Kävin juuri uimahallissa. Miksi nuoret uimaritytöt käyttävät uima-asuja jotka paljastavat yli puolet takapuolesta?
Siis muuten ihan normaali koko-uima-asu, mutta takapuoliosio paljastaa kankut melkein kokonaan. Mikä idea tuossa on? Joku tumma mies heidän kanssaan myös jutusteli, arvatenkin miksi.
N45
Kommentit (83)
Ihmettelin itse tätä ihan samaa, kun kävin katsomassa lapsen uimakoulua. Uimaopettajillakin pakarat vilkkui.
Vierailija kirjoitti:
Puhutko kilpauimareista vai ihan vaan muuten uimahallissa olleista?
Ryhmässä he olivat joten kai jotain kilpauintia harjoittelevia.
AP
Onko muunlaisia myynnissä? Minä olen jo vuosia yrittänyt ostaa uikkareita, mutta ei niistä löydy tarpeeksi peittäviä. No, ehkä pitäisi jostain nettikaupasta etsiä, mutta niin paljon en uimisesta välitä, että jaksaisin nähdä vaivaa.
Muuten täytyisi olla lahkeelliset puvut. Pakaroiden alapuolelle menevä "V-malli" ei pysy paikallaan vaan alkaa kesken uinnin vetäytymään persvakoon ja häiritsee pahasti.
Vierailija kirjoitti:
Onko muunlaisia myynnissä? Minä olen jo vuosia yrittänyt ostaa uikkareita, mutta ei niistä löydy tarpeeksi peittäviä. No, ehkä pitäisi jostain nettikaupasta etsiä, mutta niin paljon en uimisesta välitä, että jaksaisin nähdä vaivaa.
Varmaan ihan tarkoituksella myynnissä vain noita yhdenlaisia. Tarkoituksena on ylettää degeneraatio kaikkialle
Koska sellaiset uikkarit ovat nyt muotia ja joissain kaupoissa on tarjolla vain niitä.
Miksi miesten nännit saavat näkyä uidessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluavat, että heille puhutaan.
Ai pakaroille?
He käyttävät pakaroitaan miesten houkutteluun.
Vierailija kirjoitti:
Miksi miesten nännit saavat näkyä uidessa?
Siksi koska ne eivät kiihota ketään, toisin kuin uimaritypyjen timmit pebat.
Nuo paljastavat kokouikkarit kaikenikäisten päällä jossakin hikisessä uimahallissa on kyllä typeristä typerin muoti ikinä! Rannalla vielä ymmärrän stringit, mutta että hallissakin ja vieläpä jossain seuran treeneissä? EI, EI ja EI!
Minun mieheni käyttää tällaista uima-asua https://cdn.partykungen.se/img/products/1300/mankini-rod-3.jpg
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai pakaroille?
Houkutteluun minne?
Ei ne lattaperseet ketään kiihota. Latinonaisten runsaat reidet ja isot pyllyt on ❤️
T. Mies 35 v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai pakaroille?
Houkutteluun minne?
Kyllä ne paikan keksii ;)
Kyllähän niissä uimari tyttöjen treenatuissa pakaroissa silmä lepää. Mielellään katselee. Voit itse käyttää vaikka säkkiä jos siltä tuntuu.
Pakaranäkymä on karsea. Kuten myös miesten spiidot.
Miksei miehille ole pakarat paljastavia uimahousuja?
Puhutko kilpauimareista vai ihan vaan muuten uimahallissa olleista?