Oletteko te koskaan jättäneet ihmistä jota oikeasti rakastatte?
Kommentit (51)
Kyllä. Mies halusi lapsen. Minä en. Joskus suurinta rakkautta on vapauttaa toinen.
Olen jättänyt, minä rakastin mutta hän ei kyennyt kuin fantasiamaailmaan
Olen, koska hän petti minua. Väitti hänkin rakastavansa, mutta ei rakastunut petä. En kadu jättämistä.
Olen. Mutta oli parempi rakastaa ja menettää, kuin olla koskaan rakastamatta...ehkä palaamme yhteen kun olosuhteet korjaantuu...Heaven knows...
Olen. Hän sairastui vaikeaan psyykkiseen sairauteen, jonka seurauksena hänestä tuli rajaton, ilkeä ja eriskummallinen sekä kykenemätön tavallisten arkiasioiden hoitoon. Tiedättehän ne elokuvien kliseet , missä joku on liimaillut seinän täyteen tajunnanvirtaa sisältäviä lappuja? Sellaista meillä yhteen aikaan oli, hoidosta huolimatta. Viimeinen niitti oli, kun sain tietää hänen tulleen myös suisidaaliseksi. Halusin normaalia elämää ja perheen ja ymmärsin viimein, etten tulisi niitä hänen kanssaan enää saamaan. Minulla on nykyään perhe, hänellä hautakivi.
Elän tuota tuskaa atm. Järki käskee mennä eteenpäin, mutta sydän on kiinni tuossa ihmisessä. Olen koittanut deittailla muita, mutta aina tämä yksi vain tulee mieleen ja pelottaa että pilaan muut mahdollisuudet mutta en voi sydämelleni mitään.
Olemme erossa koska hänellä arvaamaton reissutyö ainakin jonkin aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä - hän ansaitsi parempaa!
Mutta jos hän halusi siitä huolimatta juuri sinut? Ei saa tehdä noin isoja päätöksiä toisen puolesta!
Vanha keskustelu, mutta kommentoin tähän: Joskus ne päätökset tehdään yhdessä, kun toinen haluaa elämältä eri asioita kuin itse haluaa. Esimerkiksi lapsia ja perheen, joita toinen ei voi hänelle syystä tai toisesta antaa. Rakkaus ei vaan aina voita ja ihmisten välinen kemia ei aina tuo niitä asioita, mitkä elämässä on tärkeitä.
Valitettavasti, näin on päässyt käymään. Molemmille tuli nopeasti uudet parisuhteet ja jälkikasvua. Kumpikin varmasti ajattelee usein toisiaan, vaikka siitä on jo niin niin monta vuotta (ei uskoisi).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen, toisella käsittelemättömät menneisyyden parisuhde traumat, ja skitsofrenia, josta ei kertonut, ja oli kykenemätön näyttämään tunteitaan.😢💔
Ette vain sopineet yhteen.
Kyllä traumat pitäisi käsitellä, ja sairaudesta kertoa avoimesti. Molempiin on ainakin nykyään apua saatavilla, jos apua haluaa ottaa vasrtaan. Aika ei paranna itsestään valitettavasti. Rakkauskaan ei yksin ketään paranna.
Mikä ihmeen teinijuttu on jättää rakastamansa ihminen JA yrittää saada takaisin?
Ette vain sopineet yhteen.