Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen: Käytätkö lantionpohjanlihaksia yhdynnän aikana?

Vierailija
25.06.2019 |

Itse en ole käyttänyt mutta olen miettinyt että ehkä kannattaisi.

Kokemuksia? Saatko oman orgasmin näin helpommin? Nauttiiko mies enemmän?
Jos käytät niin kerro vielä miten. Koska puristat ja koska rentoutat?

Miehetkin saa vastata jos tietää että kumppani näin tekee tai ei tee.
N35

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa, olen vähän käyttänyt.. mutta se ei tunnu ihan luonnolliselta. Siis en automaattisesti luonnostani tiedä ja aisti, että nyt tuntuis kivalta puristella niin tai näin. Ei edesauta orgasmia, ainakaam toi tietoinen lihasten käyttö, kyllähän ne siellä silti toimii ilman erityistä keskittymistä asiaan.

Miehellä on aika iso ja joskus kaaaauan sitten kommentoi, että puristusta tulee vähän liikaakin, eli pitäis vain kevyesti sit pumppailla, ei ainakaan täysiä rutistella menemään :D

Lihakset on kyllä hyvässä kunnossa, ei ole lapsia ja teen treenejä.

Vierailija
22/23 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän jonkin verran myös tietoisesti seksin aikana. En kuitenkaan pyri mihinkään "peniksen lypsämiseen" mistä palstalla saa välillä lukea. Sanoisin, että mekaaninen liike lantiolla on huomattavasti kivempaa ja kiihotun itse siinä paljon enemmän mistä mieskin sitten nauttii enemmän. (Ei sillä, että lypsämisestä kiihottuminen ja siitä pitäminen olisi huonompi tapa nauttia seksistä, meillä onneksi näin että tykätään panemisesta molemmat eikä halut mene tässä ristiin.)

En edes pysty puristelemaan lantionpohjaa tietoisesti ja tasaisesti kaikkein kovimmassa vauhdissa. Pystyn siihen kevyemmissä asennoissa, vaikka miehen nuollessa minua nostaen reiteni hartioilleen. Silloin tietoinen supistelu (etenkin jos mies sormettaa samalla) nopeuttaa orgasmin saamista. Ei välttämättä voimista sitä, orgasmini ovat aika voimakkaita kuitenkin ja silloin lantionpohja supistelee ihan tahdosta riippumatta. Mutta supistelu nopeuttaa kyllä kiihottumista joskus ja siten nopeuttaa itse orgasmin saamista.

Mutta kuten sanottu, esim. nopeatempoisessa ja lujaa tapahtuvassa yhdynnässä en pysty supistelemaan tietoisesti ja tasaisesti, en vain pysy tahdissa. Pystyn tottakai supistelemaan hidastempoisemmassa ja "hartaammassa" yhdynnässä, mutta henkilökohtaisesti en useinkaan tee sitä hirveästi. En kiihotu sellaisesta yhtä hyvin kuin mekaanisesti lantion liikuttamisesta (voihan ne tehdö yhtä aikaa, mutten silloinkaan kiihotu niin paljon sillä haluan keskittyä enemmän tunnelman havainnointiin ja minua tuo supisteliminen helposti harhauttaa)

Lantionpohjan hallinta, voima ja kestävyys on parantunut sitä treenaamalla ihan kegeleillä ja kyykyillä sekä sellaisilla kuulilla, joiden sisään laitetaan rautapaloja/vastusta voi vaihdella. Harrastan myös tanssia ja juoksua ja nekin vahvistavat lantionpohjaa, tietenkin liikkumattoman pitää aloittaa kevyemmin.

Sain ensimmäisen emätinorgasmini toisen lapsen jälkeen. En usko, että se liittyi kuitenkaan varsinaisesti raskauteen tai synnytykseen eikä kyllä lantionpohjaankaan sillä olen treenannut sitä aktiivisesti ekasta raskaudesta asti. (Tosin itse aloin nauttia naisellisuudestani täysillä juuri raskausaikaina, joten henkisesti se saattoi lisätä seksistä nauttimisesta. Joku voi ihastua itseensä toisenlaisten kokemusten myötä.)

Saan emätinorgasmeja miehen alla, lähetyssaarnaajassa tai jalka/jalat hänen harteillaan. Ratsastaen en ole koskaan vielä saanut, mutta uskon, että se olisi mahdollista varsinkin jos mies panee myös kovaa eikä makaa paikallaan. Itselläni riittävään kiihottumiseen vaaditaan myös sitä, että mies panee äärettömän itsevarmasti ja näen että hän haluaa "tehdä" minulle orgasmin. Nauttii kiihtymiseni tarkkailusta, toimii sen mukaan ja on voimakas (tällä en tarkoita, että panee niin lujaa kuin jaksaa vain kiihotustilani mukaan eikä voimat lopu kesken. Joo, ei se emätinorgasmi tule sormia napsauttamalla mullekaan, vaatii aika paljon kuntoa, oikean kiihotustilan, miehen tarkkaavaisuutta ja sitten vielä: minun pitää olla oikealla tuulella.)

Voi olla, etteivät emätinorgasmit olisi mahdollisia jos lihakset eivät olisi hyvässä kunnossa. Mutta kuten tuossa listasin, että ne ovat hirveän monen asian summa. Lisäksi, omassa tapauksessani, tietoinen lantionpohjan supistelu häiritsee helposti keskittymistä mikä vaikuttaa noiden muiden asioiden toteutumiseen. (Ymmärrän kuitenkin täysin, että joillain se taas on se juttu joka esim. lisää kiihottumista tai vain tuntuu siten parhaalle).

Tästä on siis varmasti monenlaisia kokemuksia ja mielipiteitä ja suosittekenkin vain kokeilemaan rohkeasti ilman ennakkoasenteita. Sitten pääset toteamaan parantaako se seksielämääsi ja missä olosuhteissa. Voi olla, että omalla aktiivisuudella tuleekin paras lopputulos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelliselle voi vain sanoa, että olet varmasti tosi ihana nainen yhdynnässä. Juuri sellaista jota aina olisin toivonut miehenä. Olen syvästi kateellinen miehellesi. Ihanaa aktiivisuutta ja varmasti mahtavan nautinnollista ja kiihottavaa naida sinua.