Kyllä minua s..siä harrastamattomana tylsimyksenä huvittaa, että Pridessä marssitaan minunkin "aseksuaalisuuteni" puolesta
En minä kutsu itseäni millään "aseksuaali" termillä, eikä minun vuoksi tarvitse kulkuetta järjestää. En tarvitse mitään sen kummallisempia oikeuksia kuin seksiä harrastavatkaan ihmiset, herran jestas sentään.
Menee kyllä jotenkin yli toi touhu.
Ymmärrän että homojen oikeuksien puolesta on aikoinaan marssittu, ja jotkut haluavat marssia vieläkin, koska jossain vinkuintiassa niitä vielä vainotaan. Mutta sitä en ymmärrä että jaellaan näitä tekotaiteellisia identiteettejä kaikille, minutkin sateenkaarihippi luokittelisi ilmanmuuta ainakin aseksuaaliksi, luultavasti siihen keksittäisiin vielä jotain extraa päälle. Ja vain sen vuoksi, etten minä nussi enää, koska en saanut siitä touhusta koskaan mitään kiksejä. Jos olisin mies, luultavasti pitäisin siitä touhusta, mutta ei se minulle naisena anna mitään, että joku mies kyntee päälläni ja laukeaa.
Että eiköhän jätetä ne identiteetit vähemmälle pikkuhiljaa ja keskitytä tärkeämpiin asioihin kuin pyörimään sen oman uniikin navan ympärillä.
Itseäänhän ihmiset mainostavat tolla kulkueella, ei se mitään muuta ole.
Kommentit (152)
Kirjoitatko myös nimimerkillä "Silppu-silpuksi2"?
https://www.vauva.fi/users/silppu2
Itse kirjoitan ainoastaan alla näkyvällä nimimerkillä, ja erittäin harvoin silloinkin!
Tule alas tornistasi ja lakkaa kuvittelemasta olevasi joku jumala. Sinä et aseksuaalina, tai muutenkaan, voi puhua kaikkien vähemmistöjen puolesta. Miten simppeli pitää olla, ettei ymmärrä sitä, että monet vähemmistöleimat vaikuttavat elämään huomattavasti enemmän kuin aseksuaalisuus? Jos olet avoimesti homo, ts. parisuhteessa samaa sukupuolta olevan kanssa, ei sinulle aukea edes samojen työpaikkojen ovet kuin heteroille. Muista vähemmistöistä puhumattakaan. Aseksuaalisuus on helppo pitää salassa, oikeastaan se pysyy salassa melko automaattisesti.
Helvetti että olikin typerä aloitus.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin aseksuaaleille oikeudet. Haluaisin tämän: ei mitään seksuaalista yhteiskunnassa ainakaan vuoteen.
Muuttuisi kyllä meininki ja ihmisten jututkin voisivat muuttua älykkäämmiksi ja henkevämmiksi.
Aivan. Seksihehkutus tyhmentää ihmiskuntaa.
Ap:lle voin kertoa että pridesta saat mitä muuta tahansa, mutta et m*naa.
Talvisodassakin oli aseksuaaleja. Ole Sinäkin.
Vierailija kirjoitti:
Tule alas tornistasi ja lakkaa kuvittelemasta olevasi joku jumala. Sinä et aseksuaalina, tai muutenkaan, voi puhua kaikkien vähemmistöjen puolesta. Miten simppeli pitää olla, ettei ymmärrä sitä, että monet vähemmistöleimat vaikuttavat elämään huomattavasti enemmän kuin aseksuaalisuus? Jos olet avoimesti homo, ts. parisuhteessa samaa sukupuolta olevan kanssa, ei sinulle aukea edes samojen työpaikkojen ovet kuin heteroille. Muista vähemmistöistä puhumattakaan. Aseksuaalisuus on helppo pitää salassa, oikeastaan se pysyy salassa melko automaattisesti.
Olen täysin samaa mieltä kanssasi. Aloitus taisi olla nimimerkin "Silppu-silpuksi2"-nimimerkin trollailua.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin aseksuaaleille oikeudet. Haluaisin tämän: ei mitään seksuaalista yhteiskunnassa ainakaan vuoteen.
Muuttuisi kyllä meininki ja ihmisten jututkin voisivat muuttua älykkäämmiksi ja henkevämmiksi.
Mitä oikeuksia sinulta nyt sitten puuttuu? Syrjitäänkö sinua?
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinua muuten loukkaa se, jos joku ei halua seksiä?
On ihan oikeasti olemassa ihmisiä, jotka syntyvät asekuaaleiksi. Miksi vihaat heitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä tuo teidän frigidiytenne millään lailla lisää omaanne tai muiden älykkyyttä.
Miksi ihmeessä kuvittelet että kukaan Priden järjestäjistä tai siihen osallistujista olisi ajatellut juuri sinua henkilökohtaisesti ja juuri sinun seksuaalisuuttasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä oikeuksia sinulta nyt sitten puuttuu? Syrjitäänkö sinua?
Syrjiyään muun muassa tälläkin hetkellä tässä ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On ihan oikeasti olemassa ihmisiä, jotka syntyvät asekuaaleiksi. Miksi vihaat heitä?
Luin kommenttini uudestaan, enkä kyllä käsitä yhtään miten voisit saada sellaisen kuvan että vihaan aseksuaaleja tai heidän aseksuaalisuutensa loukkaisi minua. Ole siis hyvä ja perustele, jäi kiinnostamaan. :D
/3
Libido ja älykkyys eivät sulje toisiaan pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä tuo teidän frigidiytenne millään lailla lisää omaanne tai muiden älykkyyttä.
Miksi sinua loukkaa tämä asia? Miksi vihaat?
Miksi sitten välität koko pridesta. Seksi ja pride on sama asia. Koska perseeseenpanemisestahan siinä taistellaan. Että onko se sairasta vaiko liian sairasta ja irstasta Jumalan silmien alla harjoittaa.
En minäkään ymmärrä miksi joku marssii sen puolesta että minua ei kiinnosta läheisyys ja seksi. Tietääkseni se ei ole mitenkään oleellista missään yhteydessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin kommenttini uudestaan, enkä kyllä käsitä yhtään miten voisit saada sellaisen kuvan että vihaan aseksuaaleja tai heidän aseksuaalisuutensa loukkaisi minua. Ole siis hyvä ja perustele, jäi kiinnostamaan. :D
/3
Erittäin ikävät fiilis tuli. En tiedä oletko sama vastaaja. Mutta on tuntuma että henkilö on raivoissaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitten välität koko pridesta. Seksi ja pride on sama asia. Koska perseeseenpanemisestahan siinä taistellaan. Että onko se sairasta vaiko liian sairasta ja irstasta Jumalan silmien alla harjoittaa.
En ole ap.
Muuten, tiedät varmaan että maailmassa on muitakin kuin homoja? Tiedätkö?
Malla_tunturi_1 kirjoitti:
Kirjoitatko myös nimimerkillä "Silppu-silpuksi2"?
https://www.vauva.fi/users/silppu2
Itse kirjoitan ainoastaan alla näkyvällä nimimerkillä, ja erittäin harvoin silloinkin!
En kirjoittanut, minulla ei ole täällä mitään nimimerkkiä.
Kerroin vain mitä Pridestä ajattelen, koska minäkin olisin "seksuaali-identiteetiltäni" näiden pridettäjien mielestä "aseksuaali".
Eikö ole aika hassua, että jos ei ole seksuaalinen, silti saa ihan oman sanan, jossa mainitaan seksuaalisuus.
Itseasiassa se on aika loukkaavaa ihmisen mielestä, joka ei tunne itseään yhtään seksuaaliseksi. Onkohan sateenkaarilahkolaiset yhtään miettineet sitä asiaa?
ap