Nanna Karalahti ja kiihkeät suudelmat tuntemattoman komistuksen kanssa Espanjassa
Kommentit (1456)
Tuo Mattias on kyllä kuvien perusteella paljon lihaksikkaampi kuin Seiskan kuvissa oleva mies. Hiuksetkin on erilaiset. Ei ole mun mielestä sama mies.
Vierailija kirjoitti:
Kellä meistä ei ole ollut lomaromansseja?
Anyone?
Esimerkiksi minulla ei ole kokemusta sellaisesta, olen jo 37-vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko kirjastossa lukea seiskaa?
Ainakin itiksen kirjastossa
myös Vallilassa on ollut, ellei oo tilausta nyttemmin peruttu. Se vaan usein oli jollain luettavana, eli piti jonottaa että sai sen.
Vierailija kirjoitti:
Jerellä on paljon isompi kuin tuolla komistuksella.
Sinä tiedät? 😜
Ei kyll ole sama mies. Tatuoinnit paljastaa. Seiskan mysteerimiehellä ei niitä juurikaan ole.
Kyllä Nannan pitäisi olla kotona hoitamassa lapsia, mutta Jere kyllä voi mennä ja tulla, kun tuo rahan taloon
Aivan eri asia onko kyseessä Jere vai Nanna. Naiset ovat evoluutiossa kehittyneet niin että pystyvät tällaiset antamaan anteeksi huomattavasti helpommin. Perhe Karalahden tapauksessa Nanna taas on vienyt miehensä kunnian, joten Jerellä on lupa lunastaa kunniansa takaisin keinolla millä hyvänsä
Vierailija kirjoitti:
Aivan eri asia onko kyseessä Jere vai Nanna. Naiset ovat evoluutiossa kehittyneet niin että pystyvät tällaiset antamaan anteeksi huomattavasti helpommin. Perhe Karalahden tapauksessa Nanna taas on vienyt miehensä kunnian, joten Jerellä on lupa lunastaa kunniansa takaisin keinolla millä hyvänsä
Se lunasti jo ennakkoon...;D
Nyt kauppaa osakkeitaan yhdestä yrityksestä... hänen ja Jeren yhteisestä?!
Mattiaksen kohdalla mun homotutka värähtää vahvasti. Ei ole Mattias, lienee miehiin päin kallellaan.
Jere on julkaissut kuvan ristiäisistä (Nannan veljen lapsen ristiäiset) Instassa. Nanna ei ole edes tykännyt kuvasta.
Mä niin seuraan tätä oopperaa, mut miten te ette saa tähän ketjuun mitään uutta tietoo tai muuta mehukasta kerrottavaa???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi kansikuva ainakin näyttää niin lähikuvalta että taitaa olla sen ystävän ottama että Nanna pääsee pitkästä aikaa Seiskan kanteen. Ellei peräti Seiska maksanut matkan ja pistänyt oman kuvaajan mukaan.
Kuvia voi nykyaikana ottaa vaikka kuinka kaukaa oikeilla välineillä ja suurentaa, kovin skarppikuva tuo ei ole, varmasti suurennos ja kaukaa otettu. Tuskin nannalla olisi tuollaista ilmettä jos kuvaaja istuisi heidän vieressään.
Hän on A V.l.vuori
Jeren vaihtaminen V-vuoreen on kuin Naccin vaihtaminen Mike Soldieriin. Yhtä onnistunut ja elämänlaatua parantava.
Todella kuvaava tuo vertaus.
Joku sekoitti Mattiaksen ketjuun, koska ei naiset kiinnosta. Eli onko alkupään arvailut sitten oikein. Jos kerta lomillakin ollut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jere ja Nanna olleet tänä viikonloppuna ristiäisissä. Missään ei vielä yhteiskuvaa.
Mutta oliko Jere Nannan vai Nooran avec?
Kai se mielellään voi olla kummankin avec.Ei sen väliä.
Vierailija kirjoitti:
Tuolla miehellä enemmän tatskoja kuin seiskan miehellä.
Nanna on saanut vain Seiskan miestä. Taas.
Tämä Mattias on paljon isompi ja tatuoidumpi kuin Nannan lomarakas. Ei ole hän. Jos ois joku Valavuori, sen kuva olisi julkaistu, koska on julkkis. Eli mysteeri edelleen.
Nanna haluaa myydä osakkeita... mistähän Firmasta? Onko rahat lopussa? On jumppaamassa äidin ja lasten kanssa Jeren ”luotsaamassa” (ei omistamassa) park- ulkokuntosalissa.
Ainoa firma, jossa Jere on mukana on Rojax oy. Teki tuottoa viime vuonna huimat 3000€ eli plussalla. Muissa Nanna on yksin.
Eiköhän ulosottaja vie voitot. 🤑
Jerehän on todettu oikeudessa useasti varattomaksi, vaikka viime vuonnakin tienasi yli 100000€.
Mattiaksen instassa on yhteiskuva Nannan kanssa v. 2017. Ihanan rakastuneena mies katsoo naista.