Teinipoikien mammat! Milloin viimeeksi poika on sanonut rakastavansa sua?
Mun poika ei paljon sanoita tunteitaan. Mietin vain, et mites muilla?
Kommentit (21)
Saatta joskus sanoa et oot kiva mutsi.
15-vuotiaani ei ole muutamaan vuoteen sanonut sitä, mutta näyttää sen teoillaan. Antaa joskus oma-aloitteisesti suukon poskelle ja kerran toi mulle yllätykseksi jäätelön, kun oli ostanut itselleenkin. On todennut useasti muihin ihmisiin verratessaan, että äiti on kiva.
karkkinpäivänä tuli kikatus, ja kun isi sanoi rakastavansa toista mamia?
Tää on jotenkin surullista :D mulla on 4v ikäinen poika ja on kieltämättä ihanaa, kun iltaisin sanotaan puolin ja toisin, että olet rakas/rakastan sinua. Haluaisinkin kysyä millon tämä loppuu lapsen osalta? Millon siitä tulee ”noloa” kertoa vanhemmille rakastavansa heitä? On tietenkin jotenkin niin teinimäistä olla sanomatta sitä, mutta surullista :D
Joka ilta. Sekä 14v että 17v, on ollut tapana nukkumaan mentäessä meillä aina.
Vierailija kirjoitti:
Tää on jotenkin surullista :D mulla on 4v ikäinen poika ja on kieltämättä ihanaa, kun iltaisin sanotaan puolin ja toisin, että olet rakas/rakastan sinua. Haluaisinkin kysyä millon tämä loppuu lapsen osalta? Millon siitä tulee ”noloa” kertoa vanhemmille rakastavansa heitä? On tietenkin jotenkin niin teinimäistä olla sanomatta sitä, mutta surullista :D
Lisään vielä, että itse en aatellut koskaan lopettaa sen sanomista lapselleni! Mutta varmaan oonkin sitten jossain vaiheessa se nolo äiti? :D
Ei ole koskaan sanonut. Tiedän että olen rakas hänelle.
ite miehenä lopetin rakkauden todistamisen sanoin jossain 13-vuoden iässä, kertaakaan sen jälkeen sanonut kummallekaan vanhemmalle, nyt 32 v.
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt sitä vielä sure, rakkaudentunnustuksia jatkuu vielä monta vuotta. Ja jos kotona on oikeasti rakastava ilmapiiri, niin lapsi ilmaisee rakkauttaan muullakin tavoin kuin sanomalla. Nämä teot jatkuvat vielä myöhemminkin, vaikka ei enää sanallisesti tulisi sanoneeksi rakastavansa.
Kolmevuotiaana. Tosin en ole itse opettanut siihen. Nyt kun ehdotin että otetaas käyttöön pyöritteli silmiään. Olen kyllä aina silloin tällöin sanonut lapselle että on rakas.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa pakottamiselta, pitäisi olla jo irtaantumassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa pakottamiselta, pitäisi olla jo irtaantumassa.
Sulle en suosittele analyytikon hommia, enkä kyllä mielenterveyspuolenkaan... ja vanhemmuttakin kannattaa harkita ainakin kaksi kertaa.
Enpä muista, että olisivat sanoneet ellei sitä lasketa, kun olen joskus vitsinä tokaissut "että et varmaan sitten rakasta yhtään" ja siihen ollut vastine tyyliin "no hehheh" tms.
Itse kerron rakastavani päivittäin, vähintään nukkumaan mennessä ja esim.arkiaamuisin, kun erotaan, olen aina tehnyt niin. Ovat 16v ja pian 18v
15-vuotias poika rakastaa teoilla. Saattaa halia ohimennen ja tällä viikolla loukkasi sormensa, jolloin vaati minua laittamaan laastarin ja puhaltamaan.
Meillä ei ole ollut tapana sanoa juuri noita nimenomaisia sanoja, mutta kyllä se muuten käytöksessä ja puheessakin näkyy ja kuuluu. Puhuu kohteliaasti, tekee melkein aina mitä pyydetään, ja saattaa joskus antaa halinkin. Eikä ole muuten koskaan haistatellut, kuten kuulemma jotkut teinit tekevät vanhemmilleen (en tiedä onko se yleistäkin, toivottavasti ei).
Ei ikinä. Mut poika onkin asperger, joten en sitä edes odota.