Epäsuorat rakkaudenosoitukset
Tänään katselin valokuva-albumia jossa kuvia lapsuudestani. Poikamme luuli olevansa kuvissa joissa olin oikeasti minä tarhaikäisenä. Näytin sitten miehelle valokuvaa kertoen että olen niin poikamme näköinen kuvassa että lapsikin luuli olevansa kuvassa. Mies siihen tokaisi pojastamme humoristisesti "Siitä tulee sitten nätti vaimo joskus jollekulle" katsoen samalla minuun merkitsevästi.
Millaisia muita epäsuoria kohteliaisuuksia ja rakkaudentunnustuksia olette vaihtaneet rakkaimpienne kanssa? :)
Kommentit (298)
Antoi minun valita yhteisen ulkomaanmatkakohteen
Hyppäsi tandemhypyn lentokoneesta jonka olin yllärilahjakorttina antanut
Puhaltaa lasten kemuihin ilmapalloja pussillisen puolestani
Vaihtaa pidempänä kattolamput puolestani
Tulee mukaan neuvolaan jos ei työesteitä
Haluaa nukahtaa käsikädessä joka ilta. Antaa ruuasta minulle parhaat palat, syö itse esim palaneet kohdat. Jos hakee itselleen keksin/karkin/jätskin, tuo myös minulle. Pitää tiskipöydän siistinä ja hoitaa aina roskat.
Jos mies töissä ja hänelle sinä aikana tullut postin saapumisilmoitus laitan hänelle kuvan saapumisilmoituksesta whatsupissa jolloin hän pystynyt noutamaan postista paketin kotimatkalla whatsup-kuvaa näyttämällä
Spontaani tyynysota tai kutitussota 🙂
Jos miehen kavereita tulossa extempore-kylään mies kysyy minulta ensin sopiiko se minulle
Mies ehdotti yhteisen lemmikin hankintaa 🙂
Osallistuu maalaus- ja valokuvaustaideprojekteihini
Pelataan yhdessä konsolipelejä. Call of duty Black ops 2 yksi kestosuosikeistamme 🙂
Puhuu avopuolisostaan vaimokkeena 🙂
Kiva että kerrankin positiivisuuteen keskittyvä ketju 👍 niin paljon lukenut ketjuja joissa lytätään muita
Se että mies tuo tuliaisia reissuistaan