Raskaana oleva nainen
Tunnen valtavaa vetovoimaan raskaana oleviin naisiin.
Olisi ihanaa tutustua ja jutella raskaana olevan naisen kanssa.
Kaikesta ihanuudesta ,kauneudesta ja seksikkyydestä mitä raskaus tuo naiselle tullessaan?
Olisko ketään raskaana olevaa naista vailla luotettavaa juttukaveria.?
Vaikka s postitse ja myöhemmin ehkä puhelimitse.
Kommentit (6)
Mikä sen parempaa kun maata raskaana olevan naisen päällä lähetyssaarnaajassa. Kyllä nainen on seksikkäimmillään raskaana ollessaan
Voi kuinka olisinkaan kaivannut jotain tuollaista silloin kun olin raskaana.
Mielestäni näytin hyvältä, ihan kauniilta odottavalta äidiltä. Olen tosi hoikka ja raskausaikana tuli vaan ne ns. pakolliset kilot ja rinnat olivat suuret ja muhkeat. Ei tullut edes raskausarpia tai muuta.
Miestä ei näyttänyt kiinnostavan. Ostin kauniita alusvaatteita, mutta nekään eivät kirvoittaneet yhtä ainoaa kommenttia. En kuullut kertaakaan mitään hyvää ulkonäöstäni, en sen puoleen pahaakaan.
Seksi miehelle kyllä kelpasi, eikä se muuttunut suuntaan tai toiseen.
Olisi ollut mukava saada kokea se, mistä moni kertoo että mies on ihan liekeissä raskaana olevasta puolisostaan. Meillä ei ollut, joten en voi tietää miltä se tuntuu mutta varmasti ihanalta.
Se että joku pitäisi sinua oikein hyvänä ei ole koskaan myöhäistä.
Tuota en voi ymmärtää miten miehesi on voinnut olla tuollainen.
Todella itsekästä mieheltä toimia noin.
Ole varma että seksikkyytesi on vieläkin kukassaan.
Olisi hienoa kokea yhdessä.
Mies 75
Tuo muuten jakaa miehiä tosi paljon. Ainakin kavereilta kuultuna ja tottakai parisuhteen tilakin vaikuttaa. Mutta siis siinäkin on paljon eroa pitävätkö miehet raskaana olevaa naista äärimmäisen naisellisena ja seksikkäänä vai päinvastoin ällöttävänä. Joitainhan pelottaa, että satuttavat vauvaa seksin aikana.
Oma mieheni oli onneksi tuota "panisin"-tyyppiä ja jokainen synnytyskin on saatu käyntiin (varmaan ihan sattumaa oikeasti) seksillä. Ja yhdynnät ollaan aloitettu aika aikaisin heti uudestaan. Toisten parisuhteet taas on koetuksella kun mies laittaa jalat ristiin heti testin näyttäessä plussaa (voi niin tehdä nainenkin) eikä parin seksielämä enää ikinä palaa miksikään. Elämä ei ole reilua.
Itse olin todella halukas ja itsevarma raskausaikana ja olisi ollut hirveää jos mies olisi ollut joku raskausfoobikko. Ja kun sitä ei voi etukäteen tietää.
Kyllä minulle seksi raskaana olevan puolison kanssa käy OK, epäesteettisestä pallomahasta ja hormonien pullataikinaksi turvottamasta alapäästä huolimatta.
Loppuraskaudesta toki tuntuu jotenkin hölmöltä paukuttaa ainakaan kovalla teholla pohjaan asti, kun ajatuksen tasolla tuntuu että nyt hakataan vauvaa peniksellä otsaan.
Mitään erityisen kiihottavaa en kyllä tuosta tilasta keksi. Tynnyrimaha on tynnyrimaha, oli se hankittu miten tahansa.
Olet siis minun vastakohtani. En halua katsella raskaana olevia naisia edes silloin, kun heillä on vaatteet päällä. Pidän raskauden merkkejä todella ällöttävinä!
Seksuaalisuus on ihmeellinen asia.