Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Il:ssä gynekologin kommentti "sun iässäki täälä pitäisi käydä synnytyksen eikä ehkäisyn takia"

Vierailija
28.06.2019 |

https://www.is.fi/turun-seutu/art-2000006157405.html

On täysin asiatonta, että lääkärit otravat kantaa potilaidensa lapsenteko suunnitelmiin. Kyllä potilas sen ottaa itse puheeksi, jos on ajankohtainen asia ja haluaa kysyä jotain. Kellekkään ei tule yllätyksenä, että hedelmällisyys laskee

Kommentit (447)

Vierailija
401/447 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täysin turhaan ja asiattomasti nyt solvataan tätä erittäin hyvää lääkäriä. Vähän on sanataiteen puolella hiomista, mutta hän ei todellakaan ole lääkärinä huono! Näyttää vain kuuluvan ajan henkeen, että joka viikko on oltava joku, jota somessa vainotaan.

Miksi hyvästä lääkäristä on netti täynnä valituksia? Eikä ne suinkaan ole kaikki eiliseltä.

Varmaan ihmiset ovat niin herkillä nykyään. Olen itse käynyt nuorempana tuolla lääkärillä, eikä ole mitään pahaa sanottavaa. Ehkä hieman erikoinen ja erilainen lääkäri, mutta vaihtelu virkistää. 

Katos, äijä tuli itse puolustelemaan itseään. Vai että "hieman erikoinen" ja "erilainen" :D

Tyypillistä narsistin ja kiusaajan käytöstä laittaa oma asiaton käytös uhrin syyksi, että "ihmiset ovat niin herkillä nykyään". Haloo, herää nykymaailmaan. Ihan peruskäytöstavat pitää olla kaikkialla työelämässä eikä asiakkaille puhuta, mitä sylki suuhun tuo. Eikä varsinkaan puututa heidän henkilökohtaisiin arvovalintoihinsa millään tavalla.

Oletko myös sitä mieltä, että lääkäri ei saa puuttua potilaan sairaalloiseen lihavuuteen tai alkoholin suurkulutukseen, koska ne ovat henkilökohtaisia arvovalintoja? Kyllä hyvä lääkäri muistuttaa tosiasioista. Potilas päättää sitten ottaako onkeensa.

Kaikkien kokemukset ko. lääkäristä eivät ole huonoja. Siksi voi vain arvailla, mikä on saanut jotkut asiakkaat järkyttymään ja toiset ylistävät.

Ylistävät?

Sellaisia kokemuksia ei ole. Ko. lääkäri tai lähipiiri itse varmaan täällä kirjoittelee.

"Uhrit" syyttävät kovaan ääneen kokemustensa mitätöinnistä, mutta kuitenkin ovat valmiita mitätöimään kys. lääkärin tyytyväisten potilaiden kokemukset. Minulla ei ole hänestä pahaa sanottavaa. (Lainausmerkit, koska en tiedä totuutta.)

Edelleen, mitkä kokemukset? Ainoa, joka ylistää kyseistä lääkäriä, olet sinä, patologinen naisvihaaja ja luuseri.

Vierailija
402/447 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potilaskokemus vuodelta 2004:

"Joku kirjoitti tuolla alempana kivustaan oikealla alavatsassa. Minulla ei ole oikealla puolella mitään kipuja, mutta vasemmalla sen sijaan on enemmänkin! Varsinkin kuukautisten aikana on kovaa vihlomista. Sitä on esiintynyt nyt ainakin puoli vuotta. 

