Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen hemmetin ihottumainen henkisesti sairas köyhä mies. Haluaako joku jutella?

Vierailija
25.06.2019 |

Ei muuten, mutta kaikki kissat on jo nukkumassa, eikä ne enää halua jutella. Muutenkin niiden ulosanti on ahdasta, vaikka elekieli laskettaisiin mukaan. Ne kuitenkin aina väittävät näkevänsä nälkää ja haluavat juoda kastelukannusta huvin vuoksi.

Ihottumiin suosittelen sitä, että käytätte mahdollisimman vähän teollisia kemikaaleja.

Kommentit (68)

Vierailija
61/68 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet ihosairaudethan on stressiin liitännäisiä. Halusin vaan sen sanoa kun mainitsit että henkistä painetta ja traumaa on taustalla. Niiden käsittelystä ja lopulta taaemmas jättämisestä voi löytyä aikanaan helpotusta myös iho-ongelmiisi! Terkkuja kisuille ja kaikkea hyvää sinulle ap! :)

Vierailija
62/68 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohiksena mutta mietinnän arvoisena vinkkinä ap:lle, että mä oon saanu pahaan omituiseen ja sitkeään ihottumaan (johon lääkärit eivät osanneet sanoa hyvää hoitoa) helpotusta kuolleen meren suolasta tehdystä kylvystä. Ostin ison määrän kuolleen meren suolaa ja kippasin sitä aika paljon kylpyveteen ja menin lillumaan tunniksi, ihottuma parani muutamien tuollaisten suolakylpyjen jälkeen 50 % paremmaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/68 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa-a, ei minusta siskon kanssa asuminen ole mitenkään noloa. Onhan sitä kaikenlaisia kimppakämppiä ja soluasuntoja, maaseudulla monet asuvat esimerkiksi samalla tontilla vanhempiensa kanssa.

Näinhän se on. Itse nuorempana asuin moneen otteeseen solukämpissä. Ajattelin tietty, että tässä iässä olisi jo joku romattisempi elämänkumppani kuin ikuisesti piereskelevä sisko. Tosin me kyllä nauretaan näile jutuille. Ehkä näin on parempikin.

ap

Vierailija
64/68 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille! Aika loppuu, mutta luen kaiken vielä ajatuksella uudestaan.

ap

Vierailija
65/68 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luetko paljon? Mitä kirjaa suosittelisit?

Vierailija
66/68 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule,kysäseppä lääkäriltä voisko sulla olla lichen planopilaris! mulla oli samanlaisia oireita,hirvee ihottuma käsissä ja päänahka kutisi ja hiuksia lähti. Kävin ihotauti lääkärissä ja siellä löytyi. Käsi-ihottumat ovat kaikonneet koska lopetin sokerin käytön,kyttään kaikesta kuinka paljon lisättyä sokeria=en osta. Päähän ei ole kyllä baikuttanut,hiuksia lähtee edelleen.

Vierailija
67/68 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä niin toivon että palstan ruikuttava k ilttimies lukee tämän keskustelun! Hänhän aina naisvihaa huokuen vinkuu, ettei kelpaa naiselle koska on lyhyt ja kiltti.

Tämä AP on sulattanut kaikkien sydämet olemalla aidosti kiltti ja kirjoittamalla mukavasti, vaikka valittamisen aihetta varmasti olisikin.

Vierailija
68/68 |
26.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän