Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder-vinkkejä miehille

Vierailija
24.06.2019 |

Tässä muutama vinkki, josta saattaa olla hyötyä:
Ensinnäkin, jostain syystä tinderissä naiset saavat helpommin matcheja. En ole erityisen nuori ja suht tavallisen näköinen ja silti olen hämmentynyt matchien ja viestien määrästä. Olen kyllä ystävällinen ja mukava kaikille joiden kanssa viestittelen, mutta sitähän ei vielä ennen viestittelyä voi tietää.

Itselleni ainakin tulee helposti noin 20-30 viestiä päivässä jos olen vähän aikaa klikkaillut sitä. Päätin sitten että tätä välttääkseni lopetan selailun aina heti kun tulee match. Se ei auttanut koska ilmeisesti osa niistä, joiden kanssa ei matchia tullut, tekivätkin matchin minun jälkeeni joten siltikin siellä oli ne muutama kymmenen uuden tyypin viestiä seuraavana päivänä.

Ongelma tässä että viestejä tulee noin paljon on se, että miehistä yksikään ei erotu joukosta. Siksi on aika rasittavaa jos kysyn joltakulta jotain ja hän vastaa vähän näsäviisastellen että oonko katsonut vain kuvat enkä lukenut tekstejä. No, varmasti olen lukenut tekstin (pidän sitä tärkeänä kriteerinä) mutta valitettavasti siinä hetkessä kun vastailen, en enää käy katsomassa uudelleen profiilia tai jäisi vastailut aika vähiin. Yleensä pyrin vastaamaan kaikille jotka aloittavat keskustelun asiallisesti.

Tämän tyyppisille jää vastaamatta: Jos kysyt suoraan mennäänkö panolle -seriously? Onko tuo joskus toiminut?
Jos kysyt jotain ihan älytöntä tarkoituksenasi erottua joukosta - en ihan heti tiedä miten vastata niin jää vastaamatta kokonaan.

Parin viestin jälkeen viestittely yleensä loppuu jos:
Alat puhumaan siitä että pitäisi saada naista/olet puutteessa /muita seksijuttuja - ihan tosi, miksi itse suolaat mahdollisuutesi?
Alat näsäviisastella jostain syystä - muista että siellä on viestejä kymmeniltä miehiltä ja kaikille ei voi vastata, ilkeilyt/näsäviisastelut jäävät helposti vastaamatta
Et kysele mitään vastavuoroisesti vaan vastaat vaan itse kysymyksiin tai kerrot jotain mutta et kysy mitään - keskustelun ylläpito jää naisen vastuulle - jälleen kerran kun siellä on niitäkin, joiden kanssa sujuu helpommin, niille tulee vastattua helpommin
Jos vedät herneen nenään jos en vastaa "heti" - saatan käydä tinderissä esim parin päivän välein tai harvemmin. Olen profiilissa kertonut että minulla on lapsia, jos lapset ovat luonani, en käy tinderissä niinä päivinä tai käyn vain nopeasti illalla jolloin en ehdi vastata jokaiselle enkä edes lukea kaikkia sillä välin tulleita viestejä.
Et vastaa suoriin kysymyksiin kuten oletko varattu tai onko sinulla lapsia
Myöskin jos tekstisi vilisee kirjoitusvirheitä, saattaa se antaa sinusta hieman ikävän kuvan. Kerro suoraan, jos sinulla on lukihäiriö tms. Muuten alkaa tuntua oudolta jos joka sana on väärin kirjoitettu.

Sen sijaan helposti keskustelun saa käyntiin ihan tavallisilla kysymyksillä, huumorilla, lyhyillä viesteillä joissa kysyt myös toiselta jotain ja vastaat siihen mitä sinulta kysytään. Ei tarvitse yrittää keksiä mitään tosi ihmeellistä, ainakin itse tykkään eniten ihan tavallisista kysymyksistä. Yleensä, jos mies vaikuttaa mukavalta, kirjoittelee normaalisti, vastaa tärkeisiin kysymyksiin (just tuo onko vapaa, lapset ym) ja antaa itsestään mukavan ja jopa humoristisen kuvan, jos mies pyytää treffeille niin yleensä lähdenkin sitten.

Niin ja vielä lisätieto, itse pidän eniten ns tavismiehistä, ns playereille ja kansikuvapojille/ alpha maleille /pukumiehille painan heti ruksia. Sellaisen kanssa avioliitossa yli 10 vuotta olleena kaipaan jotain ihan muuta. Tavallinen duunari /kiltti /tavis /normaali /mukava mies nyt hakusessa.

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina ollut omasta mielestäni aika tavis, tosin hyvin hoikka ja siro, ja hyvä iho, kauniit kasvonpiirteet ym, mutta en juurikaan meikkaa, ei ole ikinä ollut irtoripsiä tai geelikynsiä, vaan olen tosi naturel. Vaatteetkin tosi tavisvaatteita. Nuorempana oli aika jännä kun minne vain meninkin, sain miesten puhelinnumeroita, käyntikortteja, viestejä, lähes kaikkialta, kavereiden kavereilta ja tuntemattomilta. Ehkä mussa oli jotain kiinnostavaa joka ei liittynyt kansikuvamaiseen ulkonäköön. Menin sitten naimisiin ja sain lapsia, eikä ole tietoa siltä ajalta mitä miehet olisivat musta ajatelleet kun keskityin kotielämään ja lapsiin. Reilun 10 v avioliiton jälkeen tuli ero, ja nyt olen hiljakseen taas palaillut deittimarkkinoille. Omasta mielestäni olen täysin rupsahtanut, ikää yli 10 v enemmän kuin edellisillä treffeillä ja kolmen lapsen jäljiltä vartalo muuttunut. Aikaa on aika vähän ja meikata en ehdi sitä vähääkään kuin silloin nuorena. Ylipainoinen en ole, hoikka edelleen. Uskomatonta, niin baarissa, kavereiden kautta, töissä, töihin liittyvissä tapaamisissa, missä tahansa sama meno kuin parikymppisenä. Jatkuva viestittely ja yhteydenotto miehiltä. Tinderissä myös viestejä tulee todella paljon ja asia on just noin kuin ap kirjoitti, miehet rakkaat, älkää itse suolatko omia mahdollisuuksianne! Kun viestejä tulee päivittäin lähes 100, on ihan mahdotonta vastata nopeasti jokaiselle, ja jos vähänkin tulee off-vibat, ei viestittelyä ole järkeä jatkaa kun jonossa on kymmenen "fiksusti" käyttäytyvää ja kivasti kirjoittavaa miestä. Pliis, ei panokyselyitä! Ei näsäviisastelua! Ei ilkeilyä ja vastavuoroisuutta sekä kysymyksiä ja vastauksia, olis teillekin paljon helpompaa!

Vierailija
22/54 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä tarkoitushan tässä on, mutta tässä aloituksessa nyt oli lähinnä ns. maalaisjärki juttua.

Pitääkö tällaista todella kertoa miehille? Onko tilanne mennyt niin pahaksi?

Jos common sense asiat ovat miehille tinder vinkkejä, niin tilanteen täytyy olla paha. En tiedä itse, koska en saa miehiltä viestejä. Pitäisi kai tehdä joku feikkiprofiili, että näkisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kirjoitus ap! Itsellä sama kokemus.

Mulla on lapsia ja olen eronnut 40-v nainen. Ihmettelen miten lapsellisilta ja ihan kuin toisesta maailmasta olevilta suuri osa miehistä vaikuttaa siellä. En tiedä miksi niin moni laittaa laskuvarjohyppy/matkustelukuvia, mitä niillä haetaan? Niistä tulee epäkypsä ja jotenkin lapsellinen ja egoistinen vaikutelma. 

Eronneet miehet joilla lapsia ovat yleensä enemmän jalat maassa ja samalla aaltopituudella. Varmasti sopivat jollekin toiselle, mutta itse toivoisin löytäväni ihan tavallisen, mukavan miehen jonka ei tarvitse korostaa itseään ja harrastuksiaan. 

Olen ilmeisesti aika hyvän näköinen (luulin, etten enää olisi, nuorempana olin kyllä) mutta ilmeisesti ikä ei ole vielä painanut niin paljon päälle kuin pelkäsin, mutta miehessä kiinnostaa luonne ja ystävällisyys enemmän kuin ulkonäkö. 

Viestejä tosiaan tulee älyttömätä määrät ja mielelläni vastaan kaikille mutta jos kettuilee/näsäviisastelee/valittaa etten vastaa tarpeeksi nopeasti/ei tajua että viestejä tulee niin valtavat määrät että aluksi miehet eivät erotu toisistaan/ja se kaikkein tylsin eli seksivihjailut ekoissa viesteissä - ei vaan sitten tule vastattua sellaisille kun koko ajan sinne puskee lisää viestejä miehiltä jotka käyttäytyvät paremmin. 

Jos olet tavallisen näköinen nelikymppinen nainen, luultavasti hukut viesteihin joita tulee kaiken ikäisiltä miehiltä, ml. urheilijat ja toimarit.

Tuo on lähes jokaisen naispuolisen ystäväni kokemus Tinderistä. Ovat siis taviksia. On ylipainoa jne.

Harmi kyllä "Tinder-vienti" saa naiset uskomaan että palvelu on kuin toinen ulottuvuus jossa nainen saa valita kenet haluaa. Oikeastihan kyse on siitä että miehet tykkäävät kaikista, ja ovat valmiita kiksauttamaan lähes ketä tahansa etäisesti naista muistuttavaa.

Joo mutta naiset ei.Ja sitten miehet jo toka viestissä tai treffeillä ehdottaa an* seksiä.Joo ja tästä seuraa se, että.yhä harvemmat miehet saa nättejä, pääsee keskustelun asteelle ja treffeille, kun naiset EI JAKSA teidän krpäpanopllu- juttuja.

Jatkakaa samaan malliin, niehet- ameebatouhua

Vierailija
24/54 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on lapsia ja olen eronnut 40-v nainen. Ihmettelen miten lapsellisilta ja ihan kuin toisesta maailmasta olevilta suuri osa miehistä vaikuttaa siellä. En tiedä miksi niin moni laittaa laskuvarjohyppy/matkustelukuvia, mitä niillä haetaan? Niistä tulee epäkypsä ja jotenkin lapsellinen ja egoistinen vaikutelma. 

Eronneet miehet joilla lapsia ovat yleensä enemmän jalat maassa ja samalla aaltopituudella. Varmasti sopivat jollekin toiselle, mutta itse toivoisin löytäväni ihan tavallisen, mukavan miehen jonka ei tarvitse korostaa itseään ja harrastuksiaan. 

Olen ilmeisesti aika hyvän näköinen (luulin, etten enää olisi, nuorempana olin kyllä) mutta ilmeisesti ikä ei ole vielä painanut niin paljon päälle kuin pelkäsin, mutta miehessä kiinnostaa luonne ja ystävällisyys enemmän kuin ulkonäkö. 

Viestejä tosiaan tulee älyttömätä määrät ja mielelläni vastaan kaikille mutta jos kettuilee/näsäviisastelee/valittaa etten vastaa tarpeeksi nopeasti/ei tajua että viestejä tulee niin valtavat määrät että aluksi miehet eivät erotu toisistaan/ja se kaikkein tylsin eli seksivihjailut ekoissa viesteissä - ei vaan sitten tule vastattua sellaisille kun koko ajan sinne puskee lisää viestejä miehiltä jotka käyttäytyvät paremmin. 

Jos olet tavallisen näköinen nelikymppinen nainen, luultavasti hukut viesteihin joita tulee kaiken ikäisiltä miehiltä, ml. urheilijat ja toimarit.

Tuo on lähes jokaisen naispuolisen ystäväni kokemus Tinderistä. Ovat siis taviksia. On ylipainoa jne.

Harmi kyllä "Tinder-vienti" saa naiset uskomaan että palvelu on kuin toinen ulottuvuus jossa nainen saa valita kenet haluaa. Oikeastihan kyse on siitä että miehet tykkäävät kaikista, ja ovat valmiita kiksauttamaan lähes ketä tahansa etäisesti naista muistuttavaa.

Tämän kommentin olen lukenut täältä niin monta kertaa, ja siksi menin niin suurin odotuksin tinderiin :) Olenhan kaunis kasvoiltani ja hyväkroppainen (fitness), koulutettu ja hyväpalkkainen, kaikin puolin loistosaalis kenelle tahansa. Joo, mulla on "rasitteina" ikä (40) ja yksi lapsi, mutta kun olin täältä toden totta saanut sen käsityksen, että nainen kuin nainen hukkuu toimareihin ja urheilijoihin, niin ilman muuta mäkin odotin sitä. Eipä ole realisoituneet nämä odotukset. Ei toimarin toimaria, ei urheilijan urheilijaa mun tykkääjissä. Pöh. Mä en huku viesteihin todellakaan, enkä tunnista näitä ongelmia, joista tässä ketjussa puhutaan. Mitä teen väärin?

Minun veikkaukseni:

- koulutuksesi ja palkkasi eivät kiinnosta miehiä

- kasvosi eivät ole riittävän nätit miesten silmissä (koska et ole enää nuori), tai otit realistisemmat kuvat verrattuna useimpin Tinder-naisiin

- et korostanut vartaloasi kuvissa ja/tai kropastasi on kadonnut muodot (koska ikä)

Juuri puhuin entisen luokkakaverin kanssa. Selkeästi ylipainoinen, alle keskituloinen yh. Perusnätti, ikää 40+. Sai treffit mm. tunnetun 30+ ammattiurheilijan ja tv-julkkiksen kanssa (joka kylläkin on varattu).

Vierailija
25/54 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän kommentin olen lukenut täältä niin monta kertaa, ja siksi menin niin suurin odotuksin tinderiin :) Olenhan kaunis kasvoiltani ja hyväkroppainen (fitness), koulutettu ja hyväpalkkainen, kaikin puolin loistosaalis kenelle tahansa. Joo, mulla on "rasitteina" ikä (40) ja yksi lapsi, mutta kun olin täältä toden totta saanut sen käsityksen, että nainen kuin nainen hukkuu toimareihin ja urheilijoihin, niin ilman muuta mäkin odotin sitä. Eipä ole realisoituneet nämä odotukset. Ei toimarin toimaria, ei urheilijan urheilijaa mun tykkääjissä. Pöh. Mä en huku viesteihin todellakaan, enkä tunnista näitä ongelmia, joista tässä ketjussa puhutaan. Mitä teen väärin?

No mä en ole kiinnittänyt huomiota toimareihin tai urheilijoihin, mutta muistaakseni sellaisia ei ole ollut mun matcheissa, enkä niitä haluiaisikaan. Kaikki naiset eivät halua ns alpha maleja. Mä katselen duunareita, hieman pyöreitä tavismiehiä. Itse olen hoikka ja ilmeisesti aika kaunis ja ystävällinen. Kukaan ei ole yrittänyt seksijuttuja, treffeillä käyn ja miehet ehdottavat hyvin herrasmiesmäisesti seuraavia treffejä ja sitä seuraavia. En usko että ovat pelkän panon perässä. Vaikka mistä sitä tietää, koskaan ei olla niin pitkälle kenenkään kanssa edetty mun suht lyhyen tinder-uran aikana. 

Vierailija
26/54 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turhia ohjeita.

Ap keskittyy toiveisiinsa keskustelun laadun suhteen.

Suurimmalla osalle miehistä ongelma on alkukarsinnan läpäiseminen eli mätsin saaminen. Minun iässäni mieluiten naisen kanssa jolla se avioliitto ja perheen perustaminen on edessäpäin, eikä niin että parhaat vuodet on saanut se alpha male/pukumies ja nyt vanhempana haetaan luotettavaa tavismiestä.

Totta kyllä varmasti. Mutta entä sitten kun vihdoin saa sen matchin, niin miksi suolata mahdollisuutensa?

Eli kun minä saan muutaman matchin kuukaudessa ja kun kysyn vaikka naisen kesäsuunnitelmia niin matchi katoaa heti. Tai jos kysyn harrastusta niin matchi katoaa jne. Keskustele siinä sitten sivistyneesti itseksesi  :(

Tuntuu itestäkin että helpompi voittaa lotossa kun saada keskustelu sujumaan Tinderissä :/

M37

Vierailija
27/54 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turhia ohjeita.

Suurimmalla osalle miehistä ongelma on alkukarsinnan läpäiseminen eli mätsin saaminen. Minun iässäni mieluiten naisen kanssa jolla se avioliitto ja perheen perustaminen on edessäpäin, eikä niin että parhaat vuodet on saanut se alpha male/pukumies ja nyt vanhempana haetaan luotettavaa tavismiestä.

No itse ainakaan en enää halua lapsia joten pidän kriteerinä miehelle että hänellä on jo lapsia ja on eronnut tai sitten ei halua ollenkaan lapsia. Sinun tilanteessasi kannattaa katsella lapsettomia naisia, niitä on paljon 30-40 v ikäluokassa. 

Vierailija
28/54 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppisiä miehiä ja naisia on suurin piirtein sama määrä.

Miten voi olla mahdollista että jokaiselle tavisnaiselle on jonossa 100 parisuhteesta kiinnostunutta herrasmiestä + ne alpha malet, urheilijat ja toimarit?

Ei ihme että syntyvyys laskee kun parikymppisille fitnesskissoille ja kolmekymppisille urheilullisille juristinaisille ei riitä miehiä kun kaikki yrittävät saada nelikymppisiä pyöreitä yksinhuoltajia parisuhteeseen...

Vierailija
29/54 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turhia ohjeita.

Totta kyllä varmasti. Mutta entä sitten kun vihdoin saa sen matchin, niin miksi suolata mahdollisuutensa?

Eli kun minä saan muutaman matchin kuukaudessa ja kun kysyn vaikka naisen kesäsuunnitelmia niin matchi katoaa heti. Tai jos kysyn harrastusta niin matchi katoaa jne. Keskustele siinä sitten sivistyneesti itseksesi  :(

Tuntuu itestäkin että helpompi voittaa lotossa kun saada keskustelu sujumaan Tinderissä :/

M37

Et ole NHL-miljonääri mallia Teemu Selänne. Silloin keskustelu alkaa naisen puolelta kuin itsestään. Olisi kannattanut pelata jääkiekkoa nassikkana

M33

Vierailija
30/54 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turhia ohjeita.

M37

onpa kurjaa! Vika ei nyt varmasti ollut viesteissäsi vaan ehkä nainen olikin hakemassa jotain muuta, minä olisin kyllä tuollaisiin viesteihin vastannut. Ehkä kannattaa kirjoittaa vähän pidemmin, jos matcheja tulee harvoin ja aikaa kirjoitteluun/match on enemmän. Kertoisin jotain itsestäni, esim elämäntilanteen, ehkä sen mitä etsin ja joitain harrastuksiani. Voi kertoa myös ammattinsa jos haluaa ja asuinpaikkansa suunnilleen. Sitten siihen perään joku simppeli kysymys naiselle johon on helppo vastatata. 

Vierailija
31/54 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä olis muuten vaihtoehto tinderille? Missä olisi suomalaisia naisia ja mihin ei tarvis ihan rutosti maksaa ainakaan. Älkää sitten ehdottako kuitenkaan suomi24 treffejä.

Vierailija
32/54 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voi olla mahdollista että jokaiselle tavisnaiselle on jonossa 100 parisuhteesta kiinnostunutta herrasmiestä + ne alpha malet, urheilijat ja toimarit?

Ei ihme että syntyvyys laskee kun parikymppisille fitnesskissoille ja kolmekymppisille urheilullisille juristinaisille ei riitä miehiä kun kaikki yrittävät saada nelikymppisiä pyöreitä yksinhuoltajia parisuhteeseen...

Eiköhän fitnesskissoille ja malleille ole omat fanijoukkonsa, kuten urheilijoille ja toimareille?

Miehiä ei yleisesti kiinnosta naisen koulutus/ammatti mutta itse olen hieman korkeammin koulutettu kuin perusjuristi, hyvässä työssä ja hoikka ja kaunis 40-v enkä ole yh, vaikka onkin lapsia ja olen eronnut. Yh tarkoittaa yksinhuoltajaa, joka on aina lastensa kanssa. Monet eronneet naiset ovat nykyisin osan aikaa lasten kanssa ja osan aikaa lapset ovat isällään.

Vierailija
33/54 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä kaikki eronneet lasten äidit (huom, eri asia kuin yh) ole pyöreitä. Yksi kauneimmista ystävistäni on juuri tällainen eronnut, hoikka ja siro useamman lapsen eronnut äiti, ja näyttää yhtä hyvältä kuin kolmekymppinen. En usko että hän on tippaakaan kiinnostunut lapsettomista miehistä/toimareista/urheilijoista/nuoremmista miehistä. Katselee tinderissä itsensä ikäisiä ja vähän vanhempia tavismiehiä ja ongelma on viestien määrä ja treffipyyntöjen määrä. Seksin vonkaajia on kuulemma ollut vain kaksi ja treffeille lähtijöistä ei kukaan. 

Vierailija
34/54 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän fitnesskissoille ja malleille ole omat fanijoukkonsa, kuten urheilijoille ja toimareille?

Miehiä ei yleisesti kiinnosta naisen koulutus/ammatti mutta itse olen hieman korkeammin koulutettu kuin perusjuristi, hyvässä työssä ja hoikka ja kaunis 40-v enkä ole yh, vaikka onkin lapsia ja olen eronnut. Yh tarkoittaa yksinhuoltajaa, joka on aina lastensa kanssa. Monet eronneet naiset ovat nykyisin osan aikaa lasten kanssa ja osan aikaa lapset ovat isällään.

Keitä nämä fanijoukot sitten ovat?

Jos nelikymppiset miehet, kolmekymppiset urheilijat, toimarit ja tv-julkkikset kilpailevat verissäpäin tavallisista 40+ yksinhuoltajista - mistä nuoremmille naisille riittää miehiä?

Ei mistään.

Onko kellään parikymppisellä fitnesskissalla kokemuksia Tinderistä, saako sieltä ollenkaan tykkäyksiä? Oman kaltaisia urheilijamiehiä ei varmaankaan kannata yrittää, nou chance.

Vierailija
35/54 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh.

Tinder on naisille egonbuustauspaikka. Kun on epävarmuutta ulkonäöstä, sieltä saa uskoa siihen että vau olen vielä nätti ja vientiä riittää.

Kunhan ei liikoja mieti mitä se "vienti" oikeasti on :D

Vierailija
36/54 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ymmärtänyt että asia ei ole aivan noin. Miehistä noin 5% saa lähes kaikki tykkäykset ja viestit, naisille ne jakaantuvat tasaisemmin. Nuo 5% ovat juuri alpha maleja, ja he saavat valita naiset samalla lailla kuin kauneimmat naiset saavat valita miehet. Toki tästä on poikkeuksia, kaikki kauniit naiset eivät halua alpha maleja, mutta nuoret yleensä haluavat.

Ongelma on se 95 % miehistä jotka eivät oikein saa matcheja eivätkä viestejä.  Siellä joukossa on niitä jotka hakevat seksiseuraa ja niitä jotka hakevat parisuhdetta. Miten nainen voi tietää kenestä kannattaa painaa tykkää, kun ei tiedä kuka etsii parisuhdetta? Itse olen ilmeisesti kaunis (vientiä muuallakin kuin tinderissä) - en pidä meriittinä aiemmin mainittua urheilijuutta, toimariutta jne. En ikinä suostuisi treffeille varatun kanssa ja joku 30-v julkkis ei voisi vähempää kiinnostaa. Etsin tavallista, eronnutta miestä jolla on lapsia edellisestä liitosta ja joka ei halua niitä lisää. Näitäkin siellä on paljon. Todella monen kanssa on ollut kivoja deittejä, ja kukaan ei ole yrittänyt mitään useammankaan treffin jälkeen. Tähän asti kaikki suhteet ovat kuitenkin loppuneet kun ei ole minulla sitten kuitenkaan ollut tunteita. Jatkan edelleen samalla linjalla ja uskon että löydän sen oman eronneen tavismiehen jota kohtaan myös löydän tunteita!

Ihan samanlaista se oli silloin nuorena ennen lapsia. Ja silloinkin oli vaikea ihastua, ihan jokaisen kanssa se ei vaan natsaa.

Vierailija
37/54 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulee päivässä viestejä kymmeniltä miehiltä niin silloin on itse tykännyt kymmeniä tai jopa satoja kertoja. Viestiähän ei voi lähettää kuin silloin kun molemmat tykkäävät.

Kannattaisiko harventaa tykkäyksiä?

Vierailija
38/54 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keitä nämä fanijoukot sitten ovat?

Jos nelikymppiset miehet, kolmekymppiset urheilijat, toimarit ja tv-julkkikset kilpailevat verissäpäin tavallisista 40+ yksinhuoltajista - mistä nuoremmille naisille riittää miehiä?

Ei mistään.

Onko kellään parikymppisellä fitnesskissalla kokemuksia Tinderistä, saako sieltä ollenkaan tykkäyksiä? Oman kaltaisia urheilijamiehiä ei varmaankaan kannata yrittää, nou chance.

En ole itse ajatellut että urheilijat/toimarit kilpailevat ylipainoisista nelikymppisistä. 

Oma kokemukseni on että hoikka/nätti nelikymppinen kelpaa hyvin nelikymppiselle tavismiehelle. 

Fitnesskissoille ja malleille ym on sitten ne kolmekymppiset alpha malet.

Kolme- tai nelikymppisille ylipainoisille naisille on sitten ne kolmi/nelikymppiset ylipainoiset miehet jne.

Itse olen nelikymppinen hoikka, urheilullinen korkeastikoulutettu nainen ja matcheja tulee oman ikäisiltä miehiltä (nuoremmista en edes itse tykkää) - enkä ikinä tykkää alfamiehistä/pukumiehistä/toimareista/egon korostajista

Vierailija
39/54 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ymmärtänyt että asia ei ole aivan noin. Miehistä noin 5% saa lähes kaikki tykkäykset ja viestit, naisille ne jakaantuvat tasaisemmin. Nuo 5% ovat juuri alpha maleja, ja he saavat valita naiset samalla lailla kuin kauneimmat naiset saavat valita miehet. Toki tästä on poikkeuksia, kaikki kauniit naiset eivät halua alpha maleja, mutta nuoret yleensä haluavat.

Ongelma on se 95 % miehistä jotka eivät oikein saa matcheja eivätkä viestejä.  Siellä joukossa on niitä jotka hakevat seksiseuraa ja niitä jotka hakevat parisuhdetta. Miten nainen voi tietää kenestä kannattaa painaa tykkää, kun ei tiedä kuka etsii parisuhdetta? Itse olen ilmeisesti kaunis (vientiä muuallakin kuin tinderissä) - en pidä meriittinä aiemmin mainittua urheilijuutta, toimariutta jne. En ikinä suostuisi treffeille varatun kanssa ja joku 30-v julkkis ei voisi vähempää kiinnostaa. Etsin tavallista, eronnutta miestä jolla on lapsia edellisestä liitosta ja joka ei halua niitä lisää. Näitäkin siellä on paljon. Todella monen kanssa on ollut kivoja deittejä, ja kukaan ei ole yrittänyt mitään useammankaan treffin jälkeen. Tähän asti kaikki suhteet ovat kuitenkin loppuneet kun ei ole minulla sitten kuitenkaan ollut tunteita. Jatkan edelleen samalla linjalla ja uskon että löydän sen oman eronneen tavismiehen jota kohtaan myös löydän tunteita!

Ihan samanlaista se oli silloin nuorena ennen lapsia. Ja silloinkin oli vaikea ihastua, ihan jokaisen kanssa se ei vaan natsaa.

11% miehistä saa lähes kaikki tykkäykset. Naisista 80%.

Tinderin omien tilastojen mukaan miehet jakavat tykkäyksiä n. 10 kertaa helpommin ja viestittävät yhtä lailla useammin.

Naiset eivät ole hiffanneet ettei tuo kerro kiinnostuksesta, vaan siitä että kynnys jaella tykkäyksiä on matala. Miehelle tykkäys voi olla mitä tahansa välillä "vau tuo kiinnostaa", "voisin panna kerran" ja "no swaipataan tuokin vaikka on aika ruma, saapahan lisää mätsejä".

Vierailija
40/54 |
24.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tulee päivässä viestejä kymmeniltä miehiltä niin silloin on itse tykännyt kymmeniä tai jopa satoja kertoja. Viestiähän ei voi lähettää kuin silloin kun molemmat tykkäävät.

Kannattaisiko harventaa tykkäyksiä?

Totta kyllä, tätä yritin, mutta lopetin vasta kun sain ekan matchin. Luulin, että ne, keiden kanssa ei tullut matchia eivät olleet tykänneet musta. Kuitenkin he sitten tykkäävätkin myöhemmin ja laittavat viestiä.

Ei oikein kivalta kuulosta sekään että lopettais ekan tykkäyksen jälkeen jos se ei tykännyt minusta...?