Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Teinipoikien mammat! Milloin viimeeksi poika on sanonut rakastavansa sua?

Vierailija
27.06.2019 |

Mun poika ei paljon sanoita tunteitaan. Mietin vain, et mites muilla?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä. Mut poika onkin asperger, joten en sitä edes odota.

Vierailija
2/21 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatta joskus sanoa et oot kiva mutsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sanonut koskaan.

Vierailija
4/21 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cringe

Vierailija
5/21 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

15-vuotiaani ei ole muutamaan vuoteen sanonut sitä, mutta näyttää sen teoillaan. Antaa joskus oma-aloitteisesti suukon poskelle ja kerran toi mulle yllätykseksi jäätelön, kun oli ostanut itselleenkin. On todennut useasti muihin ihmisiin verratessaan, että äiti on kiva.

Vierailija
6/21 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

karkkinpäivänä tuli kikatus, ja kun isi sanoi rakastavansa toista mamia?

Vierailija
7/21 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on jotenkin surullista :D mulla on 4v ikäinen poika ja on kieltämättä ihanaa, kun iltaisin sanotaan puolin ja toisin, että olet rakas/rakastan sinua. Haluaisinkin kysyä millon tämä loppuu lapsen osalta? Millon siitä tulee ”noloa” kertoa vanhemmille rakastavansa heitä? On tietenkin jotenkin niin teinimäistä olla sanomatta sitä, mutta surullista :D

Vierailija
8/21 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka ilta. Sekä 14v että 17v, on ollut tapana nukkumaan mentäessä meillä aina.

Vierailija
9/21 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on jotenkin surullista :D mulla on 4v ikäinen poika ja on kieltämättä ihanaa, kun iltaisin sanotaan puolin ja toisin, että olet rakas/rakastan sinua. Haluaisinkin kysyä millon tämä loppuu lapsen osalta? Millon siitä tulee ”noloa” kertoa vanhemmille rakastavansa heitä? On tietenkin jotenkin niin teinimäistä olla sanomatta sitä, mutta surullista :D

Lisään vielä, että itse en aatellut koskaan lopettaa sen sanomista lapselleni! Mutta varmaan oonkin sitten jossain vaiheessa se nolo äiti? :D

Vierailija
10/21 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan sanonut. Tiedän että olen rakas hänelle.

Vierailija
11/21 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ite miehenä lopetin rakkauden todistamisen sanoin jossain 13-vuoden iässä, kertaakaan sen jälkeen sanonut kummallekaan vanhemmalle, nyt 32 v. 

Vierailija
12/21 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt sitä vielä sure, rakkaudentunnustuksia jatkuu vielä monta vuotta. Ja jos kotona on oikeasti rakastava ilmapiiri, niin lapsi ilmaisee rakkauttaan muullakin tavoin kuin sanomalla. Nämä teot jatkuvat vielä myöhemminkin, vaikka ei enää sanallisesti tulisi sanoneeksi rakastavansa.

Vierailija
13/21 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eine sanat vaan teot

Vierailija
14/21 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmevuotiaana. Tosin en ole itse opettanut siihen. Nyt kun ehdotin että otetaas käyttöön pyöritteli silmiään. Olen kyllä aina silloin tällöin sanonut lapselle että on rakas.

Vierailija
15/21 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan koskaan.

Vierailija
16/21 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa pakottamiselta, pitäisi olla jo irtaantumassa. 

Vierailija
17/21 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa pakottamiselta, pitäisi olla jo irtaantumassa. 

Sulle en suosittele analyytikon hommia, enkä kyllä mielenterveyspuolenkaan... ja vanhemmuttakin kannattaa harkita ainakin kaksi kertaa.

Vierailija
18/21 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä muista, että olisivat sanoneet ellei sitä lasketa, kun olen joskus vitsinä tokaissut "että et varmaan sitten rakasta yhtään" ja siihen ollut vastine tyyliin "no hehheh" tms.

Itse kerron rakastavani päivittäin, vähintään nukkumaan mennessä ja esim.arkiaamuisin, kun erotaan, olen aina tehnyt niin. Ovat 16v ja pian 18v

Vierailija
19/21 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

15-vuotias poika rakastaa teoilla. Saattaa halia ohimennen ja tällä viikolla loukkasi sormensa, jolloin vaati minua laittamaan laastarin ja puhaltamaan.

Vierailija
20/21 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole ollut tapana sanoa juuri noita nimenomaisia sanoja, mutta kyllä se muuten käytöksessä ja puheessakin näkyy ja kuuluu. Puhuu kohteliaasti, tekee melkein aina mitä pyydetään, ja saattaa joskus antaa halinkin. Eikä ole muuten koskaan haistatellut, kuten kuulemma jotkut teinit tekevät vanhemmilleen (en tiedä onko se yleistäkin, toivottavasti ei).