Mitä et voi pukea päällesi vaikka ehkä haluaisitkin?
Mä haluaisin varsinkin kesällä pukeutua viileisiin ja väljiin housuihin ja tiukkaan yläosaan. Vaikka olen ihan normaalipainoinen tai jopa hoikka, niin kahden raskauden jälkeen vatsa ei ole ihan littana. Tiukat yläosat näyttää mun päällä hirveiltä, joska epämääräinen pömppö näkyy heti. Löysä yläosa ei taas sovi väljiin housuihin, koska olen aika lyhyt ja yhdistelmä näyttää perunasäkiltä.
Pohdin tässä myös, että voinko käyttää shortseja julkisella paikalla, koska jalat on aina enemmän tai vähemmän mustelmaiset.
Tiedän siis, että välttämättä kukaan ulkopuolinen ei tällaseen huomiota kiinnitä tai paheksu, mutta en vaan pysty.
Miten teillä muilla?
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Lyhyeen nahkatakkiin. En voi, koska iso perse.
Minä voin pukeutua lyhyeen nahkatakkiin, vaikka onkin iso perse.
Matalavyötäröisiä housuja en voi käyttää. Niistä se pylly plumpsahtaa ulos :/
Hihattomat yläosat. Käsivarret sellaiset löllöt että ei viitsi.
Ja selkää paljastavat yläosat, koska selässä on jotain teini-iän aknearpia :/ Ensimmäinen on kyllä se "pahempi ongelma".
Mulle sama kuin edellisellä eli selän paljastavat yläosat. Vaikka selkäaknea ei ollut teininä, semmoinen räjähti e-pillereiden lopetuksen jälkeen noin puolitoista vuotta sitten. Ja pahemmaksi vaan menee... pelkään myös että näkyy kohoumina liian ohuiden kankaiden tai tiukkojen paitojen alta :( mietin pitäisikö jo luovuttaa asian suhteen ja myydä "entisessä elämässäni" ostamat kauniit selän paljastavat paidat ja mekot
Selän ja vatsan paljastavat vaatteet. Arpien takia siis. Vartalonmyötäiset paidat ovat ok.
Toinen on puhvihihat, näytän niissä superharteikkaalta, vaikka en todellakaan ole sellainen. Vyötärön ja hartioiden suhde muuttuu niissä koomiseksi.
Kolmas on minihameet, en koskaan ole tykännyt, pelkään vilauttavani liikaa.
Haluaisin pitää äitifarkkuja (mom jeans) mutta olen lyhyt ja pienirintainen, joten näytän enemmän 12-vuotiaalta pojalta kyseiset farkut jalassa.