Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko akateeminen nainen kiinnostua alemmin koulutetusta?

Vierailija
28.06.2019 |

Niin voiko? Amistasoisesta.

Kommentit (184)

Vierailija
21/184 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikätahansa duunarimies nostaa akateemisen tutkijanaisen elintasoa ja tienaa 100varmasti enemmän.

Entäs henkinen puoli?

Vierailija
22/184 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Personal traineritkin tuppaa olemaan amislaisia, samoin kiinteistövälittäjät, Jyrki Sukulat, Jaajo Linnoinmaat, huutokauppakeisarit jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/184 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni yrittäjä on tienannut ammattikoulupohjalta.

Vierailija
24/184 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi. Varmaan 20-30% minulle (akateeminen mies) pakit antaneista akateemisista naisista on lopulta ottanut amismiehen

Amiskoulutettu datanomi tai merkonomikiinteistövälittäjä varmasti kelpaa noille humanistiakateemisille.

Ekonomit ja DI:t vaatii nyt vähintään AMK-tasoa miehiltä.

Oon sähköpuolen DI ja mun mies on ammattikoulun käyny sähköasentaja. Ja en vaihtaisi pois korkeemmin koulutettuun. Arvostan mun miehen käytännön osaamista yli kaiken kun samalla alalla ollaan 😃

Vierailija
25/184 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensihoitaja olisi kiva.

Vierailija
26/184 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni yrittäjä on tienannut ammattikoulupohjalta.

Pyrkyreitä ei lasketa.

Vierailija
27/184 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Personal traineritkin tuppaa olemaan amislaisia, samoin kiinteistövälittäjät, Jyrki Sukulat, Jaajo Linnoinmaat, huutokauppakeisarit jne.

Jaajon vaimo kai onkin lääkäri. Mutta mikä Jaajo itse on? Eikö ole lukiotakaan käynyt?

Vierailija
28/184 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei kiinnosta miehen koulutus kunhan on tarpeeksi rahaa.

Vierailija
29/184 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse humanistisen puolen akateeminen. Etsin pitkään erikoislääkäriä - siis ihan 15+ vuotta, tapailinkin muutamaa, mutta jotenkin se ei toiminut. Aloitin suhteen paperimiehen kanssa, siinä välissä meillä oli tauko, jonka aikana tapailin sitten taas erästä ihotautilääkäriä. Nyt olen paperimiehen kanssa naimisissa.

Vierailija
30/184 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan natsaa henkisesti ja fyysisesti, niin sama se mikä koulutus on.

Vierailija
31/184 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikätahansa duunarimies nostaa akateemisen tutkijanaisen elintasoa ja tienaa 100varmasti enemmän.

Näitä "paljon tienaavia" apurahatutkijoitahan on Suomi pullollaan. Sitten kun rahan tulo katkeaa, niin ollaan käsi ojossa hakemassa avustuksia joltain muulta yhteiskunnan luukulta. Lopulta äänestetään demareita ja maristaan, että voi kun on paha paikka maailma. Jos ei kukaan halua oikeasti maksaa sun osaamisesta, niin se on voi voi.

Vierailija
32/184 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi. Varmaan 20-30% minulle (akateeminen mies) pakit antaneista akateemisista naisista on lopulta ottanut amismiehen

Amiskoulutettu datanomi tai merkonomikiinteistövälittäjä varmasti kelpaa noille humanistiakateemisille.

Ekonomit ja DI:t vaatii nyt vähintään AMK-tasoa miehiltä.

😂😂😂

Vierailija
33/184 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaajon vaimo kai onkin lääkäri. Mutta mikä Jaajo itse on? Eikö ole lukiotakaan käynyt?

Lähetyksissä on kertonut olevansa matkailumerkonomi. Siis amislainen.

Vierailija
34/184 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No nuo nyt ei kiinnostaisi millään koulutuksella.

Vierailija
35/184 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkyys ja kiltteys tarvitaan ja tietysti, että "tuoksu" on oikea. Yksi amis, yksi DI ja nyt lopulta FT, joka on se oikea! Tohtoreissakin vain noin 20% riittävän älykkäitä mulle. En tiedä amismiesten osuutta, että moniko olisi riittävän älykäs, ehkä 1%, mutta ei se mahdotonta ole.

Vierailija
36/184 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen akateeminen ja mulla on amiskundi puolisona. Olen tunnettu avarakatseisuudestani ja on ollut vaikea käsittää tällaisia ihmetyksen aiheita, mitä joillain on.

Terv. palstahylkiö

Vierailija
37/184 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitä "paljon tienaavia" apurahatutkijoitahan on Suomi pullollaan. Sitten kun rahan tulo katkeaa, niin ollaan käsi ojossa hakemassa avustuksia joltain muulta yhteiskunnan luukulta. Lopulta äänestetään demareita ja maristaan, että voi kunt on paha paikka maailma. Jos ei kukaan halua oikeasti maksaa sun osaamisesta, niin se on voi voi.

Oikeasti noiden köyhien apuratutkijoiden puoluetta on vaikea valita.

Keskivertodemarienkien äänestäjät tienaavat enemmän. Kokoomus lähinnä kantaa huolta suurempituloisten ja yrityselämän eduista.

Tuollaiselle köyhälle akateemiselle ei oikeasti ole sen etuja ajavaa puoluetta. Kai nuo siksi antavat äänensä vihreille.

Vierailija
38/184 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nuo nyt ei kiinnostaisi millään koulutuksella.

Niinpä 🤮

Vierailija
39/184 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun trasselijussin kanssa onkin varmaan paljon yhteistä puhuttavaa... Niinkuin joku viemäriputkien perimmäinen olemus :'D kestosuosikkien eli ryyppäämisen ja autonromujen lisäksi.

Vierailija
40/184 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näitä "paljon tienaavia" apurahatutkijoitahan on Suomi pullollaan. Sitten kun rahan tulo katkeaa, niin ollaan käsi ojossa hakemassa avustuksia joltain muulta yhteiskunnan luukulta. Lopulta äänestetään demareita ja maristaan, että voi kunt on paha paikka maailma. Jos ei kukaan halua oikeasti maksaa sun osaamisesta, niin se on voi voi.

Oikeasti noiden köyhien apuratutkijoiden puoluetta on vaikea valita.

Keskivertodemarienkien äänestäjät tienaavat enemmän. Kokoomus lähinnä kantaa huolta suurempituloisten ja yrityselämän eduista.

Tuollaiselle köyhälle akateemiselle ei oikeasti ole sen etuja ajavaa puoluetta. Kai nuo siksi antavat äänensä vihreille.

Tulotason puolesta oikea puolue oisi vasemmistoliitto. Ne ajaa pienituloisten asiaa. Koulutuksenmukaista asiaa ei aja kukaan. Kaikki päätökset ja verorajat tulee vain tulotason mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi