Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epäsuorat rakkaudenosoitukset

Ap
24.06.2019 |

Tänään katselin valokuva-albumia jossa kuvia lapsuudestani. Poikamme luuli olevansa kuvissa joissa olin oikeasti minä tarhaikäisenä. Näytin sitten miehelle valokuvaa kertoen että olen niin poikamme näköinen kuvassa että lapsikin luuli olevansa kuvassa. Mies siihen tokaisi pojastamme humoristisesti "Siitä tulee sitten nätti vaimo joskus jollekulle" katsoen samalla minuun merkitsevästi.
Millaisia muita epäsuoria kohteliaisuuksia ja rakkaudentunnustuksia olette vaihtaneet rakkaimpienne kanssa? :)

Kommentit (298)

Vierailija
81/298 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuu kunnioittavasti selän takana

Vierailija
82/298 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihania miehiä teillä on! Kun tätä palstaa lukee niin tuntuu välillä että kaikki suhteet on täynnä kriisejä. Kiva ettei. Ei mulla muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/298 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mummolareissuihin käymään vaikka kissatalous ja mies kissalle allerginen. Ottanut jopa avaavia astmalääkkeitä ja histamiineja reissuun mukaan. Pitää kyllä kissoista

Vierailija
84/298 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liukkaalla talvikelillä olin rattaiden kera liikenteessä ja mies soitti sanoakseen että olisin extravarovainen kun autotkin saattaa ajaa miten sattuu huonolla kelillä

Vierailija
85/298 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin. raahaatko useinkin sitten isoäidinkin katsomaan millainen se kahvilan miesasiakas on?

Tyrkkäätkö tarjoilijan sinne lasivitriinin takaa kun muuten aristaa kohtaaminen? 

Vierailija
86/298 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteemme alussa miehen kaverit ivasi sitä että minulla rillit. En ole tottunut pilareihin ja silmälasit välttämättömät likinäköisenä. Mies ei tarvitse silmälaseja mutta päätti alkaa käyttää myös silmälaseja joissa ei ole vahvuuksia. Käytti suhteen alkukuukaudet silmälaseja niin oltiin rillipariskunta eikä enää silmälasejani lytätty

Vierailija
87/298 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suhteemme alussa miehen kaverit ivasi sitä että minulla rillit. En ole tottunut pilareihin ja silmälasit välttämättömät likinäköisenä. Mies ei tarvitse silmälaseja mutta päätti alkaa käyttää myös silmälaseja joissa ei ole vahvuuksia. Käytti suhteen alkukuukaudet silmälaseja niin oltiin rillipariskunta eikä enää silmälasejani lytätty

Tarkoitin pilarilla piilareita, kirjoitusvirhe

Vierailija
88/298 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ettei tarvitse ilmoja pidätellä

Vierailija
89/298 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että huomaa jos esim. kampaus tai vaatteet uudet

Vierailija
90/298 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että ottaa minut mukaan illanviettoihin. Tietty meillä omia menojakin mutta se ettei pääsyä toisiltamme evätä mukavaa

Vierailija
91/298 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan tehty soittolistat toisillemme joissa kivoja sanoituksia

Vierailija
92/298 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runoilen harrastuksena. Olen antanut rakkaalleni kaksi runokirjaa joissa hänelle omistettuja runoja

Vierailija
93/298 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että rakas tuntee minut niin hyvin että välillä tuntuu kuin hän lukisi ajatuksiani

Vierailija
94/298 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ettei jauheta entisistä kumppaneista

Vierailija
95/298 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että nauraa vitseilleni. Ottaa kainaloonsa ja jos mies istuu sohvalla istahdan hänen syliinsä suikkasemaan suukon

Vierailija
96/298 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtaa autonrenkaat puolesta

Vierailija
97/298 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ollut ennen suhdettamme jouluja viettänyt mutta tiesi minun olevan jouluihminen. Yllätti aattona hankkimallaan jouluvalolla, kaatamallaan kuusella sekä joululahjoilla 🙂

Vierailija
98/298 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitin miehelleni kun hän ei omaa "silmää" keskeneräisyydelle ja rempallaan oleville asioille vaan ei välitä niistä ollenkaan eikä stressaa (minua stressaa) ja toivoisin joskus että tarttuisi niihin aktiivisemmin. Tylytin siis ettei hänellä ole "silmää". Mieheni vastasi : Ok. Milläs silmällä on vaimo valittu taloon? ♥️

Vierailija
99/298 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun mies ohimennen puristelee pakaroita ja riippurintojakin

Vierailija
100/298 |
25.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun mukisematta jaetaan laskujen maksamiset puoliksi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän