Psykologia 2020
Aloitan tän ketjun hyvissä ajoin Psykologia 2019 -ketjun innoittamana. En kirjotellut siihen paljonkaan, mutta sain tukea ja vinkkejä siitä. Pyrin nyt ekaa kertaa ja ilmeisesti parin kymmenen koepisteen päähän jäi. Haaveena sisäänpääsy 2020. Onnittelut sisään päässeille, mutta aletaan toistemme tsemppaaminen tulevaan hyvissä ajoin!
Eli, julistan vuoden 2020 pääsykokeisiin valmistautumiseen avatuksi. Itse lähden nyt kavereiden kanssa terassille ja aloitan huomenna :)
Kommentit (8137)
Oon varma, että viimeistään ensi viikolla tulee!
Eiköhän ne tänään tai huomenna tule!
On lääkis tullut paitsi kai Kuopio.
Oikiskin tuli just.
Tänään tullut niin monta alaa että mä halkean jos psyka ei vielä tänään tuu! Ihan sydän pamppailee
Mulla ilmestyi logopediaan sinne lisätietoihin valintakoetuloksille pistetaulukko ja äsken tuli pisteet näkyviin siihen. Tuossa aiemmin laitetussa opintopolun hs-artikkelissakin mainittiin tuosta pistetaulukosta. Psykologiaan ei ole ainakaan vielä tullut sellaista.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ilmestyi logopediaan sinne lisätietoihin valintakoetuloksille pistetaulukko ja äsken tuli pisteet näkyviin siihen. Tuossa aiemmin laitetussa opintopolun hs-artikkelissakin mainittiin tuosta pistetaulukosta. Psykologiaan ei ole ainakaan vielä tullut sellaista.
Pääsitkö??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääsitkö??
Mut hyväksyttiin jo psykologiaan 😄
Vierailija kirjoitti:
On lääkis tullut paitsi kai Kuopio.
Oikiskin tuli just.
Biolääketiede ainoastaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
O8n lääkis tullut paitsi kai Kuopio.
Oikiskin tuli just.
Biolääketiede ainoastaan
Lopeta. Lääkis on tullut. Taisit jäädä rannalle.
https://www.helsinki.fi/fi/opiskelijaksi/yhteishaku/tulosten-julkaisu-p…
Logopedia ilmestynyt listalle... jokohan kohta psykologia!
Ei ollut ainakaan aamupäivällä vielä koevalintapalkkia, joten saadaan kai vielä odotella.. Logossa ne taisi ilmestyä jo viime viikolla, ainakin osalla
Osaako kukaan sanoa, kuinka myöhään tuloksia voi vielä tulla? Onko järkeä odottaa enää esimerkiksi neljästä eteenpäin vai voiko ne tulla milloin lystäävät? 😅
Vierailija kirjoitti:
Osaako kukaan sanoa, kuinka myöhään tuloksia voi vielä tulla? Onko järkeä odottaa enää esimerkiksi neljästä eteenpäin vai voiko ne tulla milloin lystäävät? 😅
Tampereen vakava-alojen tuloksia tuli viime viikolla joskus klo 20-21 välillä 😬 mut toisaalta kaikki muut vakavat tuli samana päivänä aiemmin et todennäköisesti tulee jonkinlaisessa synkassa
Vierailija kirjoitti:
Ei pitäisi tulla iltaisin, mutta esim. DIA:n todistusvalinnat tulivat helatorstaina klo 21 jälkeen... Olettaisin sen olleen ennemmin joku häiriötilanne, ehkä ajastettu vahingossa väärin. Iltoja ja öitä ei kannata käyttää paikkojen kyttäämiseen. Asioista on osattava päästää irti ja psykologiasta kiinnostuneen kannattaa se huomioida.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon kuudelta yleensä vielä käynyt katsomassa, koska kutsu toiseen vaiheeseen oli tullut vähän ennen viittä. Ei niillä välttämättä ole mitään yhteyttä, mutta jotenkin itselle jäi fiilis, että hyvin voisi neljän jälkeenkin vielä tulla tuloksia.
En päässy, omat pisteet voi käydä kurkkii jo etukäteen:
Pisteitä sai kikkailemalla näkyviin Hesan pistelinkistä!
https://www.helsinki.fi/fi/opiskelijaksi/hakijakohtaiset-pisteet-yhteis…
Numero hakuun, hakemusnumeron ja hakukohteiden välistä nuolesta valikko ja exclude values.
Hakukohteesta kuvakkeesta full data. Avaa uuden ikkunan ja sieltä klikkaa show all columns.
Vähän ihmettelen omia 1. osion pisteitä, mut amk-kokeen pisteet on ihan oikein joten kaipa ne on totta
Vierailija kirjoitti:
Vähän ihmettelen omia 1. osion pisteitä, mut amk-kokeen pisteet on ihan oikein joten kaipa ne on totta
Paljonko yhteensä?
Sehän se ratkaisee...
Ei oo lääkis tullut.