Psykologia 2020
Aloitan tän ketjun hyvissä ajoin Psykologia 2019 -ketjun innoittamana. En kirjotellut siihen paljonkaan, mutta sain tukea ja vinkkejä siitä. Pyrin nyt ekaa kertaa ja ilmeisesti parin kymmenen koepisteen päähän jäi. Haaveena sisäänpääsy 2020. Onnittelut sisään päässeille, mutta aletaan toistemme tsemppaaminen tulevaan hyvissä ajoin!
Eli, julistan vuoden 2020 pääsykokeisiin valmistautumiseen avatuksi. Itse lähden nyt kavereiden kanssa terassille ja aloitan huomenna :)
Kommentit (8137)
Vierailija kirjoitti:
Miten helppoa psykasta on kirjoittaa L?
Riippuu kovasti oletko 18-vuotias abi vai vuosia yliopistossa opiskellut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu kovasti oletko 18-vuotias abi vai vuosia yliopistossa opiskellut.
Haha, en kumpikaan vaan 22-vuotias välivuosilainen. Paljon harjaantuneempi kirjoittaja/pohtija nyt kuin lukiossa, mutta en hahmota että onko silti reaaliaineissa L tosi kova tavoite vai ei, kun itse kirjoitin aikoinaan vain sen kuuluisan terveystiedon jossa ei edes tarvinnut kirjoittaa ainuttakaan esseevastausta.
Miettikää kuinka isot rypyt teille tulee, kun ette voi töissä nauraa vaan pitää olla niin vakavaa psykologia muiden murheita kuunnellessa! Kehottaisin miettimään tältäkin kannalta uravalintaa.
Vierailija kirjoitti:
Miettikää kuinka isot rypyt teille tulee, kun ette voi töissä nauraa vaan pitää olla niin vakavaa psykologia muiden murheita kuunnellessa! Kehottaisin miettimään tältäkin kannalta uravalintaa.
Nauramisestahan nimenomaan ryppyjä tulee :D eikä vakavuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Katsopa ympärillesi! Iloisille tyypeille tulee kovat naururypyt jo kolmekymppisenä. Meille hillitymmille tyypeille ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nauramisestahan nimenomaan ryppyjä tulee :D eikä vakavuudesta.
Itse asiassa ei tule. Tämä perustuu siihen, että hymyillessä ja naurussa tarvitset vähemmän lihaksia. Sen sijaan otsa kurtussa myötätuntoa ilmentäen päivät pitkät tulee ryppyjä.
Tää keskustelu täällä on hiljentynyt ja amk-kokeesta ei kuulu mitään :(
Ei vieläkään! Vaikka tällä viikolla jo on.
Miksi ei mitään, ei yhtään mitään taas! MINKÄ TAKIA
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni täällä ketjua lukevista aikoo tehdä kokeen?
Tämän hetkisten peukutusten mukaan vasta 4
Vierailija kirjoitti:
Tää keskustelu täällä on hiljentynyt ja amk-kokeesta ei kuulu mitään :(
Ei vieläkään! Vaikka tällä viikolla jo on.
Miksi ei mitään, ei yhtään mitään taas! MINKÄ TAKIA
Tää kommentti ei kauaa ehtinyt vanhentua :D just tuli postia
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän koe on 14-16? Onko mietitty netin kuormitusta...
Netti on kuormittunein siinä klo 19 aikoihin.
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän koe on 14-16? Onko mietitty netin kuormitusta...
Onneksi on, jotain hyvää tässäkin tilanteessa, muuta ei sitten olekaan. Inhoan aamukokeita.
Mulle ei vielä tullut kutsua, roskapostiinkaan - onko muita kenelle ei vielä tullut?
Mulle ei vielä ole tullut ohjeita! Mut onhan tätä päivääkin vielä jäljellä. Ehkä menee aakkosjärjestyksessä.
Apua tajusin just, että mun koe saattaa pompata ihan vaan suomen kielestäkin :(
Ja 14-16 on ihan PASKA aika!!! Sillon meillä on kaikki tulleet kotiin ja tulee häröömään ja häiritsemään. Lapset vielä uskoo, mutta mun mies on pahin :(
Siis mitä! Maisterivalinnassa on 3 tehtävää! Tää amk koe, etätehtävä JA suullinen valintakoe :/ HUOOOH