Epäsuorat rakkaudenosoitukset
Tänään katselin valokuva-albumia jossa kuvia lapsuudestani. Poikamme luuli olevansa kuvissa joissa olin oikeasti minä tarhaikäisenä. Näytin sitten miehelle valokuvaa kertoen että olen niin poikamme näköinen kuvassa että lapsikin luuli olevansa kuvassa. Mies siihen tokaisi pojastamme humoristisesti "Siitä tulee sitten nätti vaimo joskus jollekulle" katsoen samalla minuun merkitsevästi.
Millaisia muita epäsuoria kohteliaisuuksia ja rakkaudentunnustuksia olette vaihtaneet rakkaimpienne kanssa? :)
Kommentit (298)
Se että suostuu sukurientoihin jotka eivät kiinnosta
Mies tuo aamuisin minulle kahvin sänkyyn
Se että mies uskaltaa ilmaista kaikki tunteensa seurassani. Niin naurun, suuttumuksen kun kyyneleet
Se että soittaa ruokakaupassa ollessaan ja kysyy tarviiko jotain kaupasta
Se että kertoo suoraan jos ei pidä kokkauksestani esim.maustamisen tai jonkin ainesosan takia sen sijaan että hampaat irvessä mielistellen söisi kertomatta mitä oikeasti ajattelee
Vierailija kirjoitti:
Kun mies tarjoutunut pyytämättä avaamaan oven tai kantamaan laukkua/ostoskassia
Meillä tämä valitettavasti on vain sitä että haluaa esittää muille ihmiselle (kaupan muut asiakkaat), että hän on herrasmies. Samat kassit mitkä kaupassa haluaa kantaa, saan kotipihassa kantaa ihan itse sisälle. Siksi nykyään sanonkin että jaksan kyllä kantaa itsekin, kun mies tarjoutuu kantamaan. Jos haluaisi auttaa, kantaisi kassit varmasti sisälle asti myös kotona jossa ei ole yleisöä.
Se että antaa pizzastaan palasen :)
Se että miehen töistä palattua leikki-ikäiset lapsemme rientää hänen luokseen halaten ja intona "Isiiii!" huudahtaen ♥️
Se että kolme lasta kanssani halunnut tehdä 🙂
Vierailija kirjoitti:
Se että miehen töistä palattua leikki-ikäiset lapsemme rientää hänen luokseen halaten ja intona "Isiiii!" huudahtaen ♥️
Kuulostaa ihanalta mutta kyseessä ei kuitenkaan ole epäsuora rakkaudenosoitus, mikä tässä ketjussa on aiheena.
Se että halukas puolustamaan minua silloinkin kun ei tarvitsisi
Se että tehdään kompromisseja huonekalujen suhteen. Mitä lähtee, mitä hankitaan
Lähetellään höpsöjäkin kuvia whatsupissa
Käy lasten kasvatuskeskusteluja kanssani
Suostunut autolla ajamaan sukumökilleni jonne 7h ajomatka
Se että lopettaa koneella pelaillut katsoakseen kanssani elokuvaa
Mieheni ei ole siivoojatyyppiä mutta jos vieraita tulossa kylään hän imuroi sohvatkin 🙂
Se että kärsivällinen ja ymmärtäväinen. Lojaali kumppani eikä tarve mustasukkaisuudelle