

Oletko pieni, punapigmenttinen pullukka, joka pukeutuu "persoonallisesti"? Luonteeltasi narsistinen piikittelijä ja jatkuva valittaja tai no, omasta mielestäsi varmasti vain herkkä, suorapuheinen ja muita osaavampi? Nimittäin kuvaus sopii mun entiseen työkaveriin, josta totta vie tuli Pikku Myy mieleen.

Kammottava akka, joka pilasi koko tiimin päivän ja pelkästään hänen takiaan olen iloinen ettei siinä firmassa enää ikinä tarvitse olla.

PS. Ei varmasti ollut kohteliaisuus tuo vertaus...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme