Psykologia 2020
Aloitan tän ketjun hyvissä ajoin Psykologia 2019 -ketjun innoittamana. En kirjotellut siihen paljonkaan, mutta sain tukea ja vinkkejä siitä. Pyrin nyt ekaa kertaa ja ilmeisesti parin kymmenen koepisteen päähän jäi. Haaveena sisäänpääsy 2020. Onnittelut sisään päässeille, mutta aletaan toistemme tsemppaaminen tulevaan hyvissä ajoin!
Eli, julistan vuoden 2020 pääsykokeisiin valmistautumiseen avatuksi. Itse lähden nyt kavereiden kanssa terassille ja aloitan huomenna :)
Kommentit (8137)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että melkein täydet tuli. Fysiikasta pari meni arvaamalla, etiikan yhtä kohtaa jäin jälkeenpäin miettimään. Yhteenkään en laittanut en vastaa. Aika raja ei ollut niin paha kun pelkäsin. Kaiken ehdin ja joka osion lopetin muutaman minuutin etuajassa.
Tuliko sulle sitä kysymystä puoliintumisajasta?
Mihin yliopistoon hait?
Tuli. Sen taisin osata. Haen maisteriohjelmaan ja jos pääsen, niin Helsingistä vapautuu mun kandipaikka.
Voi ei, oisit jättänyt sen paikan mulle :) siinä sulle eettistä pohdintaa.
Samaa mieltä :)
Onko kellään tietoa milloin tietää pääsikö suulliseen kokeeseen? Sehän on viikon päästä jo. Tai näkee omia pisteitä?
mistä saa tietää kuinka monta tohon nyt sitten osallistui?
Olis pitäny enkun ja suomen kielen kohdalla ehkä arvailla vähemmän kun oli niitä miinuspisteitä... hitsi kun muuten meni niin hyvin (ainakin omasta mielestä)... mutta onneksi ohi! Kovat tulee olemaan pisterajat ja itsella selvästi englantiin kolahtaa jos johonkin
Vierailija kirjoitti:
mistä saa tietää kuinka monta tohon nyt sitten osallistui?
Ei mistään. Yhteisvalinta tiedottaa jos niin tahtoo tehdä. Varmaan se kerrotaan, kun on ennenkin kerrottu.
Vierailija kirjoitti:
Missä se laskin ois muuten ollut? Käytin omaa, eikä silmiin edes osunut mitään laskinta siinä.
Luma-osiossa oli oikeassa reunassa "laskin" painike. En itsekään käyttänyt kyllä sitä :D
Montako about jätitte vastaamatta?
Vit tuako täällä keskusteltte kokeesta ja keskustelitte ennen kuin se kaikilta oli ohi! Lavertelette vaikka kokeeseen osallistuessa piti luvata ettei lavertele
Vierailija kirjoitti:
En yhtään. Sellaisia mistä jäin epävarmaksi oli ehkä ~5 koko kokeessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä se laskin ois muuten ollut? Käytin omaa, eikä silmiin edes osunut mitään laskinta siinä.
Luma-osiossa oli oikeassa reunassa "laskin" painike. En itsekään käyttänyt kyllä sitä :D
Itse kokeilin mutta oli niin huono että piti siirtyä oman laskimen käyttöön (tai en osannut käyttää kunnolla). Kaikilla ei ollut samat tehtävät niin siksi jollain saattanut olla paljon prosentteja ja toisella ei... pitihän kokeesta vain muuten kirjautua ulos kun kaikki osiot oli palauttanut
Vierailija kirjoitti:
Vit tuako täällä keskusteltte kokeesta ja keskustelitte ennen kuin se kaikilta oli ohi! Lavertelette vaikka kokeeseen osallistuessa piti luvata ettei lavertele
Ei kyllä kukaan täällä oo sanonut oikeita vastauksia mihinkään tai edes kertonut tarkkaan, millaisia tehtäviä oli. Lisäksi kaikkien koe loppui 16-17 välillä ja ei siinä koetta tehdessä edes ehdi mitään vauvapalstaa lukemaan eli no damage happened.
Oliko etiikan osio yhtä outoja/monitulkintaisia kysymyksiä kuin tämän linkin dokumentin lopusta löytyvä esimerkki (ilmeisesti viime syksyltä)?
https://www.jylla.fi/wp-content/uploads/2019/11/Abeille-avuksi-yhteisha…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En yhtään. Sellaisia mistä jäin epävarmaksi oli ehkä ~5 koko kokeessa.
Saman verran jätin vastaamatta, en ottanut riskiä miinuspisteiden kanssa
Vierailija kirjoitti:
Oliko etiikan osio yhtä outoja/monitulkintaisia kysymyksiä kuin tämän linkin dokumentin lopusta löytyvä esimerkki (ilmeisesti viime syksyltä)?
https://www.jylla.fi/wp-content/uploads/2019/11/Abeille-avuksi-yhteisha…
Ei kuulu sulle.
Vierailija kirjoitti:
Muistaakseni yhden. Epävarmoja 5-10, joista suurin osa etiikassa. Toivotaan, ett onni suosii vihdoin :)
Vierailija kirjoitti:
Rauhoitu :D ei kai täällä kukaan oo muusta kun omasta kokemuksesta puhunut? Vastauksia tms ei oo kukana kirjottanut. Ei kai kenellekään tuo apua kokeeseen se, miten helppo koe oli jonkun mielestä tai moneenko kukin jätti vastaamatta.
Oliko jostakin täällä oppimastasi asiasta apua?
Esim. logiikassa?
Voi perse kun meni päin pyllyä enkku, muuten uskoisin mahdollisuuksiini olla 48 parhaan joukossa, mut siihen se sitten kosahti. Itku!
Voi ei, oisit jättänyt sen paikan mulle :) siinä sulle eettistä pohdintaa.