Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Asun kaupungin vuokra-asunnossa ja he yrittävät kusettaa?!??

Vierailija
25.06.2019 |

Sain keväällä kirjeen jonka mukaan osa vuokrista on maksamatta ja niiden yhteissumma on 650€ maksettava HETI

Soitin sinne ja kysyin mistä vuokrista on mahdollisesti kysymys, vastaus oli vain että koko vuoden vuokrat näyttää miinusta ja useasta vuokrasta puuttuu osa!

Sanoin että ei voi olla mahdollista ja pyysin erittelyä.

Tuli maksumuistutus ja taas soitin sinne, nainen sanoi että asunistukeni on mahdollisesti voinut pienentyä ja siksi osasta puuttuu rahaa. Sanoin että ei voi olla mahdollista ja pyysin taas erittelyä.

Nyt tuli toinen maksumuistutus korkojen kera mutta ei taaskaan eritelty mitenkään. Sekä uhkaus että seurravaksi menee ulosottoon.

Jokaisen vuokran olen maksanut ja tarkistanut ainakin viiteen kertaan.

Mitä tässä pitäis nyt tehdä? Soitto sinne kestää aina vartin ja sekin maksaa helkkaristi.

Kommentit (239)

Vierailija
1/239 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No laita niille todisteet että oot maksanu.

Vierailija
2/239 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha sun on soittaa, hommaat tiliotteet ym todisteet ja näytät niille että maksettu on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/239 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todistat että oot maksanu.

Vierailija
4/239 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkista verkkopankista, paljonko olet kuukausittain maksanut, että täsmääkö summat vuokraan. Sitten pistät niille kopiot/kuvat maksuista, jos olet maksanut riittävästi.

Vierailija
5/239 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene käymään siellä?

Vierailija
6/239 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turha sun on soittaa, hommaat tiliotteet ym todisteet ja näytät niille että maksettu on.

Minne mä ne laitan kun ei ole kuin joku yleinen sähköpostiosoite ja en tosiaan halua tilitietoja i lähettää mihinkään yleiseen postiin koko vuodelta!!

Ap

Vierailija
7/239 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän niihinkään kannata ihan sinisilmäisesti luottaa.

Vierailija
8/239 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita tiliote, jossa näkyvät maksetut vuokrat.

Vierailija
9/239 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko töihin menoa harkinnut?

Vierailija
10/239 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minne mä ne laitan kun ei ole kuin joku yleinen sähköpostiosoite ja en tosiaan halua tilitietoja i lähettää mihinkään yleiseen postiin koko vuodelta!!

Ap

MENET KÄYMÄÄN NIIDEN TOIMISTOSSA. Järki hoi...

Vierailija
11/239 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna vuokranantajan maistuu pölyä ja sano itsesi irti. Jos asiakaspalvelu tuota luokkaa, niin veisin vuokrarahani toiselle toimijalle.

Vierailija
12/239 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkista verkkopankista, paljonko olet kuukausittain maksanut, että täsmääkö summat vuokraan. Sitten pistät niille kopiot/kuvat maksuista, jos olet maksanut riittävästi.

Kaikki täsmää ja olen aina maksanut ajoissa, joka kerta kolmen vuoden aikana.

Tiliotteet on osittain maksulliset tai en ainakaan pääse nettipankissa kuin puoli vuotta taaksepäin. En halua maksaa turhasta.

Miten tuollainen lasku voi olla edes oikeudenmukainen kun ei kerrota mistä on kysymys ja minun pitäisi tehdä kauhea työ sen vuoksi.

Kai he nyt tietävät mistä vuokrista on kysymys kun ovat tuon summankin laskeneet.

Vierailija
13/239 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko töihin menoa harkinnut?

Ja mistä päättelit että en ole?

Ap

Vierailija
14/239 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Pelkät kuitit, missä näkyy mitä olet maksanut ja milloin. Tarkista, että saajan tilinumero on oikein.

Vierailija
15/239 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki täsmää ja olen aina maksanut ajoissa, joka kerta kolmen vuoden aikana.

Tiliotteet on osittain maksulliset tai en ainakaan pääse nettipankissa kuin puoli vuotta taaksepäin. En halua maksaa turhasta.

Miten tuollainen lasku voi olla edes oikeudenmukainen kun ei kerrota mistä on kysymys ja minun pitäisi tehdä kauhea työ sen vuoksi.

Kai he nyt tietävät mistä vuokrista on kysymys kun ovat tuon summankin laskeneet.

No voi voi sitten, maksat satasien ulosotot päälle. Hei hei luottotiedot.

Vierailija
16/239 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ota sitten vaikka iltalehteen yhteyttä. Varmaan alkaa sitten selitystä tulemaan.

Vierailija
17/239 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

MENET KÄYMÄÄN NIIDEN TOIMISTOSSA. Järki hoi...

Toimisto on auki vain silloin kun olen töissä. Ja en pyytele vapaaksi kun tarvin joka pennin mitä tarjotaan

Ap

Vierailija
18/239 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis meneekö sulla Kelasta suoraan jotain vuokranantajalle?

Vierailija
19/239 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet niiden toimistolle ja näytät todisteet että oot maksanu. Jos et, sitten maksat ulosotot, saat häädön, menetät luottotiedot ja hyvin hankalaa on saada uusi asunto ilman luottotietoja.

Vierailija
20/239 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis meneekö sulla Kelasta suoraan jotain vuokranantajalle?

Aloituksessa lukee asumistuesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi