Epäsuorat rakkaudenosoitukset
Tänään katselin valokuva-albumia jossa kuvia lapsuudestani. Poikamme luuli olevansa kuvissa joissa olin oikeasti minä tarhaikäisenä. Näytin sitten miehelle valokuvaa kertoen että olen niin poikamme näköinen kuvassa että lapsikin luuli olevansa kuvassa. Mies siihen tokaisi pojastamme humoristisesti "Siitä tulee sitten nätti vaimo joskus jollekulle" katsoen samalla minuun merkitsevästi.
Millaisia muita epäsuoria kohteliaisuuksia ja rakkaudentunnustuksia olette vaihtaneet rakkaimpienne kanssa? :)
Kommentit (298)
Kun teen ruokaa annan laitan lautasiin annokset ojentaen muille perheenjäsenille ensiksi ja lopuksi itselleni
Tehdessään itselleen välipalaa muistaa aina kysyä haluaisinko minäkin jotain. Pieni, mutta niin sydäntä lämmittävä asia ❤️
Käpälöi aina ohi kulkiessaan. Olemme molemmat kosketteluihmisiä, ja vasta tässä suhteessa saan sitä tarpeeksi.917
Kultani tuo satunnaisesti ruusukimppuja jotka ihania arjenylläreitä etenkin kun ei mikään juhlamerkkipäivä kyseessä
Se että nukutaan aina tiiviisti lusikassa kuin takiaiset
Se että tehnyt parhaansa tullakseen sukuni kanssa hyvin toimeen
Vierailija kirjoitti:
Kun teen ruokaa annan laitan lautasiin annokset ojentaen muille perheenjäsenille ensiksi ja lopuksi itselleni
Minusta tuo on normaali käytöstapa, ei mikään erityinen huomaavaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Tehdessään itselleen välipalaa muistaa aina kysyä haluaisinko minäkin jotain. Pieni, mutta niin sydäntä lämmittävä asia ❤️
Kuuluu peruskäytöstapoihin.
Lukuisat tilanteessa keksityt vitsikkäätkin hellittelynimet 🙂
Se että porukkabaarireissujen sijaan on kiinnostuneempi keskinäisestä parisuhdelaatuajasta
Kultani yllätti antamalla yhtenä arkipäivänä ruusukimpun tokaisten "Tässä sinulle kukkia, oli kalliit kukkamullat". Kiitin kauniista kukista ja häkellyin enemmän kun huomasin että kimpun ympärille kiedottu 1000€! Mies oli aloittanut uudessa työssä vähän aiemmin, pistin rahasumman sitten asp-tilille :)
Se että kärsivällinen ja ymmärtäväinen. Lojaali kumppani eikä tarve mustasukkaisuudelle
Vierailija kirjoitti:
Palattuani Egyptin matkalta huomasin matkalaukkuun sujautetun paperilapun jossa oli hotellityöntekijän englanninkielinen rakkaudentunnustus. Mies ei hotellissa ollessani jutellut minulle kertaakaan suoraan mutta pälyili paljon joten kiinnostus hänen osaltaan ei jäänyt epäselväksi
Laittoiko hän yhteystietonsa mukaan? Ehkä hän toivoo pelastautuvansa avioliitolla parempiin oloihin.
Vierailija kirjoitti:
Kultani yllätti antamalla yhtenä arkipäivänä ruusukimpun tokaisten "Tässä sinulle kukkia, oli kalliit kukkamullat". Kiitin kauniista kukista ja häkellyin enemmän kun huomasin että kimpun ympärille kiedottu 1000€! Mies oli aloittanut uudessa työssä vähän aiemmin, pistin rahasumman sitten asp-tilille :)
Wow! Oliko ihan tonnin seteli?
Pervot puheet, se kun arjessa yllättää Kiinasta tilailemillaan seksileluilla ja alusasuilla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wow! Oliko ihan tonnin seteli?
Satasen seteleitä tonnin edestä kukkakimpun ympärillä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palattuani Egyptin matkalta huomasin matkalaukkuun sujautetun paperilapun jossa oli hotellityöntekijän englanninkielinen rakkaudentunnustus. Mies ei hotellissa ollessani jutellut minulle kertaakaan suoraan mutta pälyili paljon joten kiinnostus hänen osaltaan ei jäänyt epäselväksi
Laittoiko hän yhteystietonsa mukaan? Ehkä hän toivoo pelastautuvansa avioliitolla parempiin oloihin.
Hän oli laittanut rakkausviestiin nimensä muttei yhteystietoja ajatteli kai että tiedän hänen olevan kyseisessä hotellissa töissä. En sittemmin ole palannut Egyptiin
Se kun mennään raflaan ja toinen tarjoaa ruoan vaikka olen ajatellut maksaa oman annokseni
Kun mies tarjoutunut pyytämättä avaamaan oven tai kantamaan laukkua/ostoskassia