Onko joku nainen oppinut saamaan orgasmin miehensä kanssa jos se on ollut pitkään vaikeaa?
Olen tätä joskus kysynyt aiemminkin, mutta en oikeen saanut vastausta. Kiinnostaisi kovasti tietää, onko se ahdolista ja miten niin on käynyt? Onko tietoisesti jotenkin koitettu asiaa edistää yhdessä tai yksin vai onko niin vain tapahtunut?
En haluaisi olla toivoton, kun nyt olen seksuaalisesti aktiivisessa vaiheessa, mitä aiemmin ei ole näin oikein ollut niin haluaisin kovasti oppia saamaan mieheni kanssa. Mies on mielestäni taitava enkä edes osaa häntä neuvoa kesken aktin että mikä tuntuisi hyvältä koska saatan luulla että esim. hiljempaa ja kun tekee hiljempaa niin huomaan että ei, ei tuo autakaan ja teekin kovempaa jne. eikä lopputulos kuitenkaan auta. Siksi en usein edes yritä neuvoa.
Kommentit (16)
Kysytkö nyt yleensä siitä että oppii laukeamaan miehen kanssa esim. sormilla tai suulla, vai että saa yhdynnässä?
Mulla auttaa vain vibra tai klittakiihotin. Miehen kanssa muuten tosi hyvä, voi olla tosi kauankin siinä melkein orkkutilassa. Ei sekään huono ole, hyvinkin tyydyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Kysytkö nyt yleensä siitä että oppii laukeamaan miehen kanssa esim. sormilla tai suulla, vai että saa yhdynnässä?
Tarkoitin ylipäätään miehen kanssa, tavalla ei väliä.
- ap
Minäkään en nuorempana koskaan saanut mieheni kanssa. Mutta eräänä päivänä päätin, että nyt on pakko uskaltaa ottaa nautinto omiin käsiin. Aluksi masturboin hänen ollessa vieressä. Kun se onnistui, annoin hänen alkaa seurata toimitusta. Koska minulla oli vahva käsitys, että suuseksi tai miehen tekemä sormetus ei tule tuottamaan tulosta, päätin että seuraava askel on ”itseavusteinen” yhdyntäorgasmi. Harjoittelin ahkerasti dildolla, ja muutaman viikon jälkeen homma onnistui!
Ota siis asia omiin käsiisi: älä odota, että mies sen orgasmin sinulle tuottaa, koska itse tiedät millaisella paineella klitorista tulee stimuloida.
Minäkin luulin lähes 20 vuotta (!) että olen miehen seurassa ikuisesti orgasmiton. Mutta se vaati rohkeutta, avoimuutta ja kovaa (ja kivaa) harjoittelua! 😊
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en nuorempana koskaan saanut mieheni kanssa. Mutta eräänä päivänä päätin, että nyt on pakko uskaltaa ottaa nautinto omiin käsiin. Aluksi masturboin hänen ollessa vieressä. Kun se onnistui, annoin hänen alkaa seurata toimitusta. Koska minulla oli vahva käsitys, että suuseksi tai miehen tekemä sormetus ei tule tuottamaan tulosta, päätin että seuraava askel on ”itseavusteinen” yhdyntäorgasmi. Harjoittelin ahkerasti dildolla, ja muutaman viikon jälkeen homma onnistui!
Ota siis asia omiin käsiisi: älä odota, että mies sen orgasmin sinulle tuottaa, koska itse tiedät millaisella paineella klitorista tulee stimuloida.
Minäkin luulin lähes 20 vuotta (!) että olen miehen seurassa ikuisesti orgasmiton. Mutta se vaati rohkeutta, avoimuutta ja kovaa (ja kivaa) harjoittelua! 😊
Kiitos että luot meihin muihin toivoa joilla homma ei vielä onnistu. (En ole AP mutta sama tilanne täällä)
Voitko vielä kertoa että saatko siis nykyään miehesi kanssa klittaa stimuloimalla vai saatko yhdyntä orgasmin?
Mitä tarkoitit itseavustetulla yhdyntäorgasmilla? Stimuloitko silloin sisältä et siis klittaa?
Olen tuo ”orgasminoppija” tuossa ylempänä. Itseavusteisella tarkoitan sitä, että saan yhdynnässä, kun itse hieron samalla klitorista.
Vierailija kirjoitti:
Mulla auttoi vain miehen vaihto ja siinä välissä itseni tuntemisen opettelu
Paska suihinottajakin korjaantuu naista vaihtamalla. Silloin on hankala saada orgasmia myös
Minä opin saamaan miesavusteisen yhdyntäorgasmin eli siten, että mies hieroo klittaa samalla kun "se" on sisällä. Jos itse hieron, se kestää tosi kauan ja on lyhyt ja vaatimaton. Opettelin o:n ensin itse hieromalla, mutta sitten opetin miehelle oikeat paikat, paineen, rytmin ja liikkeet ja niin orgasmini voimistui. Minä pidän sormen soikioliikkeestä, en ylös-alas.
