Te, joilla lyhyehkö mies
Minkä ikäisiä ja pituisia olette te naiset, joilla alle sanotaan 175cm pitkä mies? Kertokaa myös painonne.
Kommentit (37)
Miehelläni on vain 8cm lyhyt. Haluaisin pitkää.
Ollaan molemmat 171cm. Painan 60 ja mies varmaan n. 70
Mun mies on just about 170cm ja oon itse 157cm. Ei haittaa itseäni yhtään, meillä on kuitenkin pituuseroa ihan riittävästi itselleni.
Tällä hetkellä en seurustele, mutta lyhyitä on kaikki miehet olleet ja itse olen 156cm.
Harvinaisia nämä tapaukset missä lyhyt mies on parisuhteessa Suomessa. Suomessahan mieheksi naiset laskevat vain yli 180cm miehet.
Mies on 170 cm, minä 167 cm ja 58 kg.
Mies 169 cm ja minä 168 cm. Paino on luultavasti molemmilla normaalilukemissa.
Vierailija kirjoitti:
Tällä hetkellä en seurustele, mutta lyhyitä on kaikki miehet olleet ja itse olen 156cm.
Aww. Saisinpa tuollaisen söpön pikkunaisen viekkuuni.
M34
AP
Mistäs tiedät minkälainen harakka tämä nainen on tai millainen menninkäinen ja suihkua inhoava itse olet.
Vierailija kirjoitti:
Mistäs tiedät minkälainen harakka tämä nainen on tai millainen menninkäinen ja suihkua inhoava itse olet.
175cm. M34. Normaali työssäkäyvä insinööri.
ap
Vela -72 kirjoitti:
Mies 169 cm ja minä 168 cm. Paino on luultavasti molemmilla normaalilukemissa.
Meillä juuri päinvastoin. Minä 169 cm ja mies 168 cm. Molemmat ihan normaalipainoisia.
Mies on 165, 85 kg minä 172 ja n.60
Minä 169cm ja noin 70-73kg. Mies 172cm ja noin 77-82kg.
Miksi naisen paino (ja pituus) on oleellista, kun mieheltä vain pituus? Oma mies saman pituinen kuin minäkin, 167 cm.
Mies 167 cm. Minä 157 cm/ 53 kg. Kerrankin minulla on mies, jonka rinnalla en tunne olevani lapsen kokoinen.
Olen 164cm/48kg ja mieheni 173cm, painoa en tiedä mutta normaalilukemissa. Vähän mahaa, vähän käy salilla. Näin juuri ihanan näköisen pariskunnan, jossa oli lyhyt mies ja pitkä kaunis nainen! Vaikuttivat kovin rakastuneilta. En ikinä ottaisi pitkää miestä, pidän niitä jotenkin epäviehättävinä.
Vierailija kirjoitti:
Olen 164cm/48kg ja mieheni 173cm, painoa en tiedä mutta normaalilukemissa. Vähän mahaa, vähän käy salilla. Näin juuri ihanan näköisen pariskunnan, jossa oli lyhyt mies ja pitkä kaunis nainen! Vaikuttivat kovin rakastuneilta. En ikinä ottaisi pitkää miestä, pidän niitä jotenkin epäviehättävinä.
Just oli juttua joistain julkkiksista jossa vaimo on 20cm. miestään pidempi mallikaunotar, ja 2 lastakin heillä on.
Minä 164, miehen pituutta en muista, ihan pikkasen mua pidempi. Mut kun tolla asialla ei oo mitään merkitystä!
Mulla on lyhyt 177cm mies ja itse olen 165cm ja 20v. Painan 55kg.