Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yli kolmekymppinen – ethän vain omista näitä?

Vierailija
25.06.2019 |

https://www.iltalehti.fi/sisustus/a/2015031919310154

Voi eikä, olenko nyt wt jos omistan laavalampun?

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha talo ja televisio täytyy olla nurkassa tv tasolla kun iso musta muovinpala niin kaunista seinällä.

Vierailija
22/56 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tv-taso. Siihen uppoaa kivasti pari konsolia oheislaitteineen ja peleineen. Tasolla on myös kaukosäätimet kivasti omalla paikallaan ja helposti käytettävissä. Koitapa pelata pleikkaa, niin että se on jossain lipastossa... vai pitäskö sekin peleineen ja ohjaimineen, ratteineen jne laittaa vaan seinälle? Vai eikö tässä iässä (ja lasten kanssa) saisi enää olla mitään konsoleitakaan?

Mun vanha laavalamppu on tyttärellä yölamppuna. Sopivan himmeä valo, eikä tarvitse vaihdella paristoja, niinkuin lähes kaikissa "oikeissa" yölampuissa.

Löytyy meiltä halpoja huonekalujakin. Lastenhuoneesta, siellä kun tavallaan on tilapäisratkasuja kun lapset kasvavat niin nopeasti ja tarpeensa muuttuvat. Ja onhan meillä vielä nekin, jotka Ikeasta ostin opiskelijakämppääni vuonna 2007. Esim Expedit-hylly (nykyinen Kallax) ja sen pöytä, siihen kun mahtuu kaksi tietokonetta (näytöt, näppäimistöt, hiiret ja istujat jalkoineen) ja lokerikkoihin mapit ja muut.

Samoin mulla on halpoja puuvillalakanoita, enkä näe niissä mitään nuhjuisuutta tai kamalaa. Makaan ne puhki ja sitten vasta hommaan uudet. Ja hei oikeasti? Keneltä on mies luikkinut karkuun petivaatteiden takia? :D Ihan hauska teksti, kai se oli huumorilla tehty?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"- Organisoitu kirjahylly. Sijoita kirjat värien mukaan ja lisää sekaan muistoesineitä tai taidetta."

Tämä on niin teiniä, niin teiniä.

Organisoidun kirjahyllyn mallia voi käydä katsomassa vaikka paikallisessa kaupunginkirjastossa. Tosin harvalla on niin suurta kotikirjastoa, että tarvitsisi yhtä pitkälle menevää organisointia kuin kaupunginkirjastoissa on. Mutta jotain vinkkejä sieltä voi saada. Esim. jos omistat useita kirjoja samalta aihealueelta, laita ne vierekkäin. Myös aakkosjärjestys on hyvä systeemi organisoida kirjahyllyään.

Ja jos haluaa laittaa muistoesineitä tai taidetta esille, ei niitä kirjojen sekaan laiteta, vaan hommataan ihan oma hylly niitä varten.

P.S. Minulla on ne kolmekymppisenä ostetut lakanat kuluneet jo aikaa sitten puhki, joten uusia on ollut ihan pakko ostaa. Ei ne kalliitkaan lakanat koko loppu elämää kestä, jos ei satu kuolemaan nuorena.

Vierailija
24/56 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua kiinnosta mikään sisustus. Tavarat on mitä sattuu, osa kodinperintöä, loput tulleet mistä mikin.

Vierailija
25/56 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen ihminen ei kuluta liikaa energiaa murehtiakseen, mitä joku iltalehden artikkelin kirjoittaja on mieltä oman kotinsa sisustuksesta.

Vierailija
26/56 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TV-taso??? Mitä ihmettä, miksi sitä "ei saisi" omistaa? Miksi lipasto on parempi "tv-tasona"?

Haluaisin nähdä lipastoon upotetun kotiteatterin.

Vierailija
27/56 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provohan toi oli, mutta ärsytti. Kai sitä 30+-vuotias saa asua, miten haluaa?

Vierailija
28/56 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miksi ei tv-tasoa? Vai luuleeko toimittelija, että tv-tasot ovat edelleen niitä vanhan ajan tv-alttareita kirjahyllyllä ja baarikaapilla?

Vierailija
29/56 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi vi##u

Organisoitu kirjahylly. Sijoita kirjat värien mukaan

En lukenut noin pitkälle, mutta mä olen aina järjestäny kirjani aihealueen ja kirjoittajan mukaan. Enhän mä löytäis mitään, jos laittaisin värien mukaan!

Vierailija
30/56 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittavinta oli tässä se, että kirjoittajaa ei ole mainittu artikkelin lopussa

Käännösartikkeli.

Vierailija
31/56 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TV-taso??? Mitä ihmettä, miksi sitä "ei saisi" omistaa? Miksi lipasto on parempi "tv-tasona"?

Tässä sulle lipastoon upotettu kotiteatteri: https://1.bp.blogspot.com/-OSojKZREoa4/Wggbwdve9kI/AAAAAAAAEWM/cCQix6vY…

Vierailija
32/56 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo todellista

Vierailija
33/56 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaå

Vierailija
34/56 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesätoimittaja on pistetty päivittämään vuonna 2015 jostain netistä käännetty juttu nykypäivään. Jostainhan kaikkien pitää aloittaa. Kaikista lehdistä näkyy tällä hetkellä, että kesätoimittajat ovat töissä.

Vierailija
35/56 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki vaan seinälle, niin että pää kolisee kulkiessa.

Vierailija
36/56 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikai kukaan oikeasti usko näitä höpölöpö sisustus juttuja,eihän?:) 

Vierailija
37/56 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halvat Ikean lakanat ja itselle mieluisat matkamuistot löytyy täältäkin ja matot taas puuttuu. Onneksi minulla ei ole niin huono itsetunto että pitäisi laittaa matot lattialle ja hyllyllinen kirjoja värijärjestykseen vastoin omaa sisustusmakuani että tuntisin oloni laadukkaaksi aikuiseksi :D

Listalta puuttui muuten trendikkäät mutta hyödyttömät sisustustavarat. Sekös vasta on lapsellista että pitää joka sesonki saada se tietty kuuma sisustustavara joka näkyy somessa kaikilla kun ei muuten ole ”tyylikäs koti” joidenkin mielestä. Esimerkkeinä männävuosien sisutustarrat, mietelauseet kehyksissä, Hay tuolit jne.

Vierailija
38/56 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hemmetti. No on kai sitten heitettävä mun nolo Tv-taso pois. Kiva nyt se alkoi häiritä minua. On tosiaan aika passe´

Vierailija
39/56 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on tv-taso. Ihan sen takia, kun nuo pleikkarit yms pitää saada johonkin näkyviin ja niin, että ilma kiertää. Niitä ei voi piilottaa lipastoon, olisi jo tulipalovaara.

IL unohti mainita, että pleikkaritkin voi kiinnittää seinään kuten tv:n.

Ei vaan kolmekymppisillä ei varmaan pitäis olla mitään pleikkareita.

Vierailija
40/56 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi vi##u

Organisoitu kirjahylly. Sijoita kirjat värien mukaan

Miten levyt on lupa järjestää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä