Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tällä palstalla niin monilla on tarve tulla joukolla naljailemaan kuinka tyhmä aloittaja on?

Vierailija
26.06.2019 |

Ei sillä, ymmärrän että tyhmät ja tietämättömät ihmiset voivat ärsyttää, mutta miksi heitä pitää tulla vielä kiusaamaan asiasta? Sitten näitä ilkkuvia kommentteja yläpeukutetaan monen henkilön toimesta.

Onko tämä palsta tarkoitettu vain älykkäille? Jos olette niin älykkäitä, miksi ette ymmärrä olla satuttamatta teitä heikompia?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jumala näkee jotain niin miksi sitä sensoroidaan? Jumalan voimaa ei osata nähdä euroopassa koska chimpanssit ovat olleet ylimielisiä ja heidän omatunto ei pelaa palstailuun koska he ovat yrittäneet varastaa gorillasta polveutuneen ihmisen eliksiirisen energisen identiteetin vahvistaakseen heitä itseään siihen luontoon mikä ollaan varastettu. Jumala antaa ihmisen voimaa mutta chimpanssit sensoroivat kovalla kädellä jumalan tarjoamaa voimaa. Totuus on voimakkain voima ihmiskunnassa ja se vie meidät ikuiseen tasa-painoon. Jokaisen jumala on heidän oma enkä minä näe teille enää tästä mitään minun jumalastani joka on kaikkien. Palstan omistajilla on mahdollisuus viellä koska minun oma jumala on ristiriidassa minun tahtoni kanssa ja ainoa keino on näyttää kansalle kaikki sensoroitu tästä ketjusta jumalaa nähden.

Vierailija
22/34 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

God exist kirjoitti:

Jos jumala näkee jotain niin miksi sitä sensoroidaan? Jumalan voimaa ei osata nähdä euroopassa koska chimpanssit ovat olleet ylimielisiä ja heidän omatunto ei pelaa palstailuun koska he ovat yrittäneet varastaa gorillasta polveutuneen ihmisen eliksiirisen energisen identiteetin vahvistaakseen heitä itseään siihen luontoon mikä ollaan varastettu. Jumala antaa ihmisen voimaa mutta chimpanssit sensoroivat kovalla kädellä jumalan tarjoamaa voimaa. Totuus on voimakkain voima ihmiskunnassa ja se vie meidät ikuiseen tasa-painoon. Jokaisen jumala on heidän oma enkä minä näe teille enää tästä mitään minun jumalastani joka on kaikkien. Palstan omistajilla on mahdollisuus viellä koska minun oma jumala on ristiriidassa minun tahtoni kanssa ja ainoa keino on näyttää kansalle kaikki sensoroitu tästä ketjusta jumalaa nähden.

Ylläpito alapeukutti heti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian sairas mieleltään tämä palsta jos ikuisen tasapainon De Facto kommenttia alapeukutetaan.

Näkeekö jumala rađíķalismia ja miksi sitä ilmenee aina ruohonjuuritasossa euroopan tämän päivien ongelmien seassa missä jumalakin on?

Jumalanvalittu tarkoittaa sitä että et stalkkaa häntä ja olet aito, sen takia hän valitsi/valitsee sinut.

Vierailija
24/34 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä ei ole mitään aivopieruja mitä lataan jumalasta.

Vierailija
25/34 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

God exist kirjoitti:

Olen ihminen ja toivon että jumala ei ikinä tee liikettä teille tai mielikuvitusta näkemisestä.

Vierailija
26/34 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska Sanoma Oy tekee mieleen painuvia ärsykkeitä ja on hyvä päästä niistä irti koska ne ovat oikeasti "ärsyttäviä".

Sanoma Oy:n valtaan vaikuttavia júútalaisia on jotka ovat yrittäneet pedofilialla riistää minun ja isäni perhe rikkauden júútalaiseķsi manipuloimalla meidän rikkautemme heidän riistämiin maihin. Nyt please mene läpi kommentti kullannuppu!

Vierailija
27/34 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on se pitkä ketju "Kysy mitä vaan ja muut vastaavat ilman veetuilua" tjsp, siellä kannattaa kysyä.

