Mies, kuka on kaunis nainen?
Olen tätä palstaa lukenut pari viikkoa nyt mutta minulla ei ole mitään hajua mitä kaunis nainen / tavallinen nainen / ruma nainen on palstan miesten mielestä. Joten anna esimerkki kaikista kolmesta ja kerro ikä. Naiset toki voivat osallistua myös olisipa se kaunis nainen tai mies, haluaisin vaan tietää standartit jne
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
En ole mies, mutta oman miehen mielestä kauneimpia naisnäyttelijöitä ovat Keira Knightley, Emma Stone, Emma Watson ja Rose Leslie. Zooe Deschanelista tykkää myös.
Loistava esimerkki siitä, miten miesten ja naisten kauneuskäsitys poikkeaa toisistaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaunis: Laura Huhtasaari
Tavis: Li Andesson
Ruma: Maria Ohisalo
Hyi v
Sukupuolten erot kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole mies, mutta oman miehen mielestä kauneimpia naisnäyttelijöitä ovat Keira Knightley, Emma Stone, Emma Watson ja Rose Leslie. Zooe Deschanelista tykkää myös.
Loistava esimerkki siitä, miten miesten ja naisten kauneuskäsitys poikkeaa toisistaan.
Kyllä nuo kaikki on minustakin (nainen olen) kauniita, mutta tähän mennessä suurin osa on pitänyt tavallisena naisiakin, jotka on minusta ihan yhtä kauniita kuin nuo. Sama kuin sanoisin, että Brad Pitt on ihan tavis, lähes ruma, varsinkin nuorena : D
Rumia en halua ryhtyä listaamaan, mutta nämä kauniit näyttelijättäret ovat jääneet mieleeni vuosien varrella:
- Winona Ryder
- Keira Knightley
- Jennifer Lawrence
Itselleni kauneus ei ole ikäkysymys, esimerkiksi Sharon Stone on näyttänyt upealta vielä viisi-kuusikymppisenäkin (ja moni muukin nainen vain kaunistuu keski-ikäistyessään). Tokihan kyseessä ovat aina subjektiiviset mieltymykset, ja olen huomannut esimerkiksi miesten ja naisten kauneuskäsitysten eroavan yllättävästikin välillä.
Mies keski-iässä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaunis: dove cameron
Tavallinen: jennifer aniston
Ruma: kris jennerM 48
Dove on 23 v, pidätkö ketään yli nelikymppistä kauniina?
Julia Roberts, Cate Blanchett ja Sandra Bullock ovat universumin kauneimpia naisia edelleen ja ikä tekee heistä aina vaan yhä kiehtovimpia.
Mies32
Vierailija kirjoitti:
Sukupuolten erot kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nuo kaikki on minustakin (nainen olen) kauniita, mutta tähän mennessä suurin osa on pitänyt tavallisena naisiakin, jotka on minusta ihan yhtä kauniita kuin nuo. Sama kuin sanoisin, että Brad Pitt on ihan tavis, lähes ruma, varsinkin nuorena : D
Brad Pitt ON aika ruma nykyisin. Elähtänyt vanha ukkeli. N35
Mies82 kirjoitti:
Halle Berry
Lena Headey
Maggie Siff
Korjauksena vielä nämä kolme ylläolevaa on mun mielestä kauniita.
Tavallinen = Prinsessa Victoria
Ruma = Melissa McCarthy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi v
Jos eivät olisi poliitikkoja olisit samaa mieltä.
Mies29
Vierailija kirjoitti:
Ruma: Kaikki naamatatuoidut yms.
Tääki? https://twitter.com/nathaliaokalik/status/1135736082027491329?s=21
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi v
Jos eivät olisi poliitikkoja olisit samaa mieltä.
Mies29
En olisi
M25
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ruma: Kaikki naamatatuoidut yms.
Tääki? https://twitter.com/nathaliaokalik/status/1135736082027491329?s=21
Vaikea sanoa, kun kuvassa näkyy vain sormien tatuoinnin ja puolet naamasta. Nättikin naama muuttuu rumaksi, jos sitä "koristaa" joku älytön tatuointi.
Kaunis - Janna hurmerinta (en tosin tiedä mikä olis ilman paksua pakkeli-kerrosta)
Tavis - Jenni vartiainen ilman pakkelia
Ruma - en ktksi
M26