Mitä mies haluaa kuulla sängyssä?
Mitä mies haluaa kuulla sängyssä? Ihan konkreettisia esimerkkejä?
Entä sängyn ulkopuolella, kuinka voi piristää ja ehkä nostaa itsetuntoa? Ollaan kumpikin suhteen aikana lihottu ja kummallakin itsetunto aika matalalla, mutta mä ainakin haluan kuten alussa.
Oon aina ollut huono puhumaan (koskee kaikkea), mies taas osaa sänkypuheet ja puhuu ja kehuu muutenkin niin luontevasti.
Miten tätä voi kehittää?
Kommentit (28)
Tyytyväistä yninää ja lantioiden läiskettä.
Minun ei halunnut, että puhun mitään. Käski olla hiljaa.
Tärkeempää on se mitä puhut sängyn ulkopuolella. Jos nyt yhtäkkiä alat miestäsi sängyssä kehumaan se saattaa luulla, että oot käynyt vieraissa ja oppinut uusia tapoja.
Sängyssä uikutusta, sängyn ulkopuolella komeeksi kehumista
"Älä, älä"
"Lopeta, oo kiltti"
"Au, au. Muhun sattuu"
"Ei peppuun"
"Oi, sä oot niin iso"
"Mä tuun, mä tuun"
”Nuole mua kunnolla”, istuu naamalle ja levittää pillua.
Märän pimpuran litinää !
Meillä ainakin innostuu tavattomasti siitä litinästä ja usein toteaakin että ai että kun on ihana ääni ...
Varsinaista small talkia siinä kyllä harvoin pidetään.
Haluan kuulla kun nainen sekoaa kiimasta ja kaikki estoisuus häviää. Haluan että nainen kertoo suoraan mitä halua , miten haluaa ja näyttää sen myös elein , ESTOTTOMASTI!
Vierailija kirjoitti:
"Joko se on siellä?"
Repesin ihan täysin🤣🤣🤣🤣
Vähän samaa kuin " mitä, tulitko jo?"
Meillä siis nuoletetaan ja imutetaan tasapuolisesti, kummankin peräosasto on ottanut pamputusta ja kummallekin on tärkeää pitää toinen tyytyväisenä ja vuorotellen käskytetään tai alistutaan. Jos yhdyntä ei jostain syystä onnistu niin harvemmin kumpikaan kieltäytyy tyydyttämästä toista muilla tavoin. Itse myös pukeudun, leikittelen, toteutan toiveita ja roolileikkejä jos vaan kykenen ja oon miehellekin sanonut että hän tuntuu niin ihanalta, että saa käyttää mua miten haluaa.
Nyt vaan ollut riitoja ja tuntuu, että kumpikin jotenkin arkana ja seksi on ollut aika pikaista ja tavanomaista (vaikka ei siinäkään mitään vikaa sinänsä ole) ja se on vähentynyt ja jotenkin laiskistunut tyyliin "käännyppäs niin minä tuikkaan"...
Miten ukkoon (ja itseen?) saisi sitä alkuaikojen eloa? Vai onko se mahdollista edes? Pitäskö pihdata välillä? Selibaatti? :D
Kiitos!
-AP-
"Aah, ihanaa. Kovempaa!"
"Puhu mulle rumia!"
"V...ttu sä oot ruma."
"...täh?"
Vierailija kirjoitti:
”Nuole mua kunnolla”, istuu naamalle ja levittää pillua.
Tämän haluaisin vielä joskus elämäni aikana kokea.
Pillupirut nostaa itellä sykkeen kurkkuun heti.
Voiko noin pientä olla olemassakaan
Minä haluan kuulla, kun nainen huutaa minun nimeäni orgasmin saadessaan. Hänen nimeään minäkin huudan omassa orgasmissani. Kerran tosin huusin vahingossa vaimoni nimeä ja siinä olikin selittämistä, että nainko myös vaimoani. Enhän minä niin ole tehnyt enää vuosiin.
”Pane mun pillua rakas!”
”Oih oih, tule mun sisään”
Siinä vaimoni taidonnäyte. 😊
M33
"Nuole mun persettä!" Samalla kun levität sitä kaksin käsin..