Kävin YTHS:n gynellä ja katsoimme ultran avulla alamahaani. Tätä ennen vastaanoton alussa gyne tyrmäsi heti pelkoni: "Ei sulla mitään voi olla kun olet noin nuori (olen 22)ja terve, sekä syöt e-pillereitä!" Ultrassa kaikki näytti olevan kondiksessa, eikä mitään endometrioosiin viittaavaa ollut näkyvissä hänen mielestään. Kun lääkäri painoi mahaani juuri siitä kohtaa, alkoi vihlominen todella ikävästi, ja se kesti seuraavat kaksi päivää. Tämä kyseinen naistentautien lääkäri totesi lopuksi:

"Ei sulla mitään vikaa tuolla alavatsassa ole! Että jos haluat tarkempia tutkimuksia, niin mene jollekin toiselle lääkärille! Se on vain jotain kipua, eikä kaikille kivuille aina syytä löydy! Se voi olla vaikka johonkin ruuansulatuskanavaan liittyvää, ja mä en ole erikoistunut sitten yhtään tuohon rs-puoleen."

Terveydenhoitaja oli tosin varoitellut minua tästä gynestä :"Se on sitten sellainen, että anna mennä jutut toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, toiset ei tykkää siittä yhtään!"

Mutta tässä jutun pointit mihin haluaisin mielipiteitä ja vastauksia:

1) olen kuullut jälkeenpäin, että endometrioosi ei näy ultrassa! Onko tämä totta?

2) Onko kenelläkään muilla kipuja alavatsassa vasemmalla? Mitä tämä vihlominen sitten voisi olla jos ei endometrioosia? Vihlooko PCO?

3) Tämä gyne ei löytänyt minulta oikeata munasarjaa! Onko tämä vakavaa? Lääkäri kuitenkin totesi, että "se on vaan piilossa jossain, kyllä se sulla varmaan on". Onko kohtalotovereita, että jollakin muulla olisi esimerkiksi ollut munasarjat niinkun pitää, mutta eivät näkyneet /toinen ei ole näkynyt UÄ:ssä? Tämä vasen "kipuileva" näkyi minulla siis normaalisti.

Tämä kyseinen mieslääkäri myös väitti, että hiivasyndrooma on naisten hapatusta, ja ei sellaista ole olemassakaan. Hän myös hoki: "sulla on klamydia, jos sua joskus on kutittanut!" Hän otti ihan "väkisin" sen klamydiatestinkin multa, vaikka väitin, että olen 100% varma, ettei minulla sellaista ole -> Ja puhdas oli, niinkuin kaikki muutkin testit mitä hän halusi minusta ottaa. 

Käyn todella harvoin lääkärissä, ja mielestäni tämä oli aikamoinen kokemus =/! Että tällaista palvelua oli YTHS:ssä. En onneksi joutunut opiskelijana maksamaan "palvelusta" kuin 4 euroa. Toivottavasti ensi kerta ERI lääkärillä on paljon mukavampi näin potilaan näkökulmasta =).

Pitäisikö minun mennä jonnekin toiselle naistentautien erikoislääkärille tutkituttamaan alavatsan vihlominen ja "kadonnut munasarja"? Vai hätäilenkö ihan turhaan? Vihlominen on kyllä hyvin ilkeän tuntuista aina välillä."

"Turun YTHS:ssä. Nimikin tekisi mieli kertoa..

mutta se on se ainoa miesgyne mikä siellä on. 

En usko että siellä on muita miesgynekologeja kuin tämä?? Jopa terkkari varoitti minua hänestä. En ymmärrä miksi tuonlaisia leipääntyneitä lääkäreitä pidetään YTHS:ssä jos monille muillekin on käynyt niin kuin minulla.. Ja nämä kommenttini alkuviestissä olivat vain "lyhennelmä" siitä mitä hän puhui ja väitti vastaanottotilanteessani! Aivan käsittämätön tapaus (0_o)"

https://keskustelu.suomi24.fi/t/1335646/kamala-gynekologi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/447 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä nyt sitä parempaa maalittamista? Ukkoa aletaan vainota, kun on oikein nimen kanssa esitelty pitkin nettiä. Kivat teille. Uusi uhri saatiin taas riepoteltavaksi. Jännityksellä odotetaan ensi viikkoa ja alkavaa heinäkuuta, ketähän sitten vainotaan?

Mitä ihmeen maalittamista? Kyllä ihmiset saavat kertoa kokemuksistaan rehellisesti. Yli 10 vuoden ajan sadat ihmiset ovat valittaneet ko. lääkäristä. Hän saa syyttää itseään. 

Jännä miten samanlainen toiminta on joko asian puhumista tai maalittamista ihan riippuen kenestä puhutaan. Esim. jos arvostellaan toimittajan työtä, se on maalittamista, mutta jos haukutaan lääkäriä netissä nimen kanssa, niin se on asian puhumista. Voisiko millään olla samat säännöt kaikille?

On se niin vaikea pysyä asiassa. Painu höpisemään epäolennaisuuksiasi muualle.

Lue urpo edeltävät lainaukset.

Luin. Maalittaminen sitä ja Kasimir tätä. Ei kiinnosta. Ei liity aiheeseen. Urpo.

En kirjoittanut mistään Kasimirista. Lääkärin maalittaminen varmaankin liittyy kuitenkin häneen? 

Älä jaksa valehdella trolli.

Vierailija
404/447 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävä kyllä aika monelle tulee yllätyksenä hedelmällisyyden laskeminen. Monet lykkää lapsentekoa liki nelikymppisiksi ja sitten ihmettelevät kun raskaus ei alakaan. Sitten haetaan hoitoja ja itketään kun lapsettomuus alkaa olla tosiasia. Ja monet vielä marisee, että miksei kukaan kertonut, että lasta oliskin pitänyt yrittää jo paljon aiemmin.

Joo, näitä tapauksia on varmaan ihan hirveesti. Ei muuta sitä tosiasiaa, ettei nämä asiat kuulu lääkärille. Tohtori hoitakoon työnsä ilman komeljantterointia. Harrastakoon stand uppia vapaa-aikanaan.

https://yle.fi/aihe/artikkeli/2018/03/26/moni-heraa-lapsitoiveeseen-lii…

"

Naistentautien ja synnytysten erikoislääkäri Eero Varila tapaa yhä useammin lapsettomuusklinikan vastaanotolla ihmisiä, joilla lapsen yrittäminen on syystä tai toisesta siirtynyt: On haluttu järjestellä elämä hyvälle mallille opiskeluiden, töiden ja taloudellisten puitteiden osalta tai sopiva kumppani on löytynyt vasta myöhemmällä iällä.

Usein lapsettomuuslääkärin vastaanotolla koetaan myös yllätyksiä. Kun miehen hedelmällisyys on vielä entisellään, saattaa naisen hedelmällisyys vedellä viimeisiä.

Monella on se harhakuva, että yli nelikymppinen tulee raskaaksi tuosta vaan. Se on täyttä puppua! Varila huokaisee.

– Yksi syy tähän väärään mielikuvaan on mediassa esiin nostetut tarinat naisista, jotka ovat tulleet raskaaksi yli 40- ja jopa yli 50-vuotiaina. Jutuissa on unohdettu mainita, että suurin osa näistä raskauksista on saatu aikaan luovutetuilla munasoluilla. Se on monelle vanhemmuudesta haaveilevalle suuri yllätys."

Millä tavalla tämä muka oikeuttaa ilkeilyn ja epäammattimaisen käsityksen? Hyvin epämääräinen artikkeli. Monella ja usein. Taitaa lääkäri vain mainostaa omia palveluitaan.

Vierailija
405/447 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni on ihan asiallista toimintaa lääkäreiltä ottaa potilaiden kanssa puheeksi hedelmällisen iän päättyminen, koska on parempi miettiä asiaa hyvissä ajoin ja päättää mitä haluaa tehdä. Tietysti osa lääkäreistä töksäyttelee mitä sattuu, mutta se on pienempi paha kuin etteivät naiset pohtisi asiaa ajoissa. On ihan turha luottaa siihen, että "kaikki tietävät hedelmällisyyden vähenevän", kun ei jokainen nainen välttämättä ymmärrä, että alkaa olla viimeiset hetket hankkiutua raskaaksi, jos sen lapsen sittenkin haluaa. Lääkärit tekevät velvollisuutensa kun herättelevät lapsettomia naisia ennen kuin on myöhäistä, vaikka nämä päättäisivätkin jättäytyä lapsettomiksi.

Itse tiedän tämän ihanan mieslääkärin, olen käynytkin ja on erittäin asiallinen tapaus. Tiedän jo silloin, että jopa jotkut lääkisopiskelijat olivat aivan tyrmistyneitä, mutta itselleni myös otti asian puheeksi ja hyvä olikin, onnistuin kuitenkin saamaan esikoiseni 41 v luomuna ja vielä toisenkin lapsen 44 v iässä. Asia tuli puheeksi rutiinigynetarkastuksen puitteissa gynekologin aloitteesta ja pikemminkin (itse olin tuolloin 35 v sinkku ikuisuusopiskelija) hän lohdutti minua ja rohkaisi vielä varmasti onnistuvan, kyseli oliko perheen perustamisen suhteen toivetta tms. Itse varmaankin purskahdin itkuun. Syyn kerron kohta. Kaipuu suhdetta ja omaa perhettä kohtaan oli aivan mahdoton.

Esikoinen sitten tuli helposti ja toista "tekemällä tehtiin".

Suurin osa akateemisista opiskelijanaisista (itseni mukaan lukien) taitaa olla aika hermoheikkoja ja , asia on kipeöä. Itsekin kävin gynellä tuolloin sinkkuna kyynelsilmin, kun oli jotain alapään ongelmaa eikä vakikumppanista edes tietoa. Tunsin itsekin vähintäänkin epänormaaliksi.

Vierailija
406/447 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

huh huh

Vierailija
407/447 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten elämään ja valintoihin puututaan aina vain. Joko se voisi vihdoinkin loppua. Koska miehiä painostetaan heidän arvovalinnoissaan? Koska ja missä heitä patistetaan perheen perustamiseen?

Vierailija
408/447 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nonid1 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni on ihan asiallista toimintaa lääkäreiltä ottaa potilaiden kanssa puheeksi hedelmällisen iän päättyminen, koska on parempi miettiä asiaa hyvissä ajoin ja päättää mitä haluaa tehdä. Tietysti osa lääkäreistä töksäyttelee mitä sattuu, mutta se on pienempi paha kuin etteivät naiset pohtisi asiaa ajoissa. On ihan turha luottaa siihen, että "kaikki tietävät hedelmällisyyden vähenevän", kun ei jokainen nainen välttämättä ymmärrä, että alkaa olla viimeiset hetket hankkiutua raskaaksi, jos sen lapsen sittenkin haluaa. Lääkärit tekevät velvollisuutensa kun herättelevät lapsettomia naisia ennen kuin on myöhäistä, vaikka nämä päättäisivätkin jättäytyä lapsettomiksi.

Itse tiedän tämän ihanan mieslääkärin, olen käynytkin ja on erittäin asiallinen tapaus. Tiedän jo silloin, että jopa jotkut lääkisopiskelijat olivat aivan tyrmistyneitä, mutta itselleni myös otti asian puheeksi ja hyvä olikin, onnistuin kuitenkin saamaan esikoiseni 41 v luomuna ja vielä toisenkin lapsen 44 v iässä. Asia tuli puheeksi rutiinigynetarkastuksen puitteissa gynekologin aloitteesta ja pikemminkin (itse olin tuolloin 35 v sinkku ikuisuusopiskelija) hän lohdutti minua ja rohkaisi vielä varmasti onnistuvan, kyseli oliko perheen perustamisen suhteen toivetta tms. Itse varmaankin purskahdin itkuun. Syyn kerron kohta. Kaipuu suhdetta ja omaa perhettä kohtaan oli aivan mahdoton.

Suurin osa akateemisista opiskelijanaisista (itseni mukaan lukien) taitaa olla aika hermoheikkoja ja , asia on kipeöä. Itsekin kävin gynellä tuolloin sinkkuna kyynelsilmin, kun oli jotain alapään ongelmaa eikä vakikumppanista edes tietoa. Tunsin itsekin vähintäänkin epänormaaliksi.

Tulipa paksua tuubaa 😂

Vierailija
409/447 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaiken kyseisestä gynekologista kuulemani perusteella hän on hyvin vastahakoinen kirjoittamaan ehkäisyreseptejä ja painostaa opiskelijoita lapsentekoon. Jos kiinnostus on enemmän raskaus- ja synnytyspuolella niin miksi edes on töissä YTHS:llä kun suurin osa ei halua hankkia lasta opiskeluaikana eikä raskausajan tutkimuksia muutenkaan hoideta YTHS:llä?

Tuskin lääkäri jaksaa ehkäisystä jankuttaa, kun heillä on muutakin tekemistä. Biologisesti tuo on juuri oikea ryhmä jolle lapsien hankintaa mainostaa.

Se ei kuulu lääkärin toimenkuvaan. Ystävällinen asiallinen asiakaspalvelu kuuluu.

Lapsien hankinnasta keskustelu kuuluu gynen toimenkuvaan.

Heidäb ei kuulu ”mainostaa lasten hankintaa”.

Eikä muuten perhesuunnittelukaan kuulu heille.

Se käynnin syy löytyy sieltä koneelta. Katsoo sieltä ja käyttäytyy.

Ei varsinaisesti perhettä suunnitella tarvitse, mutta biologisesta kellosta muistuttaminen on osa työtä.

Puhutellaanko nuoria miehiä kuinka usein lisääntymisestä? Kun se lisääntyminen EI ole täysin naisen vastuualue.

Tätä yhteiskuntaa nuoret miehet kiinnostavat vain siltä osin että suorittavatko asepalveluksen vai ei.

Vierailija
410/447 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nonid1 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä vaikuttaa lähinnä jonkun, vähän la-illan drinksua naukkailleen sovinistimiehen kirjoitukselta 😂

Vierailija
411/447 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten elämään ja valintoihin puututaan aina vain. Joko se voisi vihdoinkin loppua. Koska miehiä painostetaan heidän arvovalinnoissaan? Koska ja missä heitä patistetaan perheen perustamiseen?

Naisten elämään puuttuminen vähenee asialliselle tasolle sitten, kun alamme itse avaamaan suumme. Tuollaiselle lääkärille voi tarjota ystävällisesti tilaisuutta: aiotko hoitaa tämän homman eli työsi asiallisesti, vai jatketaanko teidän hallinnon kautta keskustelua? No niin, olen siis hakemassa itselleni sopivaa ehkäisyä...

Vierailija
412/447 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täysin turhaan ja asiattomasti nyt solvataan tätä erittäin hyvää lääkäriä. Vähän on sanataiteen puolella hiomista, mutta hän ei todellakaan ole lääkärinä huono! Näyttää vain kuuluvan ajan henkeen, että joka viikko on oltava joku, jota somessa vainotaan.

Erittäin hyvästä lääkäristä on tehty satoja valituksia yli 10 v ajalta. Taidat olla kyseinen konitohtori itse tai hänen omaisensa.

Katsos, kun elämä ei ole niin mustavalkoista kuin kuvittelet. Monilla on kyseisestä lääkäristä hyviä kokemuksia. Ikävää, kun someraivonne ei ole täydellistä puolustajien puuttuessa peliin. Ehkä nämä loukkaantuneet naiset tiedostavat itsekin, että jatkoajalla lastenteon suhteen mennään ja kalikka kalahtaa ja kovaa. 

Mitä hemmettiä? Kuuluuko sinun mielestä lääkärin puhua niin, että saa "kalikan kalahtamaan". Ei nuo naiset ole tulleet gynelle mihinkään sanasotaan tai väittelyyn vaan hoidattamaan vaivojaan.

Vierailija
413/447 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaiken kyseisestä gynekologista kuulemani perusteella hän on hyvin vastahakoinen kirjoittamaan ehkäisyreseptejä ja painostaa opiskelijoita lapsentekoon. Jos kiinnostus on enemmän raskaus- ja synnytyspuolella niin miksi edes on töissä YTHS:llä kun suurin osa ei halua hankkia lasta opiskeluaikana eikä raskausajan tutkimuksia muutenkaan hoideta YTHS:llä?

Tuskin lääkäri jaksaa ehkäisystä jankuttaa, kun heillä on muutakin tekemistä. Biologisesti tuo on juuri oikea ryhmä jolle lapsien hankintaa mainostaa.

Se ei kuulu lääkärin toimenkuvaan. Ystävällinen asiallinen asiakaspalvelu kuuluu.

Lapsien hankinnasta keskustelu kuuluu gynen toimenkuvaan.

Heidäb ei kuulu ”mainostaa lasten hankintaa”.

Eikä muuten perhesuunnittelukaan kuulu heille.

Se käynnin syy löytyy sieltä koneelta. Katsoo sieltä ja käyttäytyy.

Ei varsinaisesti perhettä suunnitella tarvitse, mutta biologisesta kellosta muistuttaminen on osa työtä.

Puhutellaanko nuoria miehiä kuinka usein lisääntymisestä? Kun se lisääntyminen EI ole täysin naisen vastuualue.

Tätä yhteiskuntaa nuoret miehet kiinnostavat vain siltä osin että suorittavatko asepalveluksen vai ei.

Ja loppuaika kaikkien pitääkin kuunnella miten ne kehittyy myöhemmin minkä takia niiltä ei voi vaatia.

Vierailija
414/447 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi hyvästä lääkäristä on netti täynnä valituksia? Eikä ne suinkaan ole kaikki eiliseltä.

Varmaan ihmiset ovat niin herkillä nykyään. Olen itse käynyt nuorempana tuolla lääkärillä, eikä ole mitään pahaa sanottavaa. Ehkä hieman erikoinen ja erilainen lääkäri, mutta vaihtelu virkistää. 

Katos, äijä tuli itse puolustelemaan itseään. Vai että "hieman erikoinen" ja "erilainen" :D

Tyypillistä narsistin ja kiusaajan käytöstä laittaa oma asiaton käytös uhrin syyksi, että "ihmiset ovat niin herkillä nykyään". Haloo, herää nykymaailmaan. Ihan peruskäytöstavat pitää olla kaikkialla työelämässä eikä asiakkaille puhuta, mitä sylki suuhun tuo. Eikä varsinkaan puututa heidän henkilökohtaisiin arvovalintoihinsa millään tavalla.

Oletko myös sitä mieltä, että lääkäri ei saa puuttua potilaan sairaalloiseen lihavuuteen tai alkoholin suurkulutukseen, koska ne ovat henkilökohtaisia arvovalintoja? Kyllä hyvä lääkäri muistuttaa tosiasioista. Potilas päättää sitten ottaako onkeensa.

Kaikkien kokemukset ko. lääkäristä eivät ole huonoja. Siksi voi vain arvailla, mikä on saanut jotkut asiakkaat järkyttymään ja toiset ylistävät.

Ylistävät?

Sellaisia kokemuksia ei ole. Ko. lääkäri tai lähipiiri itse varmaan täällä kirjoittelee.

"Uhrit" syyttävät kovaan ääneen kokemustensa mitätöinnistä, mutta kuitenkin ovat valmiita mitätöimään kys. lääkärin tyytyväisten potilaiden kokemukset. Minulla ei ole hänestä pahaa sanottavaa. (Lainausmerkit, koska en tiedä totuutta.)

Edelleen, mitkä kokemukset? Ainoa, joka ylistää kyseistä lääkäriä, olet sinä, patologinen naisvihaaja ja luuseri.

Millä tavalla asia koskettaa sinua? Oletko käynyt hänen vastaanotollaan? Minä olen ja kehun tyyppiä estoitta. Se ei tee minusta naisvihaajaa, että olen saanut häneltä hyvää palvelua.

Vierailija
415/447 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylistävät?

Millä tavalla asia koskettaa sinua? Oletko käynyt hänen vastaanotollaan? Minä olen ja kehun tyyppiä estoitta. Se ei tee minusta naisvihaajaa, että olen saanut häneltä hyvää palvelua.

Aiemmin kerroit ettet ole. Kerroit pohjaavasi sepustuksesi elämänkojemukseen. Sitten vasta sepitit ton satusi.😂😂😂

Vierailija
416/447 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erittäin hyvästä lääkäristä on tehty satoja valituksia yli 10 v ajalta. Taidat olla kyseinen konitohtori itse tai hänen omaisensa.

Katsos, kun elämä ei ole niin mustavalkoista kuin kuvittelet. Monilla on kyseisestä lääkäristä hyviä kokemuksia. Ikävää, kun someraivonne ei ole täydellistä puolustajien puuttuessa peliin. Ehkä nämä loukkaantuneet naiset tiedostavat itsekin, että jatkoajalla lastenteon suhteen mennään ja kalikka kalahtaa ja kovaa. 

Mitä hemmettiä? Kuuluuko sinun mielestä lääkärin puhua niin, että saa "kalikan kalahtamaan". Ei nuo naiset ole tulleet gynelle mihinkään sanasotaan tai väittelyyn vaan hoidattamaan vaivojaan.

Ihmiset yleensä loukkaantuvat asioista, jotka jollakin tapaa osuvat maaliin. Tätä tapahtuu ihan ilman loukkaamistarkoitusta. Ainakin minä tunnen ihmisiä, jotka ovat virittyneet loukkaantumaan jopa yksittäisistä sanoista muuten täysin neutraalissa lauseessa.

Vierailija
417/447 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset yleensä loukkaantuvat asioista, jotka jollakin tapaa osuvat maaliin. Tätä tapahtuu ihan ilman loukkaamistarkoitusta. Ainakin minä tunnen ihmisiä, jotka ovat virittyneet loukkaantumaan jopa yksittäisistä sanoista muuten täysin neutraalissa lauseessa.

Potilasvslitukset tehdään epäpätevästä hoidosta ja asiattomasta käytöksestä.

Vierailija
418/447 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylistävät?

Aiemmin kerroit ettet ole. Kerroit pohjaavasi sepustuksesi elämänkojemukseen. Sitten vasta sepitit ton satusi.😂😂😂

Luepa yllä olevat lainaukset. Kerron niissä useaan otteeseen itse käyneeni hänen vastaanotollaan. Mutta näköjään sinä et, joten eiköhän tämä jankutus nyt riitä.

Vierailija
419/447 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työelämässä ja lääkäri-potilas -suhteessa on suht helppoa tunnistaa, milloin käytös on asiallista ja milloin ei. Lääkärin on tarkoitus AUTTAA potilasta, ei näsäviisastella tai loukata häntä. Jos se on NIIN vaikeaa kommunikoida normaalisti ja löytää sopivat rajat potilaan kanssa, ei ole sopiva alalle.

Sitä voi sitten perseillä ja harrastaa komediateatteria vapaa-ajalla.

Vierailija
420/447 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylistävät?

Luepa yllä olevat lainaukset. Kerron niissä useaan otteeseen itse käyneeni hänen vastaanotollaan. Mutta näköjään sinä et, joten eiköhän tämä jankutus nyt riitä.

Keksit tuon väitteen vasta nyt. Pelkkää pötyä.

Ja vaikka olisi yksi hyvä kokemus, se ei hyvitä satoja huonoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kolme