Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***TOUKOtoiveiden viimeinen viikonloppu***

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
28.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaisesti tulin koneelle lukemaan teidän jutut läpi.

Aloiteltiin vielä viimeistä siivousta ennen vauvan tuloa. Mies tuolla ulkona jo piiskaa mattoja. ;) Ollaan tässä nyt vikan 12 tunnin aikana kokeiltu kaikki ässät...;)

Huomenna yliaikakontrolliin - saapa nähdä passittavatko meidät vielä kotiin. Luulen, että käy niinkuin ekalla kerralla, että keritään ajaa tuo 100km eestaas ja sitten äkkiä takaisin synnyttämään. Täytyy lääkärintutkimuksen jälkeen varmaan vähän aikaa pyöriä kaupungilla ja odotella, et jospa vaikka jotain rupeis tapahtumaan.

Alkaa muuten olla tosi jännät paikat, parin päivän päästä meillläkin on VIHDOINKIN vauva!

Mukavaa sunnuntai-päivää teille kaikille ja oikein paljon supparisäteitä! Vielä tässä on aikaa saada TOUKOvauva! :)

-elli 41+6 !!

Vierailija
42/46 |
28.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni poikamme syntyi tiistaina 23.5 klo 12.05. Manantaina vielä kävin neuvolassa, eikä tilanne edistynyt mitenkään...sain sit keskiviikolle ajan yliaikaiskontrolliin äippäpolille....

Oisinko henkisesti sit relannu niin et ynnytys käynnisty seuravana yönä.

Heräsin 02.30 ekaan kipeään suppariin....ne sit jatku seiskaan asti tullen 7-12 minuutin välein. Päästin miehenki vielä lähteen töihin, mut puol kasi piti laittaa viestiä et tulis vanhemmat lapset viemään tarhaan, etten pääse liikkumaan..supparit tuli pahimpin ku liikku tms.

Päätettiin sit et lähetään synnärille näyttäytyyn ku aikasemmat synnytykset ollu n. kolmen tunnin mittasia...

kohdunsuu auki 3cm, mut kaulaa jälellä vielä 2cm...kätilö ehdotti josko lähtisin kotiin ootteleen kunnon suppareita, hetken emmittyä kieltäydyin lähtemästä (klo n.9), sano etten saliin pääse vaan ottavat sellasen joka synnyttää...siis osastolle.

Osstolle mennessä pistivät mut yli tunniksi käyrälle ja heti sen jälkeen supparit tulivatki jo 2 min välein, kestäen n. 2,5 minuuttia....tuskaa!

Hoitajat eivät heti uskoneet kuin kipee oon...mut sit ku tekivät tutkimuksen n. klo 11.20 oli kanava hävinny ja kohdunsuu auki 5cm! olin jo niin kipee etten päässy liikkeelle, joten mies joutu pukkaamaan mut saliin rullatuolilla. salissa heti esitin toivomuksen kohdunkaulapuudutteesta...lääkäri melko heti tuliki, teki tutkimuksen...kohdunsuu 8cm auki, päätti heti kokeilla uudestaan...auki jo 10cm!

Kätilö lähti paniikissa juokseen tarvikkeita yms ja käski mut kylelleen..1 minuutin mattua siinä sanoin et nyt se tulee....kätilö sillon jossain....juoksee paniikissa paikalle ja samantien lähtee huutamaan kaveria auttamaan...kuulemma meinanneet etes hanskoja ehtiä laittaan ku meidän poitsu päätti syntyä! Synnytys kesti yht 3 tuntia ja 15 min...ponnistusvaihe peräti 3 minuuttia. ilman kivunlievityksiä siis mentiin, hirvee kokemus, en suosittele kenellekkään!!!

Palkinto kuitenki vaivan arvoinen. Mitat: 4350g ja 55cm...

katraastaan ylpeä

anselmiina2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
28.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on tosiaan paljon vauvoja!! =) ihanaa!!

Kävin oman tarinani kirjoittamassa myös synnytys-palstalle. eli meillä meni melkein 2 viikkoa yli, äitienpäivänä syntyi poika =).

kotona on oltu jo tosiaan melkein 2 viikkoa ja elämä alkaa normalisoitumaan. väsymys oli valtava verenhukan vuoksi mutta rautatabletit auttoi. ja väsymyksen mukana tuli omat itkut joita voimisti tietysti hormonit. nyt on jo parempi.

jaksamisia kaikille!

ja kysyn täälläkin että jatketaanko kirjoittelua (vaikka en ole viimeaikona paljon ehtinyt) jollain muulla palstalla vai loppuiko se tähän?

hanimböörd ja pojat 2.4v ja 2 vkoa

Vierailija
44/46 |
28.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimesiä viedään! jaksuja teille vielä mahan kanssa kärvisteleville.

kävin laittamassa kertomuksen tonne synnytysasiaa palstalle!

onnea nyytin saaneille!

meppe ja likka2vk 2pv

Vierailija
45/46 |
28.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEA teille!!!

keskustelua jatkuu siellä vauvat-puolella. =) sinne ois tarkotus munkin siirtyä juhannuksen jälkeen...

*vaipuu syvälle*

m_s ja neiti rv 39+6

Vierailija
46/46 |
28.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentavaa... Ja vielä sellainen juttu että mitä kauemmin synnytys antaa odottaa itseään, sitä enemmän mua alkaa pelottaa ja epäilyttää koko homma.. Kiva kiva.. Enhän ole koskaan vielä sitä kokenut niin en tiedä sitten yhtikäs mitään mitä odottaa. Aluksi ajattelin että se on vaan hyvä etten tiedä, mutta päivät kuluu ja ajatukset muuttuu..

Teille Porvoolaisille kovasti muuten terveisiä, olen itse syntynyt Porvoon sairaalassa ja mun isä ja veli asuvat siellä :)

jasmina_06 39+6 (enkä tahtois enää yhtään enempää...)