Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaana - ei oireita?

Vierailija
28.06.2019 |

RV 5+5 menossa. Rinnat olleet turpeat, HCG kuten pitääkin, mutta ei mitään muita oireita, ei vuotoa.

Ei pahaa oloa, ei mahakipua, ei mitään mitä ”yleensä”.

Onko kaikki hyvin? Pelottaa onko lapsi siellä ja kehittyykö normaalisti.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsymys on kamala

Vierailija
2/37 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mammoilla tietoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
28.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikilla mitään erityisiä oireita ole. Eikös sulla nyt ole yksi oire, rinnat turvonneet?

Vierailija
4/37 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään että lyökö sen sydän kun ei oireita.

Pelkään keskenmenoa....

Rinnat on turpeat, maha iso, ja menkat ei ala. HCG tehtiin 1. mittaus, se oli OK.

Nyt RV 5+5

Ap

Vierailija
5/37 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosiaan kaikilla mitään oireita tule tuossa vaiheessa. Itsellä oli vaan käsittämätön väsymys.

Miten maha voi olla jo nyt iso, noilla viikoilla?

Liiallinen itsetarkkailu nyt pois ja keskityt muihun asioihin. Raskaus niin alussa vielä, murehdi asioita sitten jos murehdittavaa tulee. Nyt ihan rauhassa vain.

Vierailija
6/37 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tosiaan kaikilla mitään oireita tule tuossa vaiheessa. Itsellä oli vaan käsittämätön väsymys.

Miten maha voi olla jo nyt iso, noilla viikoilla?

Liiallinen itsetarkkailu nyt pois ja keskityt muihun asioihin. Raskaus niin alussa vielä, murehdi asioita sitten jos murehdittavaa tulee. Nyt ihan rauhassa vain.

Kiitos! Päärynämallinen” vartalo muutenkin, en osaa sanoa, maha on iso! Kuin olisin jo 1/3 raskautta!

Ap

Vierailija
7/37 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri odottaa poikaa viikolla 20.

Ei ole ollut mitään oireita hänellä. Vain maha kasvanut eteenpäin. Alussa ihan vähän rintojen kipua...

Vierailija
8/37 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kolme raskautta ja kolme lasta, eikä ikinä ollut muita oireita kuin se, että menkat jäivät pois. Toisen raskauden loppupuolella hiukan närästystä, siinä ne.

Vierailija
9/37 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kolme raskautta ja kolme lasta, eikä ikinä ollut muita oireita kuin se, että menkat jäivät pois. Toisen raskauden loppupuolella hiukan närästystä, siinä ne.

Ihana kuulla!

Testin tekemisen aikoihin oli repäisevää menkkakipua yöllä, mutta se loppui.

Ap

Vierailija
10/37 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli, oireettomuus ei ainakaan ole merkki siitä etteikö kaikki voisi olla hyvin. Ja onhan sinulla oire, rinnat turvonneet.

Olen itse nyt puolivälissä raskautta ja edelleen hyvin oireetonta.

Rinnat olivat myös alussa arat, mutta ei pahoinvointia, ei kipuja, ei väsymystä ja hyvä olo kaikin puolin. Ja edelleen siis yhtä oireetonta. Nyt alkaa pienesti väsyttämään, joten olisikohan hemoglobiini alkanut nyt laskea..

Nauti vaan olostasi ja toivottavasti se pysyy yhtä hyvänä!

Vierailija
11/37 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menossa 18 vk ja oireita ollut alusta asti aika paljon, menkat jäi pois, rinnat turposi, paha olo tuli n. 6vk ja kesti 12 vk. Nyt ollut pelkkää väsymystä että joutuu nukkumaan päiväunia että jaksaa. Ei oikeastaan muuta oiretta välillä tuntee kun kohtu kasvaa ja on kasvukipuja mutta useammin ei mitään, itsekkin välillä miettinyt että onhan se sikiö varmasti vielä hengissä kun en tunne vielä liikkeitä(ensimmäinen lapsi kyseessä) mutta aina on neuvolassa sydänäänet löytyneet eikä mitään hätää ole ollut. Vatsa isompi ainakin minulla kun turpoaa päivän mittaan kun syö ja illalla usein näyttää kun olisi ilmapallon niellyt, ummetusta ei ole ollut, ja vatsa toimii normaalisti.

