Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tällä palstalla niin monilla on tarve tulla joukolla naljailemaan kuinka tyhmä aloittaja on?

Vierailija
26.06.2019 |

Ei sillä, ymmärrän että tyhmät ja tietämättömät ihmiset voivat ärsyttää, mutta miksi heitä pitää tulla vielä kiusaamaan asiasta? Sitten näitä ilkkuvia kommentteja yläpeukutetaan monen henkilön toimesta.

Onko tämä palsta tarkoitettu vain älykkäille? Jos olette niin älykkäitä, miksi ette ymmärrä olla satuttamatta teitä heikompia?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska suurin osa aloituksista on provoja.

Vierailija
2/34 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kohtaa nyt kuppisi meni nurin?

Vierailija
4/34 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä saa mitä tilaa

Vierailija
5/34 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naljailen siinä vaiheessa takaisin, kun aloittaja on itse naljaillut ensin minun mielipidettäni. Eli kuten on jo  sanottu sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
6/34 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tääl täytyy vain sietää epäkypsän enemmistön kirjalliset oksennukset ja poimia joukosta ne asialliset kommentit.

Vierailija
7/34 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä tyhmäksi kutsujat eivät ymmärrä aloitusta ja siksi haukkuvat aloittajan tyhmäksi. lisäksi monet olettavat asioita joista eivät tiedä mitään.

Vierailija
8/34 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on vähän omituinen palsta. Kaikki ovat täällä vain haukkumassa kuinka typeriä av-palstalaiset ovat, vaikka juuri me ollaan niitä av-palstalaisia.

Vierailija
9/34 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naljailen siinä vaiheessa takaisin, kun aloittaja on itse naljaillut ensin minun mielipidettäni. Eli kuten on jo  sanottu sitä saa mitä tilaa.

Takes two to tango tässäkin asiassa. Kysytään esim. neuvoa ja annat sellaisen alkaa s a a t a n a l l i n e n syllistäminen omien heikkouksien puolustamisen kautta aloittajan toimesta.

Vierailija
10/34 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla kylläkin

tyhmä = eri mieltä asioista

Vierailija
11/34 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitin aloituksia joissa aloittaja ei tiedä jotain ja kysyy muiden mielestä jotain minkä kaikkien tulisi tietää. Aloittaja ei siis ilkeile itse kenellekään.

Kyllä, itse olen ollut tällaisissa tilanteissa kysyessäni täällä jotain.

Ap

Vierailija
12/34 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis aivan tyhmä aloitus. On yleisesti tiedossa että palstan etikettiin kuuluu naljailu vaikka tyhjästä. Kunhan pääsee pätemään sillai nokkelasti ja jälkikäteen tulla katsomaan montako ylänuolta on tullut sen oman lisäksi.

Vierailija
13/34 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitin aloituksia joissa aloittaja ei tiedä jotain ja kysyy muiden mielestä jotain minkä kaikkien tulisi tietää. Aloittaja ei siis ilkeile itse kenellekään.

Ap

Yleensä tyhmäksi julistamisia tulee sellaiselle, joka heittää agressiivisin sanavalinnoin jonkun kypsymättömän / provokatiivisen väitteen.

Vierailija
14/34 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ehkä nämä huutelijat eivät ole oikein koskaan itse älynlahjoilla loistaneet tosielämässä, niin ehkä saavat paremman mielen, kun pääsee toista haukkumaan tyhmäksi.

Vierailija
15/34 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus, miten typerä aloitus. Mitä ihmettä aloittajan päässä on liikkunut?

Vierailija
16/34 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis aivan tyhmä aloitus. On yleisesti tiedossa että palstan etikettiin kuuluu naljailu vaikka tyhjästä. Kunhan pääsee pätemään sillai nokkelasti ja jälkikäteen tulla katsomaan montako ylänuolta on tullut sen oman lisäksi.

Minä tulen katsomaan alanuolia. 

Vierailija
17/34 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sinä et ole = muut

Minä naljailen niille, jotka kysyy asiaa joka olisi helpommin löydettävissä virallisilta instansin sivuilla sillä onhan se  vähän typerää kysyä jotakin esim. työsopimukseen liittyvää asiaa ajanvietteenä käytettävällä palstalla jossa jaetaan sitä tietoa mututunmalla. Sillä haluan, että ihminen ymmärtää tyhmyytensä siinä kohtaan, kun kyse on omista laillista oikeuksisa.

Vierailija
18/34 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ehkä nämä huutelijat eivät ole oikein koskaan itse älynlahjoilla loistaneet tosielämässä, niin ehkä saavat paremman mielen, kun pääsee toista haukkumaan tyhmäksi.

Sinä et tunnista itsestäisi käytöstä, josta syytät muita? Sait nyt paremman mielen haukkumalla muita?

Vierailija
19/34 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä tyhmäksi kutsujat eivät ymmärrä aloitusta ja siksi haukkuvat aloittajan tyhmäksi. lisäksi monet olettavat asioita joista eivät tiedä mitään.

Hyvä huomio. Juuri näin palstalla menee asiat. Tämän kirjoittaja on selkeästi älykäs ihminen. Hienosti kirjoitettu.

Vierailija
20/34 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonosti sensoroidaan kovalla kädellä tähän listaan De Facto. Erittäin pessimististä ruohonjuurentasoa ylläpito! Miettikää seuravaa elämäänne íđíootit sensorien kehittäjät, jumala on läsnä tässä mutta ei íđíóóťissa sensoriśsa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme