Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, kuka on kaunis nainen?

Vierailija
27.06.2019 |

Olen tätä palstaa lukenut pari viikkoa nyt mutta minulla ei ole mitään hajua mitä kaunis nainen / tavallinen nainen / ruma nainen on palstan miesten mielestä. Joten anna esimerkki kaikista kolmesta ja kerro ikä. Naiset toki voivat osallistua myös olisipa se kaunis nainen tai mies, haluaisin vaan tietää standartit jne

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaunis Kerttu Kotakorpi 😘

Kateelliset alapeukuttaa Kerttua?

Vierailija
62/72 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmankos miehillä on vaikeuksia saada itselleen "kaunista naista" kun naisen pitää omasta iästä riippumatta olla alle 25 v ja Meghan Marklekin on vaan "tavallinen"...

Kauniiden määrä vähenee iän myötä, joten omasta ikäluokasta se vasta vaikeaa onkin. Tosin mahtaako se naisilla olla yhtään helpompaa?

Meghan Markle on parhaimmillaankin aika ruma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sara Jay on täydellinen nainen. Monet sanoo hevosnaamaksi, mutta itse olen aina jumaloinut juuri Sara Jayn näköisiä muodokkaita naisia.

Vierailija
64/72 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sara Jay on täydellinen nainen. Monet sanoo hevosnaamaksi, mutta itse olen aina jumaloinut juuri Sara Jayn näköisiä muodokkaita naisia.

Naama vai muu kroppa? Kyllä nuo sanojat on harvinaisen oikeassa.

Vierailija
65/72 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis : Kate Winslet

Tavallinen: Jenni Haukio

Ruma: Kaikki siilihiuksiset

Vierailija
66/72 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniita naisia on monia ja aika monennäköisiä, ei mulla ainakaan oo yhtä tiettyä naismakua. Oma tyttöystävä esitteli just muutama päivä sitten "girl crushiaan" Negin Mirsalehia instagramista ja täytyy myöntää, että en ihmettele tyttöystävän mielipidettä :D Siinä nyt ekana mieleen tuleva tosi kaunis nainen.

En nyt osaa nimetä ketään tiettyä tavista, mutta niitä nyt on 90 % kadulla vastaan tulevista niin sinne vaan kattomaan :D Aika moni suomalainen julkkis on mun mielestä myös tavis-kategoriaan sijoitettava. Ja ton ruman naisen mainitsemisen skippaan herrasmiehenä :D Sen voin sanoo, että en kauheen usein törmää _rumaan_ naiseen. Sellasiin tottakai ketkä ei oo erityisemmin mun makuun, koska kaikilla on omat mieltymykset ja muhun ei yleensä iske esimerkiks naiset keillä on tosi lyhyet hiukset tai superpaljon tatskoja. Ei se silti vielä tee kenestäkään _rumaa_.

M29

67/72 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisen presidentin puoliso on esimerkiksi kaunis nainen :)

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
68/72 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis Pamela Anderson

Tavis Ina Mikkola

Ruma telaketjufeministit

Vierailija
69/72 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäöstä riippumatta, heikkoitsetuntoiset naiset on haluttuja kun heitä voi käyttää hyväkseen monin tavoin.

Vierailija
70/72 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäöstä riippumatta, heikkoitsetuntoiset naiset on haluttuja kun heitä voi käyttää hyväkseen monin tavoin.

Tässä kiteytyykin miehen ja naisen ero. Mies on sika joka on kiinnostunut vain omasta edustaan. Nainen on empatiakykyinen eikä käytä hyväksi rassukoita.

Vierailija
71/72 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkään piti nimeä hakea sille harvinaisen kuumalle muijalle joka näytteli kauhupätkässä ”jennifers body” mutta siis hän on Megan Fox. Samoin silmiä hivelee se Fiona Gallagheria näyttelevä nainen sarjassa ”hävyttömät” (Emmy Rossum). Rumaksi kutsuminen taas on pelkästään rumaa, joten siihen en näe tarvetta osallistua.

Vierailija
72/72 |
27.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauniita naisia on monia ja aika monennäköisiä, ei mulla ainakaan oo yhtä tiettyä naismakua. Oma tyttöystävä esitteli just muutama päivä sitten "girl crushiaan" Negin Mirsalehia instagramista ja täytyy myöntää, että en ihmettele tyttöystävän mielipidettä :D Siinä nyt ekana mieleen tuleva tosi kaunis nainen.

En nyt osaa nimetä ketään tiettyä tavista, mutta niitä nyt on 90 % kadulla vastaan tulevista niin sinne vaan kattomaan :D Aika moni suomalainen julkkis on mun mielestä myös tavis-kategoriaan sijoitettava. Ja ton ruman naisen mainitsemisen skippaan herrasmiehenä :D Sen voin sanoo, että en kauheen usein törmää _rumaan_ naiseen. Sellasiin tottakai ketkä ei oo erityisemmin mun makuun, koska kaikilla on omat mieltymykset ja muhun ei yleensä iske esimerkiks naiset keillä on tosi lyhyet hiukset tai superpaljon tatskoja. Ei se silti vielä tee kenestäkään _rumaa_.

M29

Yritin tuoda tätä pointtia esiin omassa pitkähkössä kirjoituksessani. Harva nainen on miehelle oikeasti "ruma", ainoastaan sitä paremman näköistä (subjektiivinen ominaisuus) vähemmän haluttava.