Kerrotteko
Aina puolisolle kun masturboitte? Itse melkein aina kerron ja välillä vaimoltakin tulee viesti et vibraattori on käytössä.
Kommentit (6)
Tyttöystävä kertoo, koska rankaisen häntä masturboinnista ilman lupaa.
En kerro, eikä kerro vaimokaan. Yritän kyllä monesti kysellä hänen vibraattorin käytöstään. Kiihottaisi tietää vaimon leikeistä sauvansa kanssa.
En nyt aina, sen enempää kuin ilmoittelen muutenkaan jokaisesta arkiasiasta. Silloin tällöin kylläkin hieroskelen itseäni ihan vaimon aikanakin, vaikka illalla ennen nukkumaanmenoa sängyssä, jos ei seksiin ole aikaa tai jaksamista. Tällöin harvemmin loppuun asti, tai jos niin pitkälle on menossa, niin yleensä vaimo siinä kohtaa haluaa hoitaa loput.
Mutta joskus kyllä, lähinnä silloin kun olen reissussa ja yötä pois kotoa, niin voin kyllä kuvailla tekstareilla mitä itselleni olen tekemässä. Tällöin tietysti tarkoituksena on vähän kiusoitella häntä ja itse fantasioida, miten hän kuumenisi niin ettei osaisi pitää omiakaan näppejään kurissa - väittää nimittäin ettei ollenkaan halua itse masturboida. Sen kerran kun häneltä saisin vastaavan tekstarisession niin en tiedä pysyisinkö housuissani ollenkaan... Aina voi haaveilla.
ei tarvii kertoa. Siinähän se vieressä torkkuu ja varmaan kuulee sen surinan kyllä.
En kerro. En kerro myöskään aina kun niistän, aivastan, tiskaan, käyn vessassa tai suoritan muitakaan askareitani.
En aina. Ei se salaisuuskaan ole, mutta löhinnä sanon, jos kaipaan "auttavaa kättä".