Olen hemmetin ihottumainen henkisesti sairas köyhä mies. Haluaako joku jutella?
Ei muuten, mutta kaikki kissat on jo nukkumassa, eikä ne enää halua jutella. Muutenkin niiden ulosanti on ahdasta, vaikka elekieli laskettaisiin mukaan. Ne kuitenkin aina väittävät näkevänsä nälkää ja haluavat juoda kastelukannusta huvin vuoksi.
Ihottumiin suosittelen sitä, että käytätte mahdollisimman vähän teollisia kemikaaleja.
Kommentit (68)
Millä lailla olet henkisesti sairas?
Ap kuulostaa terveemmältä kuin 90 % av palstalaisista :)
Ap on virkistävä poikkeus palstalla
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, mukavasti kerrot elämästäsi joten jatka ihmeessä tällaista vaan. Arvostetaan. Kukkaohjeetkin kiinnostavat useimpia, jokaisella kotosalla kasveja ja hätäpäivääkin viettämässä ne kasvit.
Kissat voivat puolestaan käyttäytyä kuin nestemäinen olotila kaikenlaisiin loukkoihin ne mahtuvatkin :)
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitit että teillä on harmaanmusta kissa. Onko sinulla siis puoliso?
Aivan kissaeläin tuo on, mutta hauska tapa tuo olisi puolisostakin kirjoittaa.
ap
Mitä kasveja suosittelet, jos on kissa? Eli mitkä kasvit ei ois kissalle myrkyllisiä? Meidän kissalla on nimittäin taipumus yrittää mennä natustelemaan niitä kasveja...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä laita sitä suoraan aurinkoon ja kastele kahden viikon välein kunnolla näin kesäisin. Kun valo valo valo vähenee se selviää kastelulla kerran kuussa jopa. Kunhan kerralla antaa vettä kunnolla.
apKirjoititko tarkoituksella valo valo valo vähenee?
Kuulostaa kivalta, niinkuin joku runo.
Tuo kävi aivan vahingossa, mutta hyvä vahinko se ehkä oli. En itse tajunnut. En tiedä, miksi, mutta usein toistan itseäni varmuuden vuoksi edes tajuamatta sitä itse. Parempi se kai on kuin jättää täysin sanomatta.
ap
Vierailija kirjoitti:
Millä lailla olet henkisesti sairas?
No, asperger mulla kai on. Aikanaan bibolaariseksiksikin sanottiin, mutta se kumottiin. Nykyään ne puhuvat traumaperäisistä ongelmista. Oli mitä oli, aion kertoa muillekin, miten selvisin, kun tästä yli pääsen.
ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä kasveja suosittelet, jos on kissa? Eli mitkä kasvit ei ois kissalle myrkyllisiä? Meidän kissalla on nimittäin taipumus yrittää mennä natustelemaan niitä kasveja...
Matit ja maijat ei ole myrkyllisiä, mutta nuo on muuten haastavia. Itselläni on ikuisesti angstinen maija.
Jos amppeliin tai pois saataville ei varmasti mitään saa, niin tervetuloa ilmakasvien maailmaan! Nykyään ilmakasveja eli tillandsioita on paljon saatavilla vähän joka paikasta. Niillä ei ole juuria, eikä ne tarvitse multaa. Niitä voi laittaa vaikka minne. Suosittelen lämpimästi ainakin tutustumaan.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
:)) Tarkoitin, että sanoit että TEILLÄ on kissa. Siis sinulla ja kenellä muulla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, mukavasti kerrot elämästäsi joten jatka ihmeessä tällaista vaan. Arvostetaan. Kukkaohjeetkin kiinnostavat useimpia, jokaisella kotosalla kasveja ja hätäpäivääkin viettämässä ne kasvit.
Kissat voivat puolestaan käyttäytyä kuin nestemäinen olotila kaikenlaisiin loukkoihin ne mahtuvatkin :)
Kiitos kummallekin!
Kasvithan on yksinkertaisia. Ainakin ihmisiin verrattuna.
Tuo yksi kissa saapui paikalle ja ajattelin häneltä jotain kysyä, mutta hän oli keskittynyt olemaan täysin mahtava pieni kissatäti. Kaipa sitä vain pitäisi enemmänkin unohtaa kuin muistaa, koska ihmisethän ajattelevat kuitenkin kaikkea turhaa. Kissa ei muista mitään turhaa ja on yleensä tyytyväinen.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vastaan muihinkin, mutta tämän jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Mikä kasveissa on sinusta kiehtovaa? (Pidän itsekin)
Ne tuo luonnon lähemmäs. Ihan makuuhuoneeseen. Ja aina sitä löytää jotain, minkä voi pelastaa. Tässä maailmassa tykkään kai nähdä jotain, millä on joku mahdollisuus ja siitä, että voin antaa sen sille. Joskus poimin luonnosta kasveja, juuria yms. ja istutan ne kotona. Sitten vien niitä takaisin luontoon.
Olen ehkä vähän hullu, mutta tykkään antaa mahdollisuuden toiselle. Olen itsekin käynyt läpi ties mitä baskaa ja joskus välillä olen saanut jonkun pelkillä sanoilla jatkamaan huomiseen. Ne ihmiset on se syy, miksi mun elämäni tuntuu merkitykselliseltä.
Meni vähän syvälliseksi, mutta mulla on traumoja yms., mutta kun puuhailen kasvieni kimpussa, mä olen onnellinen. Voisin sanoa vaikka mitä hienoa, mutta ihan vain niiden näkeminen ja niihin keskittyminen auttaa mua selviytymään päivästä toiseen.
ap
Olet mukava ja hyvä ihminen Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
:)) Tarkoitin, että sanoit että TEILLÄ on kissa. Siis sinulla ja kenellä muulla?
Asun siskoni kanssa. Hänkin mietti tuota Kyöpelinvuorelle muuttoa niin päätettiin Kyöpelinvuoren sijaan maksaa vuokraa yhdessä.
En tiedä, miksi, mutta välillä jotenkin koitan olla sanomatta, että asun siskoni kanssa. Kai se on outoa tässä iässä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Mitä teet työksesi?
Olen tällä hetkellä opiskelija. Tässä iässä.
ap
Googleta palmoplantaarinen pustuloosi, näyttääkö samalta kun ihosi. Ja maijoille täältä iso peukku, yritän kerätä kaikki maholliset lajikkeet itse
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaan muihinkin, mutta tämän jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Mikä kasveissa on sinusta kiehtovaa? (Pidän itsekin)
Ne tuo luonnon lähemmäs. Ihan makuuhuoneeseen. Ja aina sitä löytää jotain, minkä voi pelastaa. Tässä maailmassa tykkään kai nähdä jotain, millä on joku mahdollisuus ja siitä, että voin antaa sen sille. Joskus poimin luonnosta kasveja, juuria yms. ja istutan ne kotona. Sitten vien niitä takaisin luontoon.
Olen ehkä vähän hullu, mutta tykkään antaa mahdollisuuden toiselle. Olen itsekin käynyt läpi ties mitä baskaa ja joskus välillä olen saanut jonkun pelkillä sanoilla jatkamaan huomiseen. Ne ihmiset on se syy, miksi mun elämäni tuntuu merkitykselliseltä.
Meni vähän syvälliseksi, mutta mulla on traumoja yms., mutta kun puuhailen kasvieni kimpussa, mä olen onnellinen. Voisin sanoa vaikka mitä hienoa, mutta ihan vain niiden näkeminen ja niihin keskittyminen auttaa mua selviytymään päivästä toiseen.
ap
Olet mukava ja hyvä ihminen Ap.
l
Kiitos. Kun asiat näin kirjoittaa, niin ihminen vaikuttaa paremmalta kuin onkaan. Mutta kuitenkin jos parhaansa yrittää ja koittaa elää niin, ettei tuota muille vahinkoa, niin ei voi juuri vikaan mennä. Niin uskon.
ap
Jaa-a, ei minusta siskon kanssa asuminen ole mitenkään noloa. Onhan sitä kaikenlaisia kimppakämppiä ja soluasuntoja, maaseudulla monet asuvat esimerkiksi samalla tontilla vanhempiensa kanssa.
Kirjoititko tarkoituksella valo valo valo vähenee?
Kuulostaa kivalta, niinkuin joku runo.