Nanna Karalahti ja kiihkeät suudelmat tuntemattoman komistuksen kanssa Espanjassa
Kommentit (1456)
Vierailija kirjoitti:
Ig-videoita katsoessani tajusin, mikä Nannan naamassa minua ärsyttää.. Toi suun seutu.
Kato sen nenää, kuin pinoccio
Vierailija kirjoitti:
Eli siksi Seiska ei oo voinut julkaista komistuksen nimeä, kun ei ole julkisuuden henkilö.
Kuka se komistus sitten on?
Vierailija kirjoitti:
Jere ja Nanna olleet tänä viikonloppuna ristiäisissä. Missään ei vielä yhteiskuvaa.
Mutta oliko Jere Nannan vai Nooran avec?
Mies ei voi olla tämä ketjussa mainittu. Hiukset ei täsmää ainakaan Instan perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Mies ei voi olla tämä ketjussa mainittu. Hiukset ei täsmää ainakaan Instan perusteella.
Minä katoin samaa🤔
Tänään instassa Nanna toivottaa mukavaa sunnuntaita ja tämä kyseinen komistus Matias sanoo kiitos🙏🏼
Vierailija kirjoitti:
Tänään instassa Nanna toivottaa mukavaa sunnuntaita ja tämä kyseinen komistus Matias sanoo kiitos🙏🏼
Oo. Onko Nanna ja Jere enää yhdessä?
Mikäs mies tuo Matias on? Mistä tulee luulo, että kuvan sänkiäinen on hän?
Vierailija kirjoitti:
SÄNKIÄINEN.
:DDD
Täällä av:lla on kyllä paljon lahjakkaampia sanaseppoja kuin toimituksissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SÄNKIÄINEN.
:DDD
Täällä av:lla on kyllä paljon lahjakkaampia sanaseppoja kuin toimituksissa.
KUVAT VAIN SEISKASSA! KUUMIA SUUDELMIA JA INTIIMIÄ KUHERTELUA – JERE KARALAHDEN NANNA-VAIMO ESPANJASSA TUNTEMATTOMAN SÄNKIÄISEN SEURASSA!
Tuolla miehellä enemmän tatskoja kuin seiskan miehellä.
Vierailija kirjoitti:
Haitanneeko tuo Jereä.
Ei voi haitata jos itse tekee vastaavaa. Samat säännöt koskevat miehiä ja naisia.
Vierailija kirjoitti:
Jerellä on paljon isompi kuin tuolla komistuksella.
Ai ulosottorekisteri?
Onhan tuokin kyllä, että jätetään pienet lapset eri maahan ja painellaan pettämään. Sitten muka ollaan niin huolissaan vauvan itkusta, kun toimittaja soittaa paneskelusta. Hyi vit..