Siis saako ap orgasmeja itsekseen? Se kai on aika ratkaisevaa. Jos osaa saada itsekseen, osaa kyllä opetella saamaan toisenkin kanssa.
Helpoin ratkaisu on tietysti joku pieni klitoriskiihotin, joka mukaan leikkeihin.
Saako ap kun mies sormettaa tai nuolee? Voisiko siitä aloittaa?
Jos ap saa itse kiltorista hieromalla, kannattaa tietysti tehdä niin naidessakin.
Minua kiinnostaisi onko joku oppinut saamaan ilman klitoriskiihotinta jos se on ollut ainoa tapa?
Onko myöhemmin onnistunut omin tai kumppanin sormin?
Meillä nainen ei tykkää klitoriksen hyväilystä käsin ja ainakaan omien sanojensa mukaan ei ole koskaan tehnyt sitä itsekään.
Mutta seksissä nainen hieroo itseään minua vastaan juuri niin että klitoriksen alue osuu minun häpykumpuun. Sitä kannattaa kokeilla jokaisen joka ei ole saanut yhdynnässä orgasmia:
Mies kokonaan sisään ja nousee hiemanylemmäksi niin että rinta tulee kasvojen kohdalle ja jää painoilleen. Nainen alkaa sitten liikuttamaan lantiotaan niin että saa ”pyöriteltyä”’kalua sisällään ja hieroo klitorista miestä vasten. Aika varma tapa saada orgasmi naiselle. Se vaan vaatii mieheltä että jaksaa olla pitkään paikallaan ja vain nauttia siitä kuinka nainen käyttää miestä ”seksilelunaan”. Eikä mies saa laueta liian nopeasti ;)
Meillä vaimo ei nuorena saanut oikein millään yhdynnässä orgasmia vaikka olimme helliä ja pidimme toisia hyvänä. Sorimilla ja kielellä hän sen kyllä sai. Sitten jostakin vanhasta seksioppaasta luimme neuvon, että aloin nuolemalla viedä häntä hyvin lähelle orgasmia ja sitten menin sisään pikaisesti ja niin hän alkoi kohta saada yhdynnässäkin orgasmin, joka ainakin hänellä on paljon parempi ja pidempi.
Myöhemmin orgasmi alkoi tulla ilman kielihoitoakin, jota kumminkin annan aina kun hän haluaa.Nykyisin hän saa halutessaan yhden kielellä aika pikaisesti ja sitten toisen, isomman kun olen sisällä. Aina ei kuulemma halua sitä vaan suoraan minut sisään esileikin jälkeen.
Kokeilkaa tuota, auttaako
Kiva kuulla että joltain on onnistunut myöhemminkin saman miehen kanssa. Saan kyllä itsekseni , mutta tapani mihin jo pienestä olen tottunut on erilainen kuin yleensä ja olen yrittänyt yksinäni opetella saamaan muillakin tavoin (mikä olisi helpompaa sitten miehen kanssakin) mutta se on ollut hyvin vaikeaa. Huomaan aina yksinkin palaavani huomaamatta vanhaan tapaani.
Joskus olen koittanut saada niin että hoidan itse itseäni miehen vieressä vaikkei mies vielä olisi touhussa mukanakaan , mutta siitäkään ei ole tullut mitään yksinkään silloin kun mies on ollut siinä. Tai jos olen koittanut miehen kättä käyttää. Tilanne harmittaa minua kovasti..
Eilen kävin lelun avulla todella lähellä mutta ei...ei vain irronnut miehen läsnäollessa. Koen jotenkin että jännitän tai en luota ihan 100% mieheeni. Ja jotenkin ajatus että toinen saa tunnin verra olla apurina että nainen saa olkaa taatusti turhauttamaan naisen lisäksi miestäkin..
Käy kateeksi miehiä joiden naiset tyydyttävät itseään miehen läsnäollessa.
Äsken harrastettiin seksiä naisen kanssa sohvalla. Nainen istuu syliin ja alkaa pyörittämään lantiotaan. Hakee sen kohdan missä muna tuntuu parhaimmalle. Sitten pyörittelee siinä ja välillä hinkkaa klitorista mun vatsaa vastaan. Kesti n.7min kun nainen laukesi ja siinä vaiheessa viimeistään huomasi että muna osuu tiettyihin paikkoihin sisällä.
Suosittelen kokeilemaan muidenkin.
Mulla auttoi vain miehen vaihto ja siinä välissä itseni tuntemisen opettelu