VASTATKAA kaikki TRENDISETTERIT!!
VOINKO laittaa serkun lakkiasiin seuraavan asun:
Musta liituraitableiseri, juhlatoppi, kaunis vyö, prässätyt istuvat farkut (trendikkäät) ja piikkariavokkaat (tyyliin beckham)
En ole kukkamekkotyyppi:( hameet näyttävät karseilta. Kaarina Kivilahtikin sanoi, että farkut ovat juhla-asu nykyään, jos on avokkaat ja juhlava yläosa!
Kommentit (31)
Ja kuulostaa muuten hyvälle, mutta se liituraita-> OUT!!!! Onhan mustat suorat housutkin aina in, hihihh
no olisko musta vai valk bleiseri sit paree?
Niitähän on nyt kaupoissa, ja liituraitahousuja. Kuulostaa ihan hyvältä tuo asu. Mutta jos pitäis valita mustan ja valkoisen välillä, valitsisin mustan.
Nythän näkee mitä villeimpiä yhdistelmiä muotilehtien sivuilla. Rohkeutta vaan peliin.
Varsinkin prässätyt farkut... hmmmm millaiset ne on? Ja liituraitaa en laittaisi varsinkaan kesäjuhliin.
Tiedän mitä hameita täällä ketjussa tarkoitetaan. Kyllä ne on tämän kesän kuuminta hottia hamerintamalla:=)
Jos itse viihdyt jakussa ja farkuissa niin sitten laitat ne päälle:)
Jos haluat näyttää muodikkaalta valitse tiukat farkut. Muoti on keksitty niitä varten joilla ei ole omaa tyyliä.
Itse valitsisin mahdollisimman vaalean kokonaisuuden, koska kyseessä on kesäjuhla. Farkkuja en osaisi juhlassa käyttää, mutta jos ne sinulle ovat mukavin vaihtoehto, niin ehdottomasti puet juuri ne.
Just luin jostain tyylikirjasta, että prässätyt farkut ovat järkyttäviä. Farkkuja ei ole tarkoitettu prässättäviksi. Farkut on farkut.
mukana myös vanhempaa väkeä. Tämä vanhempi väki ei ymmärrä farkkuja juhla-asuna varmastikaan. Minä ehkä ottaisin tämänkin asian huomioon. Joku toinen taas ei ehkä välittäisi hittojakaan.
Nythän on valkoinen kovasti in. Onko sinulla mitään vaaleaa päälle pantavaa?
prässätyt farkut joista mainitsit ekassa viestissäs. Mauttomat mut sopii sun tyyliin! Duunin pikkujouluis pari 50 vuotiasta mammaa oli just noin pukeutunu. Wannabe 20 mut vääräl tyylillä..:)