Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletteko te koskaan jättäneet ihmistä jota oikeasti rakastatte?

Vierailija
27.06.2019 |

Saitteko hänet takaisin?

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä koska hän on naimisissa.

Vierailija
22/51 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummoni jätti aikanaan pappani, olivat siis kihloissa, mutta mummo purki kihlat hankalan anopin takia. Papan äiti oli todella häijy tyyppi elämänsä loppuun saakka, hänen teoistaan saisi kirjoitettua kirjan. Pappa ei nähnyt äidissään mitään vikaa, vaikka mummo yritti keskustella hänen kanssaan aiheesta. Vasta heidän eronsa jälkeen pappa ymmärsi, millainen hänen äitinsä on. Hän teki äidilleen selväksi, miten homman pitää sujua, ja mummo ja pappa päätyivät taas yhteen. Ovat olleet naimisissa 59 vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
24/51 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta onko se todellista rakkautta jos se on yksipuolista tai jos rakastamanne ihminen on teidän mielestänne paha?

Minusta todellinen rakkaus on vastavuoroista aina ja siinä toiovtaan toiselle hyvää joka tapauksessa.

Mistä tulee vaatimus vastavuoroisuudesta? Eihän minun tunteeni sillä mitätöidy, että toinen ei tunne samoin. 

Vierailija
25/51 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkasin odottamasta että elämäntilanteet olisi ikinä meillä yhtäaikaa suotuisat suhteelle. Olemme edelleen ystäviä, mutta minä olen ollut jo vuosia suhteessa toisen kanssa.

Jälkikäteen arvioituna, mun olisi pitänyt odottaa niiden muutaman fwb-vuoden jälkeen vielä 8 vuotta lisää, silloin se mies kasvoi aikuiseksi.

Ollaan sovittu ettei jossitella eikä kaduta tehtyjä päätöksiä, vaan pysytään kavereina.

Vierailija
26/51 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä neljän vuosikymmenen jälkeenkin jokin sisälläni liikahtaa kun hänet tapaan.

Vierailija
27/51 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko oli yks juoppo akka jättää ku lapsetkin kärsi niin kovasti.

Vierailija
28/51 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Hän kärsi ja kärsii edelleen epävakaasta persoonallisuushäiriöstä. Vaikka parhaani yritin, en saanut suhteesta sellaista, jossa meillä kummallakin (tai edes jommalla kummalla) olisi ollut hyvä olla.

Ero oli vaikeinta, mitä olen ikinä tehnyt. Yritin eroprosessissa ottaa parhaani mukaan hänen tunteensa ja sairautensa huomioon, koska en halunnut hänen kärsivän yhtään enempää kuin mitä oli väistämätöntä. Tästä huolimatta hän koki eron äärimmäisen raskaasti, koska hänkin rakasti minua ja koska hän ylipäätään on hyvin herkkä hylkäämiselle. Samalla minusta itsestäni tuntui kuin joku söisi minua sisältäpäin.

Vierailija
29/51 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harkitsen tätä. Rakastan miestäni (tai miesystävääni, emme ole naimisissa), mutta emme ole onnistuneet järjestämään elämäämme usean vuoden yrittämisen jälkeen molempia tyydyttävällä tavalla.

Olemme kumpikin hyvin urasuuntautuneita ja työskentelemme erittäin spesifeillä aloilla. Ei ole realistista, että löytäisimme kumpikin koulutuksiamme ja haaveitamme vastaavat työt samalta paikkakunnalta. Jompikumpi joutuu aina joustamaan.

Myös toiveet tulevaisuuden suhteen eroavat: Toinen haluaa lapsia, toinen ei. Toinen asua maalla omakotitalossa, toinen kaupungin keskustassa kerrostalossa. Samoin arkirytmimme eroavat. Toinen on iltavirkku ja toinen aamuvirkku, toinen haluaisi kuunnella kotona koko ajan musiikkia, toinen nauttii hiljaisuudesta.

Pieniä eroavaisuuksia on liikaa niin, että elämä on yhtä kompromissin tekemistä. Sillä, kumpi kulloinkin joustaa, on pinna kireällä. Ajattelen, että suhteen pitäisi parantaa elämänlaatua, ei heikentää sitä.

Vierailija
30/51 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole , mutta uskon että ex jätti koska oletti että minä en rakasta

Vierailija
31/51 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä - hän ansaitsi parempaa!

Mutta jos hän halusi siitä huolimatta juuri sinut? Ei saa tehdä noin isoja päätöksiä toisen puolesta!

Olen tehnyt ihan samanlaisen ratkaisun. Tein päätöken myös itseni takia, koska minulla oli niin huono olo hänen puolestaan. 

On myös läheisriippuvaisia, jotka eivät jättäisi vaikka puoliso olisi kuinka huono. 

Vierailija
32/51 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen. Lapseni isän. Olimme nuoria. Hän petti minua useamman naisen kanssa. En nähnyt meillä yhteistä tulevaisuutta ja hyvä niin.

Sama. Pettämisistä huolimatta halusi jatkaa minun kanssani mutta sydän olo särkynyt liian usein. Meillä ei onneksi ole lapsia.

Vierailija
33/51 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Siitä on yli 20 vuotta, mutta vieläkin sattuu.

Vierailija
34/51 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En.

Ja siis oikeasti rakastin mutta tunteeni kuoli miehen väkivaltaisuuden vuoksi. Eli jätin hetkellä kun en tuntenut enää mitään.

Vierailija
35/51 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen väärinkäsityksestä. Tapailtiin tuolloin ja nykyisin samaisen rakkaan kanssa perhe perustettu

Vierailija
36/51 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin rakastamani miehen, lapseni isän, koska hän oli juoppo.

Hyvä, kiltti ihminen, mutta juoppo.

Ei lasta jatkuvassa alkoholin huurussa voi pitää eikä kasvattaa.

Vierailija
37/51 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Exääni rakastin palavasti, mutta emme vain sopineet arjessa parina yhteen. Hänellä on autistisia piirteitä ja se vaikeutti vaan asioita liikaa. Oltiin muutenkin luonteiltamme lopulta liian erilaisia. Rakkautta meiltä ei todellakaan puuttunut, sitä oli ja on varmasti edelleen yli kyllin, mutta vakaa ja onnellinen parisuhde oli mahdoton. Ero oli todella kipeä, raastava, ja sitä tehtiin pitkään. Hyviä ystäviä ollaan edelleen. Mulla nykyisin uusi mies ja lapsia. Olen onnellinen. Saan tässä suhteessa varsinkin tunnetasolla sen, mitä jäin kaipaamaan exän kanssa jatkuvasti. Exä on kuitenkin mahtava tyyppi ja toivon hänelle kaikkea hyvää.

Vierailija
38/51 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Aika ja paikka olivat täysin väärät. Ajoittain kaipaan häntä vieläkin.

Vierailija
39/51 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, toisella käsittelemättömät menneisyyden parisuhde traumat, ja skitsofrenia, josta ei kertonut, ja oli kykenemätön näyttämään tunteitaan.😢💔

Vierailija
40/51 |
21.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä just nyt. Rakastan kyllä miestäni, mutta suhde ei vaan toimi eikä siinä ole hyvä olla, vaikka kuinka on yritetty.

Nuorena sitä luuli että asiat olisi niin yksinkertaisia.