Psykologia 2020
Aloitan tän ketjun hyvissä ajoin Psykologia 2019 -ketjun innoittamana. En kirjotellut siihen paljonkaan, mutta sain tukea ja vinkkejä siitä. Pyrin nyt ekaa kertaa ja ilmeisesti parin kymmenen koepisteen päähän jäi. Haaveena sisäänpääsy 2020. Onnittelut sisään päässeille, mutta aletaan toistemme tsemppaaminen tulevaan hyvissä ajoin!
Eli, julistan vuoden 2020 pääsykokeisiin valmistautumiseen avatuksi. Itse lähden nyt kavereiden kanssa terassille ja aloitan huomenna :)
Kommentit (8137)
Vierailija kirjoitti:
Ennen ku alotin lukee tätä ketjua nii fiilis oli hyvä, nyt tajuun ettei mun 129,7 pistettä riitä mitenkää. Ois sittenki pitäny alkaa lukee siihe pääsykokeesee :D Ens vuonna ehkä sitte..
Riippuu mihin olet hakenut. Tiedämme varmaksi sen, että tuo ei riitä Helsinkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä veikkaatte, voiko olla mahkuja ainereaalin kautta jos on LLE?
Ite jännitän riittääkö LLM ainereaalissa edes joensuuhun ku niin monella on kuitenki matikka E tai L :(
Mulla peruuntu tänään 4. hakukohde (ei-psyka) selitteellä "peruuntunut, hyväksytty ylemmälle hakutoiveelle". Hakukohteet 1-3 psykaa.
Psykaa hain Helsinkiin, Jyväskylään ja Joensuuhun. Todistuksesta pisteitä vain noin 120, joten tuskin olen sillä päässyt (vanhahkot paperit, ei korotuksia). Ainereaalirivin alku LLC.
Ainakin ainereaalin ensikertalaiskiintiössä pitäisi jo LL-kombon siten riittää johonkin! :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ite jännitän riittääkö LLM ainereaalissa edes joensuuhun ku niin monella on kuitenki matikka E tai L :(
Mulla peruuntu tänään 4. hakukohde (ei-psyka) selitteellä "peruuntunut, hyväksytty ylemmälle hakutoiveelle". Hakukohteet 1-3 psykaa.
Psykaa hain Helsinkiin, Jyväskylään ja Joensuuhun. Todistuksesta pisteitä vain noin 120, joten tuskin olen sillä päässyt (vanhahkot paperit, ei korotuksia). Ainereaalirivin alku LLC.
Ainakin ainereaalin ensikertalaiskiintiössä pitäisi jo LL-kombon siten riittää johonkin! :)
Ooooh, onnea!
Taitaa olla tuo ainereaali. Helsinkiin et ole päässyt sillä, mutta toiseen noista muista sitten!
Onko ketään alle 130 pisteen tai LEE rivin omaavaa hyväksytty? Mulla 131 ja LEEM
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ooooh, onnea!
Taitaa olla tuo ainereaali. Helsinkiin et ole päässyt sillä, mutta toiseen noista muista sitten!
Eikun voi olla Helsinkiinkin, mutta LE sinne ei ole päässyt.
Vierailija kirjoitti:
Onko ketään alle 130 pisteen tai LEE rivin omaavaa hyväksytty? Mulla 131 ja LEEM
130,7 ja LELEL on ainakin päässyt jonnekin.
Haitko kaikkiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen ku alotin lukee tätä ketjua nii fiilis oli hyvä, nyt tajuun ettei mun 129,7 pistettä riitä mitenkää. Ois sittenki pitäny alkaa lukee siihe pääsykokeesee :D Ens vuonna ehkä sitte..
Riippuu mihin olet hakenut. Tiedämme varmaksi sen, että tuo ei riitä Helsinkiin.
Hain vaan Turkuun ja Tampereelle ja ainereaalirivi mulla on EELLL. Vituttaa ku ei siitä psykasta tullu ällää :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
130,7 ja LELEL on ainakin päässyt jonnekin.
Haitko kaikkiin?
Joo hain! Jännittää niin paljon!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vaan 121,5 pistettä ja elättelen silti vielä toivoa pääsystä, vaikka oon koko kevään ollut varma etten pääse :D Enkä edes hakenut Joensuuhun.
Millanen ainereaalirivi sulla on? Voisko sillä päästä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi onnea! Nyt tuli itsellekin luottavaisemmat fiilikset että ehkä sittenki on vielä toivoa tolla LLM-rivillä joensuuhun... en malttais enää odottaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hain vaan Turkuun ja Tampereelle ja ainereaalirivi mulla on EELLL. Vituttaa ku ei siitä psykasta tullu ällää :D
Sama... Olis varmaan tullut jos olisin saanut luettua sen reilu viikon pidempään, mutta kun töiden ohella yhtäkkiä pänttää 10h päivässä niin ei onnistunut :D Tällä hetkellä ainereaalirivi siis ELCEE
t. se 121,5 todistuspistettä
Käyttäjä34329 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi onnea! Nyt tuli itsellekin luottavaisemmat fiilikset että ehkä sittenki on vielä toivoa tolla LLM-rivillä joensuuhun... en malttais enää odottaa
Kyllä nyt vähintään sinne! Helsingistäkään ei tiedetä vielä muuta kuin että LE ei riittänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vaan 121,5 pistettä ja elättelen silti vielä toivoa pääsystä, vaikka oon koko kevään ollut varma etten pääse :D Enkä edes hakenut Joensuuhun.
Millanen ainereaalirivi sulla on? Voisko sillä päästä
Alempana lukeekin, mutta ELCEE. Psykasta varmaan tarvii L:n ainereaalivalinnoissa :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama... Olis varmaan tullut jos olisin saanut luettua sen reilu viikon pidempään, mutta kun töiden ohella yhtäkkiä pänttää 10h päivässä niin ei onnistunut :D Tällä hetkellä ainereaalirivi siis ELCEE
t. se 121,5 todistuspistettä
[/quote
Hitto sul oli kyl huono tilanne... No elätellään vielä toivoo, jos joku ihme tapahtus ja päästäiski
Eli LLL rivillä pitäis päästä Joensuuhun ainereaalissa selkeästi? 😍
Saakotuulettaa kirjoitti:
Eli LLL rivillä pitäis päästä Joensuuhun ainereaalissa selkeästi? 😍
Ei voi maailmankirjat niin sekaisin olla, ettäkö ei pääsisi!
Mitä saatte irti tästä spekuloimisesta?
Vierailija kirjoitti:
Mielenrauhaa. Odottaminen on piinaavaa, vaikka itse olenkin varma sisäänpääsystä Hki tai T&T. Silti tää pyörii niin paljon mielessä, että tykkään roikkua täällä lukemassa muidenkin mahiksista. Onnea ja tsemejä kaikille!
Vierailija kirjoitti:
Yhteisöllisyyden tunnetta. Sitä, että moni muukin on samassa tilanteessa jännittämässä kotisohvalla Opintopolkua ja tätä sivua päivitellen. Mitä sinä menetät meidän spekuloimisesta? :)
Sinä joka et hakenut Joensuuhun ja pisteitä n132, onnea myös paikasta!! Oliko sinulla minkälainen ainereaalirivi?