Epäsuorat rakkaudenosoitukset
Tänään katselin valokuva-albumia jossa kuvia lapsuudestani. Poikamme luuli olevansa kuvissa joissa olin oikeasti minä tarhaikäisenä. Näytin sitten miehelle valokuvaa kertoen että olen niin poikamme näköinen kuvassa että lapsikin luuli olevansa kuvassa. Mies siihen tokaisi pojastamme humoristisesti "Siitä tulee sitten nätti vaimo joskus jollekulle" katsoen samalla minuun merkitsevästi.
Millaisia muita epäsuoria kohteliaisuuksia ja rakkaudentunnustuksia olette vaihtaneet rakkaimpienne kanssa? :)
Kommentit (298)
Miten ihania miehiä teillä on! Kun tätä palstaa lukee niin tuntuu välillä että kaikki suhteet on täynnä kriisejä. Kiva ettei. Ei mulla muuta.
Tulee mummolareissuihin käymään vaikka kissatalous ja mies kissalle allerginen. Ottanut jopa avaavia astmalääkkeitä ja histamiineja reissuun mukaan. Pitää kyllä kissoista
Liukkaalla talvikelillä olin rattaiden kera liikenteessä ja mies soitti sanoakseen että olisin extravarovainen kun autotkin saattaa ajaa miten sattuu huonolla kelillä
niin. raahaatko useinkin sitten isoäidinkin katsomaan millainen se kahvilan miesasiakas on?
Tyrkkäätkö tarjoilijan sinne lasivitriinin takaa kun muuten aristaa kohtaaminen?
Suhteemme alussa miehen kaverit ivasi sitä että minulla rillit. En ole tottunut pilareihin ja silmälasit välttämättömät likinäköisenä. Mies ei tarvitse silmälaseja mutta päätti alkaa käyttää myös silmälaseja joissa ei ole vahvuuksia. Käytti suhteen alkukuukaudet silmälaseja niin oltiin rillipariskunta eikä enää silmälasejani lytätty
Vierailija kirjoitti:
Suhteemme alussa miehen kaverit ivasi sitä että minulla rillit. En ole tottunut pilareihin ja silmälasit välttämättömät likinäköisenä. Mies ei tarvitse silmälaseja mutta päätti alkaa käyttää myös silmälaseja joissa ei ole vahvuuksia. Käytti suhteen alkukuukaudet silmälaseja niin oltiin rillipariskunta eikä enää silmälasejani lytätty
Tarkoitin pilarilla piilareita, kirjoitusvirhe
Se ettei tarvitse ilmoja pidätellä
Se että huomaa jos esim. kampaus tai vaatteet uudet
Se että ottaa minut mukaan illanviettoihin. Tietty meillä omia menojakin mutta se ettei pääsyä toisiltamme evätä mukavaa
Ollaan tehty soittolistat toisillemme joissa kivoja sanoituksia
Runoilen harrastuksena. Olen antanut rakkaalleni kaksi runokirjaa joissa hänelle omistettuja runoja
Se että rakas tuntee minut niin hyvin että välillä tuntuu kuin hän lukisi ajatuksiani
Se ettei jauheta entisistä kumppaneista
Se että nauraa vitseilleni. Ottaa kainaloonsa ja jos mies istuu sohvalla istahdan hänen syliinsä suikkasemaan suukon
Mies ei ollut ennen suhdettamme jouluja viettänyt mutta tiesi minun olevan jouluihminen. Yllätti aattona hankkimallaan jouluvalolla, kaatamallaan kuusella sekä joululahjoilla 🙂
Valitin miehelleni kun hän ei omaa "silmää" keskeneräisyydelle ja rempallaan oleville asioille vaan ei välitä niistä ollenkaan eikä stressaa (minua stressaa) ja toivoisin joskus että tarttuisi niihin aktiivisemmin. Tylytin siis ettei hänellä ole "silmää". Mieheni vastasi : Ok. Milläs silmällä on vaimo valittu taloon? ♥️
Se kun mies ohimennen puristelee pakaroita ja riippurintojakin
Se kun mukisematta jaetaan laskujen maksamiset puoliksi
Puhuu kunnioittavasti selän takana