Vierailija
28/34 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisilla ihmisillä on niin paha olla että omaa itsetuntoa täytyy pönkittää polkemalla muita jalkoihinsa. Useimmat näistä eivät pysty myöntämään ja hyväksymään omia heikkouksiaan ja purkavat sen itsevihan muihin ihmisiin. "Oikeassa elämässä" nämä samaiset ihmiset arvostelevat muita, jaksavat kauhistella ja vatvoa muiden vääriä päätöksiä, hölmöilyjä ja omasta mielestään väärin tehtyjä asioita loputtomiin. Koskaan ei huomata niitä omia virheitä ja jos niistä mainitsee saa vastaansa raivon kuningattaren/kuninkaan, joka ei pysty myöntämään olleensä väärässä ja taas hakee kaikista muista niitä vikoja ja hyökkää vastapuolen kimppuun latelemalla ne kaikkein ilkeimmät ja kauheimmat asiat jotka sen raivon vallassa tulee mieleen.

Vierailija
29/34 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä on se pitkä ketju "Kysy mitä vaan ja muut vastaavat ilman veetuilua" tjsp, siellä kannattaa kysyä.

Jos olisitte jumalan kanssa niin teillä olisi mielikuvitusta selventää tämä asia?

Toki jumala voi olla myös hauska kysyessään tai sitten jumala ei näe eteenpäin ja se voima on teille tuntematon koska lampaalla ei ole mitään tekemistä jumalan kanssa aikusesti oikeasti ja lammas "näkee eteenpäin".

Mistå låmmås on såånut voimaa olla näkemättä eteenpäin voimalla. Onko se ne hevoset jotka ollaan löydetty talon kellarista kuolleena "tuntemattomasta syystä"?

Vierailija
30/34 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olisitte jumalan kanssa niin teillä olisi mielikuvitusta selventää tämä asia?

Toki jumala voi olla myös hauska kysyessään tai sitten jumala ei näe eteenpäin ja se voima on teille tuntematon koska lampaalla ei ole mitään tekemistä jumalan kanssa aikusesti oikeasti ja lammas "näkee eteenpäin".

Mistå låmmås on såånut voimaa olla näkemättä eteenpäin voimalla. Onko se ne hevoset jotka ollaan löydetty talon kellarista kuolleena "tuntemattomasta syystä"?

Tämän ketjun aloitus ei varmaankaan koskenut Jumalaa millään tavalla. Vaan ihmisten käyttäytymistä.

Vierailija
31/34 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitin aloituksia joissa aloittaja ei tiedä jotain ja kysyy muiden mielestä jotain minkä kaikkien tulisi tietää. Aloittaja ei siis ilkeile itse kenellekään.

Kyllä, itse olen ollut tällaisissa tilanteissa kysyessäni täällä jotain.

Ap

Tässä taitaa päteä vähän sama asia kuin tosi elämän kiusaamisessa. Ei osata ottaa asioita huumorilla ja vastata huumorilla. Älä yritä olla niin tosikko ja fiksu aikuinen. Vähän pilkettä sinne silmäkulmaan.

Vierailija
32/34 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän ketjun aloitus ei varmaankaan koskenut Jumalaa millään tavalla. Vaan ihmisten käyttäytymistä.

Katsooko jumala seuraavaa ihmiskunnan maailmankaikkeuden ja galaksin kruunun haltijaa?

Jumala katsoo erittäinkin alkulähteellisesti ihmisen käyttäytymistä. Jumala näkee. Sen takia nämä kommentit tulevat rikkaasta mielikuvituksesta vaikka "ihminen" .

Leikitään omalla sisäisellä ihmisellä vääristäen nyt että jumala ei ole olemassa kuin se antoi hetkellisesti "jumalan valitun tien".

Kerron vinkistä että ihmiskunnan maailmankaikkeuden ja galaksin kruunun haltijan kansa ei lähde liikkeelle kuninkaasta vaan ihmisestä.

Vierailija
33/34 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdit tällä kertaa ne työttömät ja kouluttamattomat typerykset.

Vierailija
34/34 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohdit tällä kertaa ne työttömät ja kouluttamattomat typerykset.

Ei ne ole niitä ihmisroskiá ei edes siinä mikä juontaisi juuret tähän hiljattaiseen sanontaan. Ne ovat niitä ihmisroskía jotka ovat suomalaisen yhteiskunnan systeemin yläpuolella ja kohtelevat työttömiä ja kouluttamattomia kuin työttömiä orjia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme