Miehet, haetteko kumppanin ulkonäön perusteella?
Mahdollisimman kauniin , kenet vain saatte?
Koska jos näin on, en jaksa enää lähteä mukaan siihen kisaan. Olen oikeastaan lakannut katselemasta miehiä.
Kommentit (45)
El täällä netissä ne järkevät vietä aikaansa. Sen tietävät kaikki.
Vierailija kirjoitti:
En hae. Ensiksi kiinnitän naisessa huomiota ilmeeseen. Oletko kylmä ja ylimielinen? Onko kasvoillasi halveksiva ilme?
Eli jos naisella on resting bitch face, teet päätelmän luonteesta ulkonäön perusteella edes tutustumatta. Kunnon apina-aivo.
Kyllä, koska haluan näyttäytyä kauniin naisen seurassa. Tiedän että se on tyhmää ja pinnallista, mutta ei saa tuomita liian ankarasti; olenhan vain mies.
Ulkonäön pitää olla ns. riittävä. Sen jälkeen kaikki on toki kiva juttu, mutta muut asiat merkitsevät enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En hae. Ensiksi kiinnitän naisessa huomiota ilmeeseen. Oletko kylmä ja ylimielinen? Onko kasvoillasi halveksiva ilme?
Eli jos naisella on resting bitch face, teet päätelmän luonteesta ulkonäön perusteella edes tutustumatta. Kunnon apina-aivo.
Miksi pitäisi edes yrittää, kun ympärillä on kauniisti hymyileviäkin ihmisiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koen että minulla on sellaiset piirteet, että jos en panosta, näytän tavikselta mutta jos panostan, kauniilta, ei ainoastaan laitetulta. Jonkun mielestä piirteet voi olla varmaan kylmät, yleensä kuljen vielä omissa ajatuksissa
ApSittenhän asiasi ovat varmaan ihan hyvin. Vai koetko että luonteessasi on sitten jotain sellaista, mikä karkottaisi miehet?
En tiedä. Joillekin näyttää olevan vaikea käsitellä sitä, jos olemme eri mieltä. Ja minulle tulee olo, että löin nyt jotenkin luun kurkkuun. Keskustelun etenemisen sijasta keskustelu hiljenee. Varmaan sitten se?
Ap
Luulen ettet sinä koko ajan siellä yökerhossa ole ketään valitsemassa. Juttelet todennäköisesti kaikille seurueesi jäsenille keitä kaverisi luoksesi tuovat. Juttelet myös kaverisi tyttökaverin kavereille etkä koko ajan tee siellä mitään valintaa.
Ja vaikka valitset kenet vaan niin se ei tarkoita sitä että se valitsemasi ihminen on juttutuulella tai että on jo seurustelusuhteessa.
Tänne voit toki kirjoittaa että joka viikonloppu valitset mieleistäsi ihmisiä ja kaikki tahtovat sänkyyn kanssasi.
En. En ole ikinä edes uskaltanut hakea kummpania, kun en koe kelpaavani kenellekään.
Aika paljon katson ulkonäköä kun pitäisi voida harrastaa seksiäkin.
Ei ihmekään, että itsetunto on tässä asiassa aika ohut enkä viitsi edes turhaan yrittää panostaa yli sen tason mitä ylläpidän muutenkin. Noissa kisoissa voittajia on aika vähän.
Jos sun ainoa tavoite on näyttäytyä jonkun kauniin kanssa niin silloin sun tulee hyväksyä myös se ettei se toinen elä ehkä niin pinnallista elämää mitä sinä haluat esittää muille. Sinä et pysty kovin pitkälle kontrolloimaan sitä mitä se toinen laittaa päälleen ja kaikki vaatteet ei välttämättä sua itseä miellytä. Jos toinen lähtee ulos vaikka opiskelijahaalareissa niin aiotko estää ettei ole tarpeeksi edustava vaate tai jos sille tulee akne niin heivaatko pois?
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin. Mutta ei pelkkä kauneus ratkaise mitään. Haluttavuus on avain.
Mulla on sama juttu miesten kohdalla. Joku jännite ja väreily pitää olla.
Mä en hae kumppania, muutama nainen on tullut iskemään/tekemään lähempää tuttavuutta eri yhteyksissä (julkisessa kulkuneuvossa, oppilaitoksessa ja töissä). Nainen, joka on riittävän rohkea ja hyväsydäminen vie todennäköisesti mun sydämen mennessään.
ei kyllä kannattaisi ainakaan ruikuttaa ja seurailla ongelmiensa kanssa miesasiakasta, saa kyllä kylmää ja karua palautetta. useastikin. kuiten häiriköivä kakara.
HSEn adonis kirjoitti:
No mä hyväksyn vain normaalikokoiset tai isot munat.
T, nainen
Naamalla ei oo niin väliä, kunhan on hyvä hoikka runko.
"Paukuti, paukuti"...
Vierailija kirjoitti:
HSEn adonis kirjoitti:
No mä hyväksyn vain normaalikokoiset tai isot munat.
T, nainen
Onneksi totuus paljastuu vasta kun minä olen saanut. 😆
Vierailija kirjoitti:
Jos sun ainoa tavoite on näyttäytyä jonkun kauniin kanssa niin silloin sun tulee hyväksyä myös se ettei se toinen elä ehkä niin pinnallista elämää mitä sinä haluat esittää muille.
Tottakai ja sanomattakin on kai selvää että aika hankala on saada suhdetta aikaiseksi ja pitää se sillä ajatusmaailmalla. Toisaalta, väliltä on tuntunut että naiset ovat ajatelleet samalla tavoin eli pitäneet meikäläistä mukanaan ihan vaan ulkonäön vuoksi. Eihän sellainen pidemmän päälle kanna kun alkuihastus on hiipunut.
Vierailija kirjoitti:
Mä en hae kumppania, muutama nainen on tullut iskemään/tekemään lähempää tuttavuutta eri yhteyksissä (julkisessa kulkuneuvossa, oppilaitoksessa ja töissä). Nainen, joka on riittävän rohkea ja hyväsydäminen vie todennäköisesti mun sydämen mennessään.
Olet ihana <3
Jos olen esimerkiksi yökerhossa, niin millä muulla perusteella valitsisin naisen, kenen juttusille menen? Joissain muissa ympyröissähän tunnen ihmisen jotenkin jo entuudestaan, joten tilanne muuttuu.
Oletko sinä muuten niitä naisia, joille ei ole niin väliä olla viehättävä miehensä silmissä?