Epäsuorat rakkaudenosoitukset
Tänään katselin valokuva-albumia jossa kuvia lapsuudestani. Poikamme luuli olevansa kuvissa joissa olin oikeasti minä tarhaikäisenä. Näytin sitten miehelle valokuvaa kertoen että olen niin poikamme näköinen kuvassa että lapsikin luuli olevansa kuvassa. Mies siihen tokaisi pojastamme humoristisesti "Siitä tulee sitten nätti vaimo joskus jollekulle" katsoen samalla minuun merkitsevästi.
Millaisia muita epäsuoria kohteliaisuuksia ja rakkaudentunnustuksia olette vaihtaneet rakkaimpienne kanssa? :)
Kommentit (298)
Se ettei arvostella toistemme ulkonäköjä
Asuin vielä yli 20-vuotiaana kotona ja tulin kulttuuritapahtumasta aamuyöllä nukahtaen suoraan sängylle päiväpeittoineen kaikkineen. Aamulla herätessäni huomasin että äiti oli peitellyt minut, kun olin nukahtanut.
Äiti myös pitää kädestä kiinni liikennevaloissa ja varoittaa jalankulkijoista, autoista ja kaikesta mikä sattuu liikkumaan.
Antoi minulle myös ruokarahaa hänen vähistä tuloistaan ilman että erikseen pyysin.
Onhan näitä vaikka kuinka, mutta nuo jäi päällimmäisinä mieleen.
Se että mies antaa aina mennä ensin suihkuun jos yhteisiä menoja
Se että tulee ajoittain kanssani kulttuuritapahtumiin (teatteri, festari tms) vaikkei ole kultturelli ihminen
Se että huomioi ruoka-aineallergiani
Tuo minulle ajoittain pyytämättä suklaata
Tuli mukaan ultraan ja synnytykseen
Mies aikoi vetää kesäkaljun ja sain sitä ennen pelleilyajella jännäkampauksen
Mies sanoi että saan vapaat kädet kodin sisustamiseen
Se että kokataan myös yhdessä. Esim. toinen paistaa lihan ja toinen pilkkoo kasvikset
Jos mies reissussa niin tultua esittelee reissukuvia
Mies korjannut sekä puhelimeni että tietokoneeni ja avannut viemärikaivon tukoksen
Mies noutanut puolestani autolla tori.fi-ostoksia jos pidempi matka
Ei flirttaile muille. Pusuja myös julkisilla paikoilla
Tehnyt kaakaon minulle kun tietää että pidän siitä enkä esim. kahvista
Muistaa syntymäpäiväni ja merkkipäivämme
Se kun silitän miehen kauluspaidan