Missä te muut etelähelsinkiläiset (Eira, Kaivari, Ullanlinna, Kaartinkaupunki) vietätte kesää?
Maltatteko lähteä kotikulmilta saareen tai sukukartanolle?
Me vietämme kesää jugendhuvilassa Keski-Uudellamaalla kulttuurimiljöössä.
Kommentit (26)
Maltatteko lähteä kotikulmilta saareen tai sukukartanolle?
Me vietämme kesää jugendhuvilassa Keski-Uudellamaalla kulttuurimiljöössä.
Kuulostaa rahvaanomaiselta. Itse suuntaamme tietenkin Monacon huvilallemme.
Lähden mieheni kanssa Nizzan kakkoskotiimme.
Menemme meidän yachtilla Marbellan satamaan ja vietämme ystäviemme kanssa kesää rantahuvilalla. Lentäisimme mutta meidän privat jet meni juuri huoltoon.
Menemme tuttavaperheelle luokse Kontulaan viikoksi köyhäilemään.
Olen ilmoittanut ketjun asiattomaksi
Menemme puuceellä varustetulle, sähköttömälle sukulaismökille Kannonkoskelle. Tuo mukavasti kontrastia luksuselämään.
Ihania lomasuunnitelmia teillä kaikilla. Ja kiva, että paikalla on näin monta etelähelsinkiläistä.
Ap
Oltiin Juhannus Nizzassa ja lähdetään ens viikolla Wieniin.
Terv
Yks Länsiherttoniemeläinen
Menen puolisoni kanssa Sveitsiin. Paikallinen pieni lentoyhtiö hakee meidät suihkukoneellaan ja tuo myös takaisin. Huvilamme on Sveitsin alpeilla, jossa on tarkoitus olla pari viikkoa. Sinä aikana on tarkoitus vierailla kaikissa Sveitsin naapurimaissa, esim. Italiassa. Vuokraamme Ferrarin muutamaksi päiväksi. Mieheni myös moottoripyörän, itse en niistä välitä.
Oikeasti, tiedän kaksi perhettä, jotka lentävät private jeteillä. Mahdatteko olla heitä?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Menen puolisoni kanssa Sveitsiin. Paikallinen pieni lentoyhtiö hakee meidät suihkukoneellaan ja tuo myös takaisin. Huvilamme on Sveitsin alpeilla, jossa on tarkoitus olla pari viikkoa. Sinä aikana on tarkoitus vierailla kaikissa Sveitsin naapurimaissa, esim. Italiassa. Vuokraamme Ferrarin muutamaksi päiväksi. Mieheni myös moottoripyörän, itse en niistä välitä.
Ihanaa, missä päin Alppeja mökkinne on? Tunnen hyvin Berner Oberlandin. Vuokrasimme mökkiä Wengenin läheltä Sveitsissä asuessamme. Ap
Töissä niin kuin aina 6 pv viikko.
kämppä on onnex hieno ja rantsun terdet lähellä:)
Yrittäjä punavuoresta
Ollaan kolme viikkoa lomalla. Käydään Keski-Suomessa sukulaisia moikkaamassa ja kesäpaikalla. Sitten lähdetään viikoksi Italiaan. Viimeinen viikko vielä auki.
Vierailija kirjoitti:
Töissä niin kuin aina 6 pv viikko.
kämppä on onnex hieno ja rantsun terdet lähellä:)
Yrittäjä punavuoresta
Punavuori ei ole hienoa aluetta..mene pois
En kuulu kohderyhmään, sillä olen köyhä ja asun vakituisesti Keski-Uudellamaalla kulttuurimaisemassa Tuusulan Rantatien välittömässä läheisyydessä. Ihmettelen, miksi ihmeessä ap:n kaltainen kultturelli kosmopoliitti viettäisi täällä aikaansa muuta kuin suvun perintömailla vierailun ajan. Eihän täällä ole edes merta, jonne parkkeerata ap:n suvun purjeveneet! Savinen ja sinileväinen Tuusulanjärvi on kyllä tauluissa ja kuvissa kaunis, mutta todellisuudessa ap ei tänne jäisi jumittamaan.
Asun vuokralla kuumassa pienessä yksiössä....onneksi ranta onlähellä
ONKO KAIKKI ULLANLINNALAISET RIKKAITA?
jos ootte pois kämpistä..pistäkää tarkempaa osoitetta.
Karille ja Marketalle terveiset.