Vierailija
12/37 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä huoli, oireettomuus ei ainakaan ole merkki siitä etteikö kaikki voisi olla hyvin. Ja onhan sinulla oire, rinnat turvonneet.

Rinnat olivat myös alussa arat, mutta ei pahoinvointia, ei kipuja, ei väsymystä ja hyvä olo kaikin puolin. Ja edelleen siis yhtä oireetonta. Nyt alkaa pienesti väsyttämään, joten olisikohan hemoglobiini alkanut nyt laskea..

Kiitos, ihana kuulla! 💕😊

Meillä on nut ensi viikolla RV 7:lla (6+5) varhaisultra yksityisellä.

Sitten jos siellä raskaus todetaan, onkin kai aika soittaa ekan kerran neuvolaan kunnalliselle.

Miten nuo kunnalliset neuvolat/ ultrat menee?

Ap

Vierailija
13/37 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä vaiheessa kerroitte raskaudesta läheisille, entä kavereille, entäs töissä?

Vierailija
14/37 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä vaiheessa kerroitte raskaudesta läheisille, entä kavereille, entäs töissä?

Kolmen kuukauden jälkeen läheisille, koska siihen asti keskenmenoriski on vielä suuri. Rakenneultran jälkeen muille, koska jos jotain pahoin poikkeavaa olisi, ei tarvitsisi kaikille selvittää tilannetta. Tai no pomolle oli pakko kertoa joskus rv 8 tienoilla kun alkoi niin kova oksentelu, etten päässyt töihin moneen viikkoon.

Vierailija
15/37 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikilla ole oireita. Itsellä alkoi vasta n. Rv8. Ihan rauhassa vain nyt olet ja nautit, kun ei ole pahoinvointia yms. :) kyllä sitä itsekkin huolehti aluksi, kun ei ollut mitään mistä olisi tuntenut olevansa raskaana.

Vierailija
16/37 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, ihana kuulla! 💕😊

Sitten jos siellä raskaus todetaan, onkin kai aika soittaa ekan kerran neuvolaan kunnalliselle.

Ap

Minulla oli kunnallisella ensimäinen neuvola rv 6 ja rv 8 varhaisultra. Oletko varma ettei teidän neuvolassa tehdä varhaisultraa?

Vierailija
17/37 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin 1. raskaudessa ihan käsittämättömän väsynyt ensimmäisen kolmanneksen ajan. Lisäksi alavatsa oli vähän turvoksissa. Muita oireita ei ollut. Tässä 2. raskaudessa ei ollut mitään oireita, paitsi tietysti kuukautisten pois jääminen. Kaikki on mennyt ihan hyvin, paitsi tämäkään ipana ei tahdo tulla ulos, vaikka laskettu aika on ollut ja mennyt. Maanantaina käynnistetään. Jotain vikaa on kehossani ilmeisesti, kun synnytykset eivät vain käynnisty. :( En saa kokea luonnollista synnytystä. Harmittaa.

Vierailija
18/37 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovin alussa olet. Ekassa mulla ei ollut juurikaan oireita, tässä tokassa lievää yökötystä vajaa pari viikkoa viikosta 6+ eteenpäin. Ja kova väsy. Tai juu masun turvotus oli myös ensimmäisestä.

Vierailija
19/37 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, ihana kuulla! 💕😊

Ap

Minulla oli kunnallisella ensimäinen neuvola rv 6 ja rv 8 varhaisultra. Oletko varma ettei teidän neuvolassa tehdä varhaisultraa?

En tiedä noista yhtään. Eli mulla mennyt siis jo RV 6 neuvola ohi, kun ollaan jo huomenna RV7

En ole soittanut kunnalliselle vielä, kun on oltu yksityisen asiakkaita (IVF).

Voin toki soittaa heti ma, mutta ajattelin että olisin odottanut tämän varhaisultran, johon oltiin menossa meidän yksityisen lääkärille.

Ap 😊

Vierailija
20/37 |
29.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla pahoinvointia ollut vasta viikolla 9 eteenpäin pari viikkoa ja siinä se :) rinnat toki arat alussa mutta ei